تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

یکی از لوازم خانگی های پرطرفدار در ایران یخچال مابه است. این یخچال توسط کشور مکزیک با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت تولید و عرضه می شود. دکتر ساید نمایندگی یخچال مابه در تهران را بر عهده دارد. از این رو برای سرویس و یا تعمیر یخچال مابه می توانید از مجموعه دکتر ساید کمک بگیرید. برای تعمیر یخچال Mabe باید از قطعات اورجینال و اصل استفاده نمود؛ به همین دلیل تعمیر این یخچال بهتر است فقط توسط نمایندگی رسمی یخچال مابه صورت گیرد.

تعمیر یخچال مابه

یخچال فریزر مابه یکی از برندهای معروف و با کیفیت در زمینه یخچال است و هر ساله به کشورهای مختلفی صادرات دارد. اما باز هم خرابی این یخچال ها امر عجیب و دور از انتظاری نیست. تعمیر یخچال مابه به صورت تخصصی یکی از خدماتی است که توسط تکنیسین های مجرب ما در مجموعه دکتر ساید انجام می شود. تکنسین های ما برای تعمیر یخچال مابه دوره های مخصوصی را گذارنده اند. همچنین لازم است بدانید که دکتر ساید، نمایندگی یخچال ساید بای ساید مابه در تهران را بر عهده دارد.
چنانچه هر گونه عیب و نقصی در یخچال خود مشاهده نمودید کافیست به شماره 02188283930 تماس بگیرید. متخصصین ما ، به سرعت خود را به شما خواهند رساند تا مراحل عیب یابی و سپس تعمیر یخچال شما را انجام دهند.

شرکت مابه در سال 1946 در پایتخت مکزیک، مکزیکوسیتی افتتاح شد و تا سال 1950 میلادی در زمینه تولید مبلمان، میز و صندلی آشپزخانه فعال بود اما از 1950 به بعد فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه شروع کرد و امروزه توانسته است 50 درصد بازار مکزیک را در اختیار داشته باشد. مابه از همان ابتدا کار خود را با قدرت آغاز کرد و با رشدی سریع، در دهه 60 به بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی در کشور مکزیک تبدیل شد.
mabe برای تولید در بازار آمریکا، در سال 1986 با شرکت جنرال استیل قرارداد همکاری بست. طی این توافق، شرکت مابه برای بازار آمریکا به تولید لوازم خانگی پرداخت و جنرال استیل نیز برای رهایی از کنترل مستقیم بازار مکزیک، با سهمی 48 درصدی وارد شراکت با مابه شد. این توافق راه را برای ورود مابه به بازار آمریکا هموار کرد و از طرفی جنرال استیل از نیروی کار ارزانتر در مکزیک بهره برد.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

هزینه تعمیر یخچال مابه در تهران چقدر است؟

هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان

تعمیر یخچال فریزر مابه

تعمیر یخچال مابه در محل یکی از خدماتی است که هر روز به خصوص در کلانشهرها نیاز به آن بیشتر می شود. تعمیرات تخصصی یخچال فریزر مابه سبب می شود تا بتوان بعد از تعمیرات نیز مانند یک یخچال نو از این محصول استفاده نمود. تعمیرات یخچال فریزر مابه طیف بسیار وسیعی دارد که در این بخش اشاره کوچکی به این موضوع خواهیم کرد. نیاز به تعمیرات یخچال فریزر مابه ممکن است به خاطر گرم شدن فضای داخلی یخچال یا فریزر باشد. گرم شدن فضای داخلی یخچال و فریزر ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. خراب شدن نوار دور درب یخچال، کمبود گاز، اختلال در عملکرد ترموستات، اشکال در فن کندانسور، اختلال در عملکرد کمپرسور، اختلال در برد یخچال و پر بودن قفسه ها بیش از ظرفیت موجود از جمله دلایل گرم شدن فضای داخلی یخچال فریزر به شمار می روند.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است باعث شود به خدمات تعمیرات یخچال مابه نیاز داشته باشید، یخ زدن فضای داخلی یخچال فریزر می باشد. این مشکل هنگامی رخ می دهد که مواد غذایی موجود در یخچال دچار یخ زدگی شوند. این مورد می تواند دلایل مختلفی از جمله اختلال در ترموستات، خراب شدن برد، کثیف شدن کویل های کندانسور و انسداد مسیر فن خروجی هوا با توجه به حجم زیاد مواد غذایی موجود در یخچال را داشته باشد.

تعمیر ساید مابه

یکی از رایج ترین مواردی که در تعمیرات یخچال مابه به خصوص برای ساید بای سایدها ممکن است مشاهده شود، صدای زیاد موتور است. صدای یخچال تا یک حدی طبیعی است زیرا موتور آنها مقداری صدا تولید می کند، اما زیاد شدن بیش از حد غیر طبیعی می باشد. دلایل مختلفی ممکن است سبب بروز این مشکل شوند. قبل از هر چیز بهتر است جای ساید بای ساید مابه را از نظر تراز بودن بررسی کنید. تراز نبودن یخچال می تواند عامل اصلی بروز این مشکل باشد. اگر یخچال کاملا تراز بود باید به سراغ مواردی مثل خرابی موتور یا فن های دستگاه بروید.

از دیگر مواردی که احتمال دارد در تعمیر ساید مابه مشاهده شود، کار نکردن موتور ساید بای ساید mabe است. اولین موردی که در این شرایط باید بررسی شود، رله استارت است. این رله یک قطعه مصرفی بوده که هر وقت عمر آن به پایان برسد، باید تعویض شود. داغ شدن بیش از حد کمپرسور نیز می تواند منجر به خرابی رله شود. مورد بعدی که باید در تعمیر ساید بای ساید مابه بررسی شود، موتور یخچال می باشد. نظر نهایی در مورد این که موتور سوخته یا خیر را باید کارشناس تعمیرات بدهد. اگر رله و موتور مشکلی نداشتند، به احتمال زیاد خرابی از برد ساید بای ساید می باشد.

تعمیرات مابه

نمایندگی تعمیرات مابه

پیدا کردن مجموعه مطمئن تعمیرات یخچال در شهرهای بزرگی مانند تهران کار ساده ای نیست. بسیاری از خانوار و کسانی که به دلیل نقص فنی، مجبور می شوند به تعمیرکار یخچال روی بیاورند ترجیح می دهند تعمیرکار و یا نمایندگی تعمیر یخچال در نزدیکی محل زندگی آن ها باشد. دلیل عمده این موضوع پس از مقوله اعتماد مصرف کنندگان، مشکلات جابه جایی در کلان شهرها است.
معمولا همه ما دوست داریم لوازم منزل، به خصوص لوازم کاربردی، هر چه زودتر تعمیر شوند. سرعت تعمیر لوازم خانگی در مورد یخچال اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ به این دلیل که با خرابی یخچال بسیاری از مواد غذایی در معرض فساد و خراب شدن قرار می گیرند. بنابرابن بسیاری از ما ترجیح می دهیم مرکز تعمیر یخچال در نزدیکی محل زندگی ما باشد تا با دسترسی سریع تر به آن ها هر چه زودتر بتوانیم نقص یخچال را برطرف کنیم.
اگر یخچال شما با مشکلی مواجه شد، در هر جایی از تهران که ساکن باشید، با یک تماس تعمیرکاران ما در منزل شما حاضر خواهند شد. دکتر ساید نمایندگی یخچال مابه در تمامی نقاط تهران، همیشه برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز در زمینه تعمیرات یخچال، به خصوص تعمیرات یخچال مابه حاضر است.

تعمیر یخچال مابه در تهران

پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر یخچال مابه در تهران کاری سخت و دشوار نیست. چرا که در صورت خرابی این یخچال می توانید از نمایندگی یخچال مابه کمک بگیرید. دکتر ساید برای تعمیر یخچال مابه در تهران بهترین گزینه است چرا که مجموعه ما در تمامی روزهای هفته و در هر ساعت از شبانه روز بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی است. مهم نیست در کجای تهران ساکن باشید؛ شعب دکتر ساید تمام مناطق 22 گانه تهران را پوشش داده و در اسرع وقت تعمیرکار حرفه ای مربوطه را اعزام می کند.

تعمیر یخچال در منزل

نمایندگی یخچال مابه در شمال تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال نمایندگی یخچال مابه در شمال تهران می گردید. کافیست تا به شماره 02188283930 تماس بگیرید. دکتر ساید به مناطق شمال تهران نیز خدمت رسانی می کند.

میرداماد
جردن
شمیرانات
دروس
پارک وی
شهرک غرب

دربند
دزاشیب
محمودیه
پل رومی
پاسداران
ظفر

فرمانیه
کامرانیه
چیذر
زعفرانیه
منظریه
ازگل
ملاصدرا

لواسانات
نیاوران
ولنجک
الهیه
تجریش
شریعتی
سعادت آباد

تعمیر یخچال مابه در جنوب تهران

دکتر ساید نمایندگی یخچال مابه در جنوب تهران را نیز بر عهده دارد و تمامی مناطق ذکر شده زیر را پوشش می دهد. برای تعمیر یخچال مابه در جنوب تهران می توانید با شماره   02166554292 تماس بگیرید.

میدان قزوین
منیریه
حسن آباد
بعثت
افسریه

جمالزاده
کارگر
راه آهن
مولوی
شوش

جیحون
آذربایجان
انقلاب
مهرآباد
استاد معین

ستارخان
توحید
جمهوری
رودکی
مرتضوی
نازی آباد

نمایندگی یخچال مابه در شرق تهران

با شماره گیری 02188283930 به تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر یخچال مابه درشرق تهران متصل می شوید. تکنسین های ما در اسرع وقت به محل اعزام خواهند شد.

دماوند
نیروهوایی
سید خندان
نظام آباد
مجیدیه

تهران پارس
پیروزی
رسالت
نارمک
امام حسین

فلسطین
توانیر
یوسف آباد
گاندی
امیرآباد

گیشا
فاطمی
آرژانتین
عباس آباد
مطهری
سهروردی

تعمیر یخچال مابه در غرب تهران

افرادی که ساکن غرب تهران هستند با شماره  02146292165  به نمایندگی تعمیر یخچال مابه در غرب تهران متصل شوید. دکتر ساید تمامی محله های ذکر شده در زیر را در منطقه غرب تهران پوشش می دهد.

شهرآرا
پاتریس
جلال آل احمد
سردار جنگل

شهرک آپادانا
شهرزیبا
شهرک آزادی
مرزداران

جنت آباد
پونک
صادقیه
اکباتان
میدان المپیک

آیت الله کاشانی
باغ فیض
بلوار فردوس
آریا شهر
شهرک راه آهن

تعمیرات مابه

چه زمانی تعمیرات یخچال مابه واجب است؟

اگر یکی از موارد زیر را در یخچال مابه خود مشاهده کردید، برای انجام تعمیرات تخصصی یخچال مابه با نمایندگی یخچال مابه تماس حاصل فرمایید:
❱ از یخچال مابه صداهایی بلند می آید؛
❱ بدنه داخلی یخچال به مقدار کافی خنک نیست؛ در چنین مواقعی، مواد غذایی هم گرم هستند؛
❱ فریزر به درستی عمل انجماد را انجام نمی دهد و یخ مواد در آن آب شده است؛
❱ مخزن آب به صورت کامل خالی شده است؛
❱ سنسور یخچال مابه از کار افتاده؛
❱ ترموستات به درستی کار نمی کند و یخچال مابه یکسره شده است؛
❱ درب یخچال به درستی باز و بسته نمی شود و واشر از بدنه در حال جدا شدن است؛
❱ برد یخچال خراب شده است؛
❱ صفحه نمایشگر یخچال به درستی کار نمی کند و یا ارور نمایش می دهد؛
❱ یخچال مابه برفک زیادی گرفته و این فرآیند طبیعی کار یخچال را با مشکل مواجه می کند؛
❱ فن یخچال کار نمی کند.

در صورت مشاهده هر کدام از این موارد یا هر مشکل دیگری، برای تعمیرات مابه توسط یک کادر مجرب، با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

پیشگیری از خرابی یخچال

اگر یک سری نکات را در زمینه نگه داری یخچال رعایت کنید، کمتر به تعمیر یخچال، مخصوصا تعمیر یخچال مابه نیاز خواهید داشت:
❱ برای یخچال خود حتما محافظ استاندارد برق تهیه کنید.
❱ هر چند وقت یک بار، با خاموش کردن یخچال، برفک های آن را از بین ببرید.
❱ اگر قسمتی از یخچال دچار یخ زدگی شد، هیچ گاه از چاقو و یا هر وسیله نوک تیز دیگری برای جدا کردن آن استفاده نکنید.
❱ یخچال را در برار نور مستقیم آفتاب نگذارید.
❱ یخچال را کنار وسایل گرمایشی مانند آبگرمکن، شوفاژ، اجاق گاز قرار ندهید.
❱ دقت کنید که یخچال با دیوار فاصله داشته باشد.
❱ هیچگاه تعمیرات یخچال مابه را خود انجام ندهید؛ مشکل یخچال شاید در ظاهر خیلی ساده باشد اما به دلیل تکنولوژی پیچیده این یخچال ها، تعمیر آن نه تنها کار افراد عادی نیست بلکه شاید خیلی از تعمیرکاران یخچال های معمولی نیز از عهده این کار به درستی بر نیایند.
❱ مواد غذایی را وقتی هنوز گرم هستند، در درون یخچال قرار ندهید. اجازه دهید در فضای آشپزخانه به دمای اتاق برسد، سپس آن را درون یخچال قرار دهید.
❱ از قرار دادن وسائل سنگین بر روی یخچال پرهیز کنید.
❱ حتما از تراز بودن یخچال اطمینان حاصل کنید.
❱ در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

بیشتر بخوانید:

قطعات یخچال مابه

آشنایی با قطعات یخچال مابه به شما کمک می کند تا در صورت خرابی یخچال علت آن را سریع متوجه شوید. از آنجایی که مابه یک برند آمریکایی بسیار معروف و پرطرفدار است و یخچال این برند در اکثر منازل ایرانی ها
یافت می شود. بهتر است بدانید که پیدا کردن قطعات یخچال مابه در ایران کار آسانی نیست و فقط نمایندگی یخچال مابه قطعات اورجینال این برند را در اختیار دارد.

  • برد الکترونیکی
  • ترمودیسک
  •  ترموستات
  • ترموفیوز
  • کمپرسور
  • سنسور

از مهمترین قطعات یخچال مابه هستند که در صورت خرابی هر یک از این قطعات می توانید از دکتر ساید، نمایندگی یخچال مابه در تهران کمک بگیرید.

تعمیر برد یخچال مابه

تعمیر برد یخچال مابه یکی از کارهایست که نیاز به متخصص دارد و هر تعمیرکاری توانایی انجام این کار را ندارد. چرا که برد یخچال یکی از قطعات بسیار ضروری می باشد و تعمیر آن فقط توسط تعمیرکاران نمایندگی یخچال مابه باید صورت بگیرید. جرا که تکنسین های نمایندگی مابه با قطعات یخچال این برند آشنایی کامل دارند و دوره های مخصوصی را برای تعمیر یخچال مابه گذرانده اند. برای تعمیر برد یخچال مابه می توانید از دکتر ساید نیز کمک بگیرید.

تعمیرات مابه با دکتر ساید

مجموعه تعمیرات یخچال دکترساید با آموزش تکنسین های مجرب در زمینه تعمیرات یخچال آمریکایی در تلاش است تا کمبود نیروهای متخصص برای تعمیر لوازم خانگی وارداتی را در کشور برطرف کند. این مجموعه با سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر انواع یخچال های ایرانی و خارجی توانسته است تا دانش علمی و فنی خود را با افزایش تجربه های موفق تعمیر یخچال، تکمیل کند.
دکترساید در جهت رفاه حال مشتریان و راحتی هر چه بیشتر در رفع مشکل یخچال، خدمات خود را مخصوصا برای لوازمی که جابه جایی آن ها هزینه بر و بسیار سخت است، به صورت حضوری در محل انجام می دهد. در هر نقطه از تهران که هستید برای دریافت خدمات این مجموعه می توانید با شعبات فعال نمایندگی تعمیر یخچال آمریکایی دکترساید تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال فریزر مابه

مراجعه به نمایندگی یخچال فریزر مابه می تواند کمک بسیار بزرگی به افرادی بکند که نیازمند خدمات تعمیرات یخچال مابه می باشند. مجموعه دکتر ساید ، نمایندگی یخچال فریزر مابه ، با توجه به اینکه تعداد زیادی تکنسین آموزش دیده را در اختیار داشته، این توانایی را دارد که در کمترین زمان ممکن انواع یخچال فریزر مابه را با بهترین کیفیت ممکن تعمیر نماید. با توجه به اهمیت وجود یخچال فریزر در هر خانه ای، تعمیر سریع و باکیفیت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ممکن است مراکز زیادی این ادعا را داشته باشند که نمایندگی مابه هستند. بهتر است تعمیرات یخچال مابه را به نمایندگی رسمی دکترساید بسپارید. استفاده از قطعات اصلی شرکتی یکی از مزایای مراجعه به نمایندگی رسمی دکترساید می باشد. قطعات یدکی موجود در بازار معمولا کیفیت لازم را ندارند و ممکن است کارایی لازم را هم نداشته باشند. نمایندگی رسمی دکترساید همه قطعاتی که استفاده می کند، اصل یا اورجینال هستند.

سایت خدماتی دکتر ساید در زمینه تعمیرات تخصصی انواع لوازم برقی منزل و آشپزخانه در محل فعالیت دارد. این مجموعه تجربه ی چندین ساله نمایندگی تعمیرات مابه را دارد. و همچنین توانسته است ارزان ترین و بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه نماید.

نمایندگی تعمیرات مابه

نمایندگی mabe

یخچال های مابه یکی از بهترین نوع یخچال هایی است که کیفیت و دوام خوبی دارند. مرکز تخصصی دکتر ساید به عنوان نمایندگی تعمیرات مابه خدمات ارزنده ای را در اختیار مصرف کنندگان می گذارد. این یخچال ها ظاهر زیبایی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند. از این رو مصرف کنندگان زیادی از خرید آن استقبال می کنند ولی خرابی این یخچال ها نیز کاری دور از انتظار نیست.

این مرکز انواع خدمات عیب یابی یا خدمات سرویس دهی انواع یخچال های فریزر و ساید بای ساید مابه را در مکان ارائه می دهد. تعمیرات یخچال مابه در محل نیازی است که در شهرهای بزرگ هر روز احساس می شود. با تعمیرات تخصصی مجموعه دکتر ساید یخچالی نو خواهید داشت.

گرم شدن فضای درون یخچال های مابه ممکن است یکی از دلایل مهم خرابی آن ها باشد. وجود اشکال در برد، اختلال در عملکرد کمپرسور یا ترموستات، پر بودن بیش از اندازه قفسه ها و خراب شدن نوار دور درب یخچال ها از عوامل گرم شدن فضای درون آن هاست.

نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی مابه

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است که چنانچه دچار خرابی شود، دردسر و مشکل بزرگی برای خانواده ها است. اگر ماشین لباسشویی شما مابه است نگران نباشید، نمایندگی تعمیر مابه به طور 24 ساعته در خدمت شماست.

هر چند باید سرویس و نگهداری مناسب ماشین های لباسشویی در دوره های منظم با دقت انجام شود. ولی به دلیل استفاده زیاد از دستگاه نیاز به تعمیر خواهید داشت. نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی مابه خدمات عیب یابی و سرویس را در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه انجام می دهد.

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود، در زمان استفاده خاموش می گردد و یا بیش از حد می لرزد، بدانید که ماشین لباسشویی شما خراب شده است. از دیگر علائم خرابی ماشین لباسشویی می توان صدای زیاد، عدم درست تخلیه آب، عدم ورود درست آب به درون دستگاه و خروج آب از قیمت زیرین دستگاه اشاره کرد.

نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی مابه

نمایندگی تعمیر مابه دکتر ساید آماده ی ارائه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی مابه در تهران است. ماشین ظرفشویی مابه یکی از لوازم مدرن آشپزخانه است که با توجه به افزایش میزان مشغله امروزی استفاده ی زیادی دارد. استفاده از ماشین ظرفشویی باعث صرفه جویی در زمان شده می گردد و هم چنین کیفیت شستشوی ظروف شما افزایش می یابد. ماشین ظرفشویی نیز مانند سایر لوازم برقی دچار خرابی می گردند.

این مجموعه نیروهای متخصصی دارد و تعمیرات لوازم خانگی شما را بدون مراجعه به تعمیرگاه در منزل انجام می دهد. روشن نشدن ماشین ظرفشویی، ایجاد سر و صدای زیاد، نشت آب به بیرون از ظرفشویی، بوی بد درون ظرفشویی، شسته نشدن درست ظرف ها و عدم آبگیری درست ظروف از نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی مابه شما هستند. از نشانه های دیگر آن می توان به عدم درست تخلیه آب، مشاهده کف بر روی ظروف، خاموش شدن دستگاه در زمان شستشو و باز نشدن درب ظرفشویی اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات مابه

سوالات متداول

هزینه تعمیر یخچال مابه چقدر است؟

هزینه دقیق تعمیر یخچال مابه پس از بررسی مشکل یخچال، میزان خرابی و قطعه ای که آسیب دیده به شما اعلام می شود. دکتر ساید نمایندگی تعمیرات مابه در تهران است و از قطعات اورجینال در تعمیر یخچال mabe استفاده می کند. همین موضوع احتمال خرابی مجدد یخچال شما را به صفر رسانده و از این رو در میزان هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. چرا که دیگر نیازی به تعمیر مجدد یخچال و پرداخت هزینه نمی باشد.

فرایند تعمیر یخچال مابه در تهران چقدر زمان می برد؟

مدت زمان تعمیر یخچال در منزل و یا سایر لوازم خانگی به مشکلی که پیش آمده وابسته است. اما با این حال کارشناسان دکتر ساید تمام تلاش خود را می کنند تا کمتر از 4 ساعت کاری فرایند تعمیر را انجام دهند. یکی از معیارهای مهم برای ما سرعت عمل بالا در فرایند تعمیر می باشد.

دکتر ساید خدمات تعمیر یخچال مابه در محل را نیز ارائه می دهد؟

یکی از نگرانی های افراد در صورت خرابی یخچال حمل و نقل است. اینکه یخچال را تا تعمیرگاه چگونه حمل کنند؟ یخچال در این حمل و نقل آسیبی نبیند و از همه مهمتر با مواد غذایی داخل یخچال چیکار کنند؟ دکتر ساید برای حل این نگرانی ها خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می دهد تا دیگر نیاز به حمل و نقل نباشد. دکتر ساید در سریعترین زمان ممکن یخچال شما را تعمیر کرده تا مواد غذایی درون آن خراب نشود.

دکتر ساید به کدام یک از مناطق تهران خدمت رسانی می کند؟

دکتر ساید به تمامی مناطق 22 گانه تهران خدمات تعمیر یخچال را ارائه می دهد. برای تعمیر یخچال در شمال تهران با شماره 02188283930 تماس بگیرید. برای تعمیر یخچال در غرب تهران با شماره 02146292165 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در شرق تهران با شماره 02188283930 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در جنوب تهران با شماره 02166554292 تماس بگیرید.

سرویس یخچال نیز جزوه خدمات دکتر ساید است؟

بله؛ سرویس یخچال یکی از خدماتی است که دکتر ساید ارائه می دهد. اگر می خواهید یخچال شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است هرچند وقت یکبار برای سرویس یخچال اقدام کنید. با این کار قطعات دستگاه شما به صورت کامل بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد به شما اطلاع داده می شود.