تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران را دکتر ساید بر عهده دارد. در صورت نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس در هر ساعت از شبانه روز می توانید با دکتر ساید تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار اعزام شود. سرویس یخچال نیز یکی از خدماتی است که دکتر ساید ارائه می دهد. با سرویس مرتب یخچال در بازه های زمانی چند ماهه احتمال خرابی یخچال خود را کاهش دهید.
یخچال وایت هاوس طرفداران فراوانی دارد. وایت هاوس یک یرند آمریکایی مشهور بوده که در تولید لوازم خانگی خود به خصوص یخچال از قطعات بسیار با کیفیت استفاده می کند. با این حال عمر هیچ یک از لوازم های خانگی دائمی نمی باشد و پس از چندین سال ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. از آنجایی که قطعه های اصلی برند وایت هاوس در ایران به سختی پیدا می شود بهتر است برای تعمیر این یخچال با دکتر ساید، نمایندگی یخچال وایت هاوس در تماس باشید.

نمایندگی یخچال وایت هاوس

یکی از محصولات تولیدی شرکت وایت هاوس، یخچال است که به خاطر کیفیت بالا و البته ظاهر زیبا، مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارد. به همین دلیل سال هاست که یخچال وایت هاوس از آمریکا به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شود.

با استفاده از محصولات کارخانه وایت هاوس، می توانید از مزایا و امکانات این یخچال مدرن، بهره ببرید؛ مانند: طراحی کاربر پسند، صفحه نمایشگر، یخساز اتوماتیک، امکان تنظیم دمای بخش های یخچال و فریزر به طور جداگانه، تنوع طرح و رنگ و …
تنها مشکلی که ممکن است در استفاده از یخچال وایت هاوس، با آن مواجه شوید، مسئله تعمیر و نمایندگی یخچال ساید بای ساید وایت هاوس است. البته این مسئله در مورد همه محصولات خارجی وارداتی صدق می کند زیرا کارمندان و تکنسین های اصلی این محصولات همیشه در کشور مقصد حضور ندارند و این مورد می تواند تعمیرات تخصصی یخچال آمریکایی را تحت تاثیر قرار دهد.

مجموعه های مختلف ایرانی سعی کرده اند با تربیت و آموزش نیروهای متخصص تعمیر یخچال، برگزاری دوره های حرفه ای آمورزشی برای تعمیر یخچال های مدرن و اقدامات دیگر، کمبود موجود در بازار یخچال های وارداتی را برای مصرف کنندگان این محصولات برطرف کنند. مجموعه تعمیرات یخچال دکتر ساید یکی از شرکت های فعال در این زمینه است که در طی سال ها تجربه توانسته است بهبود محسوسی در زمنیه کمبود نمایندگی تعمیرات یخچال های خارجی در سطح شهر تهران، فراهم کند.

تعمیر یخچال در منزل

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس

از آنجا که تکنولوژی به کار رفته در این یخچال ها پیچیده است، تعمیرات آن کار هر تعمیرکار معمولی نیست و نیاز به تکنیسین هایی دارد که کاملا با این سری لوازم آشنا بوده و در این امر، حرفه ای باشند. چنانچه یخچال شما به درستی کار نمی کند و یا ارور و خطایی در برد آن ظاهر شده، کافیست با دکتر ساید تماس گرفته تا تعمیرات وایت هاوس به صورت تخصصی در سریعترین زمان برای شما انجام شود.
یخچال وایت هاوس از آن دسته لوازم خانگی نیست که در هر فروشگاه لوازم خانگی به راحتی بتوان پیدا و اورجینال آن را تهیه کرد. یخچال ساید بای ساید وایت هاوس اگرچه برندی آمریکایی است و با تکنولوژی این کشور تولید می شود اما بیشتر این دستگاه ها مونتاژ مکزیک هستند. سری دیگری نیز از یخچال های وایت هاوس نیز موجود است که مونتاژ کشور چین می باشند که در مقایسه با سایر مونتاژها، از کیفیت پایین تری برخوردارند.
به همین دلیل است که می گوییم تعمیرات وایت هاوس کاری تخصصی است؛ چرا که تعمیرکار باید دقیقا بداند یخچال وایت هاوسی که می خواهد تعمیر کند، مونتاژ کجاست و با تفاوت تکنولوژی آن ها به خوبی آشنا باشد. بارها مشاهده شده که مشتریان عزیز با مشاهده یک مشکل به ظاره ساده در یخچال، مثلا شنیدن صدای زیاد از فن، خود اقدام به عیب یابی کرده که نتیجه اش چیزی جز خسارت بیشتر به یخچال نبوده است.

بیشتر بخوانید:

هزینه تعمیر یخچال وایت هاوس

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس کمک می کند تا بتوانید از مزایای بسیار زیادی برخوردار شوید. یکی از این مزایا، صرفه جویی در هزینه ها می باشد. نمایندگی تعمیرات وایت هاوس بر اساس نرخنامه رسمی انواع خدمات را ارائه می کند. این موضوع باعث شده تا تفاوت قیمت محسوسی با سایر مراکز تعمیراتی مشاهده شود. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، کیفیت کار نمایندگی نیز بسیار بالا می باشد. علت بالا بودن کیفیت حضور متخصصان و تکنسین هایی است که آموزش های تخصصی مربوط به تعمیر محصولات برند وایت هاوس را دیده اند.
تعمیرات وایت هاوس بسته به نوع خرابی، قطعه ای که خراب شده، برند و کیفیت قطعه جایگزین و… متغیر است. وقتی تعمیرکاران مجموعه دکتر ساید برای عیب یابی یخچال به منزل شما می آیند، پس از دیدن یخچال و عیب یابی، هزینه تعمیرات را به شما اعلام می کنند.
ما در مجموعه دکتر ساید مفتخریم که با سال ها تجربه در تعمیرات تخصصی یخچال های وایت هاوس و انواع یخچال های مدرن، دارای کادری حرفه ای و مجرب بوده و برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز، آماده هستیم.

لیست قیمت تعمیر یخچال وایت هاوس

هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعمیر یخچال وایت هاوس

چه زمانی برای تعمیرات یخچال وایت هاوس تماس بگیریم؟

عمده مشکلاتی که گریبان گیر مشتریان می شوند، موارد زیر است:
❱ یخچال وایت هاوس به صورت مداوم کار می کند. اصطلاحا در این حالت می گویند که یخچال یکسره شده. در این حالت معمولا مشکل از ترموستات یخچال است؛
❱ یخچال ما صداهای زیاد و غیر معمولی می دهد؛
❱ مواد غذایی در یخچال به مقدار کافی سرد نمی شوند؛
❱ یخ مواد غذایی در فریزر آب شده است؛
❱ آب مخزن کاملا خالی شده است؛
❱ سنسور یخچال به درستی عمل نمی کند و یا کاملا از کار افتاده؛
❱ صفحه دیجیتالی یخچال خاموش شده است و ارور را نشان می دهد؛
❱ موتور یخچال کاملا از کار افتاده؛
❱ برفک زیادی در قسمت های مختلف یخچال دیده می شود؛
❱ واشر درب یخچال جدا شده است.

در صورت مشاهده هر کدام از این موارد، می توانید به مجموعه دکتر ساید تماس بگیرید. تکنیسین های ما در کمترین زمان، خود را به محل شما می رسانند و بدون جابجایی، تعمیرات یخچال وایت هاوس را انجام می دهند.

عیب یابی یخچال وایت هاوس

هنگامی که یخچال دچار یکی از موارد بالا یا هر مشکل دیگری شد، اولین مرحله از تعمیرات تخصصی یخچال وایت هاوس، عیب یابی آن است. در ابتدا باید از اتصال برق اطمینان پیدا کرد؛ دو شاخه را چک کنید که از پریز برق جدا نشده باشد. اگر چنانچه سیم برق دچار قطعی بود با احتیاط پریز را از دو شاخه جدا کنید و با تعمیرکار تماس بگیرید.
اگر یخچال صدای غیر معمولی می دهد، یک علت شایع آن فن یخچال است. وقتی یخچال به درستی تراز نباشد آب در قسمت اطراف فن جمع شده و کم کم منجمد می شود. یخ زدن آب در آن قسمت از یخچال، باعث جلوگیری از حرکت درست تیغه های فن می شود و سر و صدا ایجاد می کند. در صورت شنیدن این صدا، یخچال را از پریز جدا کنید، صبر کنید که یخ ذوب شده و سپاس یخچال را قبل از وصل کردن به برق، تراز کنید.

سرد نشدن داخل یخچال white house

گاهی مواقع احساس می کنید که یک ماده غذایی را مدت زیادی است که در یخچال قرار داده اید اما همچنان به اندازه کافی خنک نشده است. ابتدا به دماسنج یخچال دقت کنید. احتمال اینکه به هر دلیلی عقربه تکان خورده باشد، هست. اما اگر دمای داخل یخچال وایت هاوس با عقربه دما مغایرت داشت، سریعا با یک مرکز تعمیرات مجاز تماس بگیرید.

تعمیرات وایت هاوس
تعمیرات وایت هاوس

تعمیر یخچال وایت هاوس شبانه روزی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که در ساعت های پایانی شب و یا روزهای تعطیل، یخچال شما دچار خرابی شود. در این شرایط پیدا کردن تعمیرکار معتبر کار سخت و دشواری است. از طرفی اگر یخچال به سرعت تعمیر نشود مواد غذایی درون آن فاسد می شود. دکتر ساید برای حل این مشکل در هر ساعت از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل نیز آماده اعزام نیرو تعمیرکار به سراسر تهران می باشد. بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که دکتر ساید، نمایندگی یخچال white house به سرعت فرایند تعمیر را در هر ساعت از شبانه روز شروع کرده و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد.

تعمیر یخچال وایت هاوس در منزل

یخچال های مدرن به خصوص یخچال وایت هاوس را حتی الامکان نباید جابجا کرد. به همین دلیل بسیار مهم است که تعمیرات یخچال وایت هاوس در محل و بدون هیچ گونه جابجایی انجام شود. به همین علت تعمیرکاران مجرب ما تمام تعمیرات تخصصی یخچال را در محل شما انجام می دهند تا یخچال وایت هاوس نیازی به جابجایی نداشته باشد.

سرعت عمل در تعمیر یخچال white house

در تعمیرات یخچال وایت هاوس و به طور کلی هر نوع یخچال دیگری، سرعت عمل یک فاکتور مهم است. شاید این فاکتور چندان در تعمیر سایر لوازم مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… آنقدر پر اهمیت نباشد چرا که خرابی یخچال به مدت زیاد، باعث فاسد شدن کلیه مواد غذایی درون آن می شود. شما به محض برقرای تماس با مجموعه دکتر ساید، متخصصین تعمیرات یخچال وایت هاوس ما به سرعت در محل حاضر شده و تعمیرات یخچال را شروع می کنند.

تعمیر یخچال ساید وایت هاوس

ساید بای ساید وایت هاوس یکی از محبوب ترین محصولات این برند به شمار می رود. البته این محبوبیت به معنای عدم نیاز یخچال وایت هاوس به تعمیرات نیست. یخچال ساید وایت هاوس نیز مانند سایر محصولات دارای قطعات مصرفی بوده که ممکن است بعد از گذشت چندین سال نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس نیاز به دانش فنی بالایی دارد، زیرا سیستم نسبتا پیچیده ای دارند.

تعمیر یخچال وایت هاوس شامل خدمات بسیار مختلفی می شود که تعمیر برد یکی از مهمترین آنها به شمار می رود. برد این یخچال ها نقش بسیار موثری در عملکرد دستگاه دارد. اگر هر گونه اختلالی در برد دستگاه وجود داشته باشد، سایر قطعات یخچال نیز نمی توانند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند. بعد از کمپرسور، مهمترین قطعه ای که در ساید بای ساید وایت هاوس وجود دارد، برد آن می باشد. تعمیر برد یخچال وایت هاوس کاری تخصصی بوده و هر کسی از عهده آن بر نمی آید. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بهتر است به نمایندگی یخچال ساید بای ساید وایت هاوس مراجعه نمایید.

تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس

زمانی که یخچال فریزر برند وایت هاوس با مشکلی مواجه می شود، خدمات تعمیرات یخچال وایت هاوس می تواند به حل مشکلات کمک کند. تکنسین های آموزش دیده، با تجربه و متخصص می توانند با بررسی مشکلات یخچال فریزر وایت هاوس، بهترین راه حل را برای رفع مشکل پیشنهاد دهند. این نوع پیشنهادها می توانند به کوتاهی زمان و همچنین کاهش هزینه های تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس منجر شوند.

عیب یابی صحیح و اصولی می تواند به تکنسین ها برای تعمیرات یخچال وایت هاوس کمک زیادی بکند. به همین خاطر ما تکنسین هایی را که به خوبی با نحوه عیب یابی و تعمیرات آشنایی دارند، برای تعمیر به محل اعزام می کنیم. این افراد توانایی عیب یابی در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات یخچال فریزر وایت هاوس را برطرف کنند. برفک زدن مکرر و گرم شدن یخچال از جمله مشکلات رایج یخچال فریزر وایت هاوس به شمار می روند.

نمایندگی یخچال فریزر وایت هاوس از تعداد زیادی متخصص بهره می برد. این موضوع باعث شده تا شما در هر زمانی که نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس داشته باشید، بتوانید از یک فرد متخصص برای رسیدگی به مشکل یخچال خود بهره مند شوید. این موضوع باعث می شود تا شما مجبور به تحمل خسارات زیاد به خاطر طول کشیدن زمان تعمیر یخچال نشوید و بتوانید خیلی سریع از یخچال خود مجدد استفاده نمایید.

تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران

تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران کار ساده ای به نظر می رسد اما پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای و اطمینان از روند کاری آن، این ماجرای به ظاهر ساده را سخت و دشوار می کند. در این شرایط تماس با نمایندگی یخچال وایت هاوس بهترین گزینه می باشد. دکتر ساید، نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران را بر عهده دارد. از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خرابی می توانید با شماره 02188283930 تماس گیرید و تعمیرکاران متخصص برای تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران را به راحتی پیدا کنید.
تکنسین های دکتر ساید در سریعترین زمان ممکن به منزل شما آمده و پس از بررسی های لازم فرایند تعمیر و یا رفع مشکل را آغار می کنند. به همین دلیل نیازی نیست تا لوازم خانگی که دچار مشکل شده است را به تعمیرگاه ببرید و دغدغه حمل و نقل آن را داشته باشید.

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران

نمایندگی رسمی وایت هاوس این امکان را فراهم نموده که تعمیرات یخچال وایت هاوس با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام شود. با توجه به وارداتی بودن محصولات وایت هاوس، به جز نمایندگی رسمی در هیچ مرکز دیگری نمی توانید از قطعات اورجینال بهره مند شوید. تفاوت کیفیت محصولات اورجینال با سایر قطعات موجود در بازار باعث شده تا اغلب افراد یخچال و فریزر وایت هاوس را به نمایندگی رسمی برای تعمیرات تخصصی بسپارند.

نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران قصد دارد با ارائه تعمیرات تخصصی همراه با مناسب ترین قیمت، خیال مصرف کنندگان محصولات وایت هاوس را راحت نماید. این خدمات باعث شده تا مصرف کنندگان با اطمینان خاطر بیشتری یخچال های برند وایت هاوس را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. نمایندگی رسمی وایت هاوس با ارائه گارانتی یا ضمانت برای خدمات کمک می کند تا استرس ناشی از عدم رفع کامل مشکلات به طور کامل از بین برود.

دکتر ساید به تمامی مناطق تهران جهت تعمیرات یخچال وایت هاوس خدمت رسانی می کند. مهم نیست اگر در جنوب، شمال، شرق و یا غرب تهران ساکن باشید چرا که ما در سراسر تهران نمایندگی داریم. در ادامه مطلب شماره تماس نمایندگی یخچال وایت هاوس در هر منطقه از تهران معرفی کرده ایم:

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

نمایندگی یخچال وایت هاوس در شمال تهران

برای تعمیر یخچال وایت هاوس در شمال تهران می توانید با شماره 02188283930 تماس بگیرید.

میرداماد
جردن
شمیرانات
دروس
پارک وی
شهرک غرب

دربند
دزاشیب
محمودیه
پل رومی
پاسداران
ظفر

فرمانیه
کامرانیه
چیذر
زعفرانیه
منظریه
ازگل
ملاصدرا

لواسانات
نیاوران
ولنجک
الهیه
تجریش
شریعتی
سعادت آباد

تعمیر یخچال وایت هاوس در غرب تهران

اگر در مناطق ذکر شده زیر سکونت دارید برای تماس با نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران کافیست تا با شماره 02146292165 تماس بگیرید.

شهرآرا
پاتریس
جلال آل احمد
سردار جنگل

شهرک آپادانا
شهرزیبا
شهرک آزادی
مرزداران

جنت آباد
پونک
صادقیه
اکباتان
میدان المپیک

آیت الله کاشانی
باغ فیض
بلوار فردوس
آریا شهر
شهرک راه آهن

نمایندگی یخچال وایت هاوس در شرق تهران

شماره تماس نمایندگی یخچال وایت هاوس در شرق تهران 02188283930  است. اگر در شرق تهران باشید در صورت بروز مشکل و یا نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس می توانید از دکتر ساید کمک بگیرید.

رسالت
نارمک
امام حسین
دماوند
مجیدیه

گاندی
امیرآباد
تهران پارس
پیروزی
نظام آباد

مطهری
فلسطین
توانیر
یوسف آباد
سید خندان

گیشا
فاطمی
آرژانتین
عباس آباد
نیروهوایی
سهروردی

تعمیر یخچال وایت هاوس در جنوب تهران

برای تعمیر یخچال وایت هاوس در جنوب تهران با شماره 02166554292 تماس بگیرید تا متخصصین دکتر ساید شما را راهنمایی کنند.

میدان قزوین
منیریه
حسن آباد
بعثت
افسریه

جمالزاده
کارگر
راه آهن
مولوی
شوش

جیحون
آذربایجان
انقلاب
مهرآباد
استاد معین

ستارخان
توحید
جمهوری
رودکی
مرتضوی
نازی آباد

نمایندگی یخچال وایت وستینگهاوس

از آنجا که امروزه شاهد خرید لوازم خانگی وایت هاوس به طور گسترده ای در بین مصرف کنندگان هستیم، از این رو تعمیرات این محصولات نیز دامنه وسیعی پیدا کرده است. نمایندگی یخچال وایت وستینگهاوس از جمله مراکزی است که توانسته خدمات تخصصی را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه دهد.

نمایندگی رسمی یخچال وایت هاوس با داشتن نیروهای مجرب و متخصص خود از مرحله نصب، سرویس و راه اندازی این دستگاه مشتریان را همراهی می کند. همچنین در صورت بروز مشکل برای یخچال وایت هاوس جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا متخصصان این نمایندگی مجاز و معتبر آنرا بر طرف می سازند. مجموعه بزرگ و نام آشنای ما یعنی دکتر ساید از متخصصان کارآزموده و مجرب برای تعمیر، تعویض و سرویس کاری کلی یخچال وایت هاوس استفاده می کند. از دیگر ویژگی های مرکز ما سرعت بسیار بالای متخصصان ما در برطرف سازی نقص بوجود آمده است.

نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی وایت هاوس

ماشین لباسشویی وایت هاوس همچون هر وسیله دیگری ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نادرست دچار خرابی شود. از آنجا که تعمیر این دستگاه به تخصص و دانش نیاز دارد، از اینرو نمی توان به هر مرکزی جهت تعمیر آن اعتماد کرد. با انتخاب نمایندگی تعمیرات وایت هاوس می توانید از خدمات همیشگی آن بهره مند شوید. به جرات می توان گفت مجموعه ما یکی از تخصصی‌ترین مراکز در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد. در واقع گروه ما به ‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. متخصصان ما ماشین لباسشویی شما را در کمترین زمان ممکن و در محل به بهترین شکل تعمیر خواهند کرد. با این قابلیت دیگر نیازی به انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب و مراجعه حضوری وجود ندارد. در صورتی که قطعه ای از ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شود متخصصان ما آنرا با قطعات فابریک و اصل تعویض خواهند کرد.

نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی وایت هاوس

نمایندگی تعمیرات وایت هاوس با ارائه خدمات تخصصی در زمینه ماشین ظرفشویی توسط متخصصان مجرب یکی از مراکز تعمیر به‌ روز به شمار می آید. مجموعه ما با گره زدن تجربه چندین ساله خود با علم روز دنیا همواره در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. متخصصان و کارشناسان گروه ما علاوه بر برطرف ساختن مشکلات فعلی ماشین ظرفشویی قادرند از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنند. از دیگر خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی وایت هاوس سرویس دوره ای دستگاه است. این کار نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر و کارایی ماشین ظرفشویی دارد. شما با انتخاب مجموعه ما هیچ گونه مشکلی در زمینه نصب و راه اندازی دستگاه نخواهید داشت. نمایندگی تعمیرات وایت هاوس در زمینه ماشین ظرفشویی تمامی خدمات مربوط به تعمیر را با بهترین قیمت برای مشتریان عزیز انجام می دهند. با انتخاب مجموعه ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

هزینه تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران چقدر است؟

کارشناسان دکتر ساید پس از بررسی های لازم، هزینه تعمیرات یخچال وایت هاوس را بر اساس مدل، قطعه آسیب دیده، میزان خرابی و... به طور دقیق به شما اطلاع خواهند داد.

قطعات تعویضی را دکتر ساید تهیه می کند؟ یا بر عهده مشتری می باشد؟

پیدا کردن قطعات اورجینال برندهای خارجی همچون وایت هاوس در ایران کار سختی است. از این رو دکتر ساید مسئولیت تهیه قطعات تعویضی را بر عهده دارد. تمامی قطعاتی که دکتر ساید در فرایند تعمیر از آن ها استفاده می کند اورجینال است.

آیا دکتر ساید نمایندگی رسمی وایت هاوس در تهران است؟

وایت هاوس یکی از برندهای آمریکایی مطرح است. دکتر ساید نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران را بر عهده دارد و در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر یخچال از این برند می توانید از ما کمک بگیرید.

آیا دکتر ساید خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می دهید؟

دکتر ساید خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس در محل را به تمامی مناطق 22 گانه تهران ارائه می دهد.

دکتر ساید به کدام یک از مناطق تهران خدمت رسانی می کند؟

برای تعمیر یخچال در شمال تهران با شماره 02188283930 تماس بگیرید. برای تعمیر یخچال در غرب تهران با شماره 02146292165 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در شرق تهران با شماره 02188283930 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در جنوب تهران با شماره 02166554292 تماس بگیرید.

دکتر ساید خدمت سرویس یخچال را نیز ارائه می دهد؟

یکی از خدمات اصلی دکتر ساید سرویس یخچال وایت هاوس در تهران است. یکی از راهکار های جلوگیری از خرابی یخچال سرویس ماهانه آن است.