تعمیر اینگونه یخچال ها نیاز به تعمیرکارانی دارد که تخصص کافی را داشته باشند، تعویض قطعاتی که باید اصل باشند در اولویت تعمیر قرار دارد، پس باید برای تعمیر، عیب یابی و نصب یخچال آرچلیک از تعمیرکاران با تجربه و متخصص استفاده کرد.

ما یکی از مراکز تخصصی برای تعمیرات یخچال آرچلیک در تمامی مناطق تهران هستیم که سال های زیادی با همکاران حرفه ای خود کار می کنیم، خدمات تخصصی که برای یخچال آرچلیک در نظر گرفته می شود زیاد است و حتی تعمیرکاران در محل نیز می توانند عیب یابی و تعیین هزینه تعمیر یخچال آرچلیک را به راحتی انجام دهند.

در هر جای تهران باشید تعمیرکاران سیار به درب منزل شما آمده و در صورت نیاز یخچال آرچلیک را سرویس می کنند، نیازی نیست شما حضوری مراجعه کنید، شما می توانید از خدمات آنلاین استفاده کرده و تعمیرکار حرفه ای یخچال آرچلیک را در محل را درخواست کنید. اینگونه یخچال ها نیاز به سرویس کامل دارند تا عیب یابی به صورت تخصصی انجام شود، سپس تعمیرات با قطعات اصل انجام می شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک

برند یخچال آرچلیک برای چه کشوری است؟

در اوایل سال 2015، Arçelik AS، شرکت لوازم خانگی ترکیه، اعلام کرد که تولید لوازم خانگی اصلی را در تایلند برای بازار داخلی و همچنین برای عرضه به بازارهای همسایه مانند ویتنام، اندونزی، میانمار و فیلیپین آغاز خواهد کرد.

آرچلیک تولید کننده پیشرو در لوازم مصرفی در ترکیه است که در آنجا مستقر می باشد، با 23٪ از حجم فروش که تولید کننده یخچال آرچلیک نیز هست. این شرکت به طور سنتی بر بازار اروپا تمرکز کرده است و برند Beko آن در سال 2014 رتبه سوم را در اروپای غربی در لوازم خانگی اصلی کسب کرد.

قابل ذکر است که Beko در ترکیه و بریتانیا حضور قدرتمندی دارد، جایی که در سال 2014 در هر دو رتبه دوم در لوازم خانگی اصلی قرار گرفت. این برند نیز یکی از بهترین مدل های جهانی یخچال است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هست، تعمیر یخچال آرچلیک توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می گیرد.

مشکلات رایج یخچال ترکیه ای آرچلیک

در این بخش مشکلاتی که برای این نوع یخچال ترکیه ای آرچلیک ممکن است پیش بیاید را بیان خواهیم کرد، البته با توجه به آماری که از مشتریان گرفته شده است، مهم ترین مشکل این یخچال کم شدن سرما در یخچال به مرور زمان است و البته دیگر مشکلاتی که مربوط به تعمیر یخچال آرچلیک می شود در لیست زیر وجود دارد که تعمیرکاران ما در شمال و جنوب، شرق و غرب تهران عیب یابی یخچال آرچلیک را انجام داده و مشکلات مربوط به این نوع یخچال را برطرف می کنند:
1. صدای زیاد
2. داغ کردن موتور
3. روشن نشدن یخچال
4. کار نکردن موتور
5. خراب شدن صفحه دیجیتالی
6. خراب شدن برد الکترونیکی
7. سنسور عمل نمی کند