مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی دکتر ساید، در تمام محدوده تهران خدمات تعمیر یخچال ارائه می دهد. تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران، شرق، شمال و جنوب تهران ارئه میشود.

ساکنان مناطق غرب تهران که خواستار دریافت خدمات تعمیر یخچال در اسرع وقت هستند می توانند از خدمات تعمیر یخچال حرفه ای تکنسین های مرکز تعمیر لوازم خانگی دکتر ساید بهره ببرند.

مناطق تحت پوشش شعب غرب ما شامل خیابان های آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، میدان المپیک می باشد.

همچنین تعمیر یخچال در سعادت آباد و صادقیه از مناطق مورد تاکید دکتر ساید می باشد.

تعمیر یخچال سمت غرب تهران

چرا تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران اهمیت دارد؟

در میان لوازم برقی و آشپزخانه، یخچال از اهمیت ویژه ای برخودار است. زمانی که یخچالی خراب می شود می بایست در اسرع وقت تعمیر شود. زمانی که اجاق گاز خانه شما خراب می شوید می توانید به راحتی چند وعده حاضری مصرف کنید. زمانی که ماشین لباس شویی خراب می شود می توانید شستن لباس ها را تا زمان تعمیر آن به تاخیر بیندازید. اما زمانی که یخچال آشپزخانه شما خراب است زمان اهمیت ویژه ای دارد زیرا مواد غذایی به سرعت فاسد می شود و می تواند هزینه های زیادی را برای شما داشته باشد. بنابراین در تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران، زمان و سرعت تغمیر اهمیت ویژه ای می یابد. از این رو شهروندان محترم ساکن مناطق غرب تهران می توانند در اسرع وقت خدمات تعمیر یخچال را از دکتر ساید دریافت نمایند.

علائم هشدار دهنده خرابی یخچال

تغییرات آب و هوا، درجه حرارت، نوسانات برق و غیره می تواند بر روی یخچال شما تاثیرات مخربی بگذارد و باغث تغییراتی در یخچال گردد. گاهی صدا های غیرمتغارف و تغییر حرارت یخچال جزء علائم هشدار دهنده نیست. اما گاهی این علائم نشان از مشکلات جدی دارد و می بایست در اسرع وقت نسبت به تعمیر یخچال خود اقدام کنید. در ادامه علائم هشدار دهنده جدی را ذکر کرده ایم. در صورتی که با هریک از این علائم مواجه شدید به دنبال تعمیر یخچال در غرب تهران بگردید.

موتور یخچال بیش از اندازه گرم شده است

برای اینکه بدانید که موتور یخچال شما بیش از اندازه گرم شده است یا نه می بایست دمای مناسب موتور یخچال را بدانید. دمای تقریبی موتور یخچال حدود 300 درجه فارنهایت است. افزایش دمای موتور تا 350 درجه فارنهایت نگران کننده نیست. اما دمای بالای 350 درجه فارنهایت نشان از مشکلی در یخچال دارد.

برای اندازه گیری میزان دما، باید ابتدا یخچال را کمی جابه جا کنید تا به موتور یخچال دسترسی داشته باشید، سپس با دما سنج اقدام به اندازه گیری دمای موتور یخچال نمایید.

صدای یخچال تغییر کرده است

برخلاف سایر لوازم خانگی که گاهی از آن ها استفاده می شود، یخچال آشپزخانه، صبح تاشب و شب تا صبح در حال کار کردن است و زمستان و تابستان هم ندارد. بنابراین صدای نامتعارف یخچال می تواند موجب آزار اهل خانه شود.

صدای یخچال می تواند ناشی از یکی از عوامل زیر باشد.

  • صدای گاز داخل یخچال
  • صدای قُل قُل کردن روغن کمپرسور
  • صدای موتور فن اواپراتور یخچال
  • پروانه‌های فن یخچال
  • صدای موتور فن کندانسور
  • صدای تق تق کمپرسور یخچال
  • شل شدن اتصالات موتور یخچال

تشخیص و تفکیک منشا صدای یخچال به آسانی ممکن نیست از این رو برای تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران از تکنسین های خبره باید کمک گرفت.

لاستیک های یخچال خراب شده اند

همان طور که می دانید، درب تمام یخچال ها دارای یک نوار پلاستیکی می باشد. به این نوار پلاستیکی که از جابه جایی هوا به درون یخچال جلوگیری می کند، واشر درب یخچال هم می گویند.

خراب شدن واشر درب یخچال باعث اتلاف انرژی می شود. همچنین در صورت نفوذ هوای گرم به داخل یخچال، عمر یخچال کاهش پیدا می کند. شاید خرابی واشر امر کم اهمیتی جلوه کند اما علاوه بر موارد گفته شده، موجب فاسد شدن مواد عذایی می گردد و ممکن است مسمومیت را در پی داشته باشد.

برخی تعمیر واشر یخچال را به تنهایی انجام می دهند اما بهتر است در همین زمینه نیر از تکنسین های تعمیر یخچال در غرب تهران کمک بگیرید.

تعمیرات یخچال در غرب تهران

یخچال به اندازه کافی سرد نیست!

سرد نبودن یخچال به اندازه کافی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از علل افزایش دمای یخچال شامل:

  • وجود مانعی برای گردش هوای داخل یخچال
  • خرابی واشر دور در یخچال
  • وجود مواد غذایی بیش از حد در یخچال
  • خراب شدن رله اورلود و کمپرسور
  • کاهش گاز یخچال
  • وجود مشکل در لوله کندانسور
  • خراب شدن ترموستات
  •  خرابی فن اپراتور
  •  خراب شدن فن کمپرسور

همان طور که می بینید برخی از عللی که موجب گرم شدن داخل یخچال می شود را به راحتی می توان رفع نمود. اما عیب یابی غلل دیگر نیازمند مهارت و تجربه است.
تکنسین های مرکز تخصصی دکتر ساید در تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران، دارای مهارت های کافی جهت تعمیر یخچال شما هستند.

با این راهکارها از تعمیر یخچال در مناطق غرب تهران جلوگیری کنید؟

استفاده مناسب از هر وسیله باعث افزایش عمر آن وسیله می شود. یخچال آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست از این رو در ادامه به نکاتی می پردازیم که باعث افزایش طول عمر یخچال شما می شود.

استفاده از ترانس را فراموش نکنید!

قطعی و افت ولتاژ برق در سال های اخیر مشکلات عمده ای را برای لوازم برقی ایجاد کرده است. یخچال یکی از حساس ترین لوازم الکتریکی می باشد که در صورت خراب شدن مشکلات و هزینه زیادی را در پی دارد.  استفاده از ترانس تثبیت کننده ولتاژ و استابلایزر می تواند مانع از بروز صدمات ناشی از تغییرات ولتاژ بر یخچال آشپزخانه شما گردد.

یخچال را در مکان مناسبی قرار دهید!

بسیاری از بانوان، در چیدن لوازم آشپزخانه، تنها به زیبایی بصری و نکات دکوراسیون داخلی توجه می کنند. در حالی این موضوع کاملا اشتباه است و می بایست یحچال آشپزخانه به لحاظ فنی در جایگاه مناسبی قرار داده شود.

یخچال می بایست کمی از دیوار فاصله داشته باشد و جای قرار گیری یخچال کاملا تراز باشد در غیر این صورت می تواند در طولانی مدت موجب آسیب به یخچال گردد.

پشت یخچال را همواره تمیز نگه دارید!

در پشت یخچال اجزای مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها کندانسور یخچال است. معمولا گرد و غیار زیادی روی کندانسور یا همان رادیاتور خنک کننده گاز یخچال می نشیند. اما به دلیل در دسترس نبودن کندانسور، معمولا از گردگیری این قسمت یخچال غفلت می شود.
انباشه شدن گرد و غبار به مدت طولانی می تواند عملکرد این قطعه را با اختلال موجه کند، از این رو لازم هست حداقل ماهی یک بار اقدام به گردگیری اجزای پشتی یخچال کنید.

قرار دادن غذای گرم، در یخچال ممنوع!

یکی دیگر از نکاتی که در افزایش طول عمر یخچال موثر بوده و بسیار  هم ساده است عدم قرار دادن غذای داغ، درون یخچال است. این موضوع با وجود سادگی، متاسفانه معمولا مورد غفلت و بی توجهی قرار می گیرد.

دکتر ساید در چه مناطقی خدمات ارائه می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *