تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

با پیشرفت تکنولوژی و قرارگرفتن نمایشگر بر روی یخچال، کارکرد آن ساده‌تر شده و در صورت بروز مشکل و ارور، کد خطای مربوط به آن را به ما نشان خواهد داد. با ما همراه باشید تا باهم ارور یخچال وایت هاوس را بررسی کنیم.

وایت هاوس یکی از شرکت‌های آمریکایی تولید‌کننده لوازم آشپزخانه بوده و یخچال این برند جزو محصولات پرفروش حتی در ایران است. انواع ارور یخچال وایت هاوس خبر از مشکلاتی در بخش‌های برودتی، ترموستات، کمپرسور، فن کندانسور و یا برد اصلی یخچال می‌دهد. با دانستن معنی و علت هر کدام از خطاها و رفع به موقع آن، از خسارات بیشتر جلوگیری می‌شود.

10 ارور یخچال وایت هاوس

در این مقاله می‌خواهیم توضیح ساده و مختصری در مورد هر کدام از خطاهای یخچال وایت هاوس که متداول‌ هستند ارائه دهیم. آشنایی با ارورهای یخچال به شما در شناخت مشکل کمک فراوانی خواهد کرد. از این رو در ادامه 10 تا از مهمترین ارورهای یخچال White House را معرفی کرده و راه حل های برطرف کردن آن ها را عنوان خواهیم کرد.

تعمیر یخچال در منزل

ارورهای F0،F1، F5، F6 و F7

همه این ارورها مربوط به برد الکترونیکی یخچال می‌باشد. لذا اگر هر کدام از این خطاها را دیدید، ابتدا سیم‌کشی‎‌های یخچال را بررسی کنید. اکثر شرکت‌ها برای رفع این مشکل برد الکترونیکی را تعویض می‌کنند که خیلی پرهزینه‌تر است. اما در مواردی این برد قابل تعمیر می‌باشد. در این مورد فورا یخچال را از برق بکشید و با تعمیرکار مربوطه برای تعمیر یخچال وایت هاوس تماس بگیرید. برد مهمترین قطعه در یخچال است به بیان دیگر این قطعه ستون اصلی عملکرد صحیح یخچال به حساب می آید. از این رو خرابی برد می تواند سبب از کار افتادن کلبه عملکردهای یخچال شود. برای حل این مشکل لازم است که از نیروهای متخصص کمک بگیرید. دکتر ساید با داشتن تکنسین های حرفه ای در تعمیر برد یخچال می تواند به شما کمک نماید.
در برخی مواقع میزان خرابی برد یخچال به قدری زیاد است که دیگر نمی توان آن را تعمیر نمود. در این شرایط لازم است که برد قدیمی تعویض شود. برای خرید و تعویض برد الکتریکی یخچال از دکتر ساید نیز می توانید کمک بگیرید.

ارور E3 ساید White House

این ارور به دلیل عدم تنظیم درست دمای بین یخچال و فریزر شما و یا خرابی سنسور تشخیص دمای یخچال به وجود می‌آید.

خطای E0 یخچال وایت هاوس

این ارور به دلیل خرابی در سنسور فریزر یخچال وایت هاوس به وجود آمده و باعث می‌شود سرمای مناسب برای یخچال تولید نشود. باید اتصالات مربوطه چک شود و در صورت برطرف نشدن از تکنسین مجرب کمک گرفته شود.

کد E1 یخچال فریزر White House

اگر برای سنسور یخ زدایی یخچال مشکلی به وجود باید و سرما سازی در یخچال دچار اختلال شود، ارور یخچال وایت هاوس از نوع E1 به وجود می‌آید. ابتدا اتصالات سنسور و همین طور مدار برد الکترونیکی بررسی و عیب‌یابی شود و اگر مشکل برطرف نشد، باید سنسور دیفراست تعمیر گردد. برای تعمیر این مشکل می توانید با نمایندگی یخچال وایت هاوس تماس بگیرید.

ارور یخچال وایت هاوس

خطای E4 یخچال White House

ایجاد این ارور یخچال وایت هاوس به این معنی است که هیتر یا المنت یخچال شما دچار مشکل شده است و در نتیجه سرمای یخچال کاهش می‌یابد. برای رفع این مشکل تمام قطعات یخ‌زدایی باید بررسی شوند.

HRS مهم‌ترین ارور یخچال وایت هاوس

نمایش این کد خطا بر روی یخچال نشان از مشکل برد اصلی دستگاه است. هنگام ایجاد این ارور فن یخچال از کار می‌افتد و فضای داخلی به سمت گرم شدن می‌رود. در صورت ادامه دار شدن مشکل، یخچال هم به کل خاموش می‌شود. در این حالت تنها چراغ یخچال روشن می‌ماند. هم‌چنین ممکن است صداهای ممتد و طولانی از یخچال شنیده شود.

برطرف کردن ارور HRS ساید وایت هاوس

برد مهم‌ترین قطعه الکترونیکی یخچال بوده و تمامی قسمت‌های دیگر را کنترل می‌کند. لذا از کار افتادن آن می‌تواند منجر به آسیب به سایر قطعات و خسارت‌های بیشتر شود. هنگام مشاهده این ارور بهترین کار این است که یخچال را از برق بکشید و از یک تکنسین ماهر کمک بخواهید. ارور HRS مهم‌ترین ارور یخچال وایت هاوس است. لذا از هر گونه اقدام داخلی برای تعمیر خودداری کنید. زیرا ممکن است برد به کل خراب شده و شما را مجبور به تعویض یخچال کند.

شایع‌ترین مشکلات یخچال وایت هاوس

به جز انواع ارورهای یخچال وایت هاوس که مطرح شد، ممکن است یخچال دچار ایراداتی شود که به تعدادی از آنها می‌پردازیم. رایج‌ترین مشکل، خنک نشدن یخچال است که باید لاستیک دور درب یخچال، درجه و سنسور دمای یخچال، کمپرسور و فن دستگاه بررسی شود. هم‌چنین ممکن است گاز یخچال فریزر خالی شده و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

گرم بودن بدنه یخچال هم اگر مربوط به ستون کنار درب یخچال فریزر باشد، طبیعی است. بهتر است فاصله یخچال از دیواره‌های اطراف هم چک شود که حداقل 10 سانت باشد. در صورت گرم شدن زیاد بدنه باید با تعمیرکار مشکل را در میان بگذارید.

صدای زیاد یخچال ممکن است به دلیل نقص در فن‌ها، یا تراز نبودن یخچال باشد که می‌توانید با پایه‌های زیر یخچال، آن را تنظیم کنید. در کل صدای ناشی از روشن بودن کمپرسور یا دیفراست یخچال طبیعی می‌باشد.

سخن پایانی

یخچال وایت هاوس جزو یخچال فریزرهایی است که با الگوهای ظریف طراحی شده و به راحتی نظر همه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند. هر وسیله الکتریکی، از جمله یخچال، پس از مدت زمان زیادی کار کردن یا ایرادات برقی مانند نوسانات و عوامل دیگر، ممکن است دچار آسیب شود. بهتر است ضمن استفاده از محافظ برق، محیط اطراف یخچال از نظر دمایی مناسب بوده و محل قرارگیری آن، صاف و بدون شیب یا پستی بلندی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *