تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

برند ویرپول (Whirlpool)، یکی از برندهای آمریکایی شناخته شده در ایران است؛ لوازم خانگی های با کیفیتی از جمله یخچال را تولید و در اختیار مردم قرار می دهد. یخچال های این برند عمر طولانی داشته و در اغلب خانه های ایرانی یافت می شوند. اما با این حال مانند هر وسیله دیگری نیز پس از مدتی استفاده نیاز به تعمیر پیدا می کنند. تعمیر یخچال ویرپول یکی از خدماتیست که مجموعه دکتر ساید در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

تعمیرات یخچال ویرپول

یخچال ویرپول یکی از محصولات بی نظیر برند ویرپول به شمار میرود. با توجه به کیفیت بسیار بالای یخچال ویرپول، این محصول یکی از یخچال های پرفروش بازار محسوب می شود. با این وجود، ممکن است بعد از مدتی مشکلاتی در رابطه با درست کار نکردن یخچال به وجود بیایند که، نیاز به تعمیر یخچال باشد.

کار تعمیر یخچال ویرپول با توجه به ساختار این یخچال که محصول یک برند معتبر است، یک کار تخصصی محسوب می شود. بر همین اساس، تعمیر یخچال ویرپول فقط باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود. با توجه به این موضوع است که هنگام خرابی یخچال ویرپول، یکی از دغدغه های اصلی افراد تعمیر آن توسط افراد حرفه ای است. در ادامه این مطلب به معرفی ویژگیهای یک تعمیرکار ماهر، همچنین معرفی بهترین مرکز تعمیر یخچال فریزر ویرپول و مشکلات رایج این یخچال خواهیم پرداخت.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول

نمایندگی یخچال ویرپول معتبرترین مرکز تعمیر این یخچال محسوب می شود. در واقع تعمیر یخچال ویرپول توسط تعمیرکاران نمایندگی این برند، مزایای زیادی برای مصرف کننده دارد. در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت.

* یکی از مزایای اصلی تعمیر یخچال ساید ویرپول توسط نمایندگی آن، تضمین اورجینال بودن قطعاتی است که به جای قطعات خراب شده به کار میروند. همانطور که مطلع هستید به کار بردن قطعات تقلبی در تعمیر یخچال هایی مانند ویرپول که کیفیت بالایی دارند، ممکن است به قیمت سوختن موتور یخچال تمام شود! بر همین اساس به منظور جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهترین کار، تعمیرات یخچال ویرپول توسط نمایندگی آن است.

* از دیگر مزایای تعمیر یخچال فریزر ویرپول توسط نمایندگی آن، هزینه کم تعمیر است. در واقع با توجه به اینکه نمایندگی موظف به ارائه خدمات پس از فروش است، به همین دلیل فقط هزینه قطعه را دریافت می کند. در صورتی که سایر مراکز تعمیر (غیر از نمایندگی) هزینه رفت و آمد تعمیرکار را نیز محاسبه می کنند.

* کیفیت خدمات از دیگر مزایای تعمیر یخچال توسط نمایندگی یخچال ویرپول است. به طور کلی تعمیرکارانی که در نمایندگی ها کار می کنند، دوره های تخصصی تعمیر محصولات همان برند را گذرانده اند. علاوه بر این تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول مشغول فعالیت هستند، تمام تجهیزات لازم جهت تعمیر درست یخچال را در اختیار دارند. داشتن تجهیزات همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگیهای تعمیرکاران حرفه ای محسوب می شود. با توجه به این موارد با اطمینان می توان گفت تکنسین هایی که در نمایندگی یخچال ویرپول فعالیت دارند، جزء تکنسین های حرفه ای محسوب می شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول تهران

با توجه به اینکه تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول در نمایندگی های این برند از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید به همین دلیل دنبال نمایندگی یخچال ویرپول تهران باشید. دکتر ساید به عنوان نمایندگی مجاز این برند در تهران فعالیت داشته و خدماتی از جمله تعمیر و سرویس یخچال ویرپول را بر عهده دارد. نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول تهران با بهره گیری از بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران یخچال به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شماست. مهم نیست در کدام منطقه تهران ساکن باشید چرا که دکتر ساید در تمامی مناطق تهران شعبه داشته و در کمتر از 2 ساعت فرایند تعمیر یخچال را به اتمام می رساند.

دکتر ساید همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات خود با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت، رضایت و اطمینان خاطر مشتریان را جلب کند. از مهم ترین مزایای تعمیر یخچال ویرپول توسط تعمیرکاران و متخصصان مجموعه دکتر ساید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور تعمیرکار متخصص و مسلط به تعمیر تولیدات برند ویرپول در کمتر از 2 ساعت در محل،
  • عیب یابی و تعمیر دستگاه در کمتر از ۲۴ ساعت،
  • دریافت هزینه تعمیر و تعویض قطعات مطابق با تعرفه اتحادیه و عدم دریافت هزینه های نامتعارف توسط تعمیرکاران مجموعه،
  • ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات با بالاترین کیفیت و تضمین کیفیت خدمات تا 90 روز به صورت کتبی توسط تعمیرکاران،
  • رفع هرگونه خرابی احتمالی بعد از تعمیر و تعویض قطعات به صورت رایگان در مدت زمان گارانتی شده (90 روز) توسط تعمیرکاران،
  • رعایت اصل مشتری مداری و احترام به حریم خصوصی مشتریان در هنگام حضور تعمیرکاران در محل.

این مجموعه دارای مجوز رسمی تعمیرات یخچال فریزر از امور صنفی تعمیرکاران لوازم خانگی بوده و سال ها تجربه در زمینه تعمیر و تعویض قطعات یخچال و فریزر از برندهای مختلف را دارد. خدمات این مجموعه به صورت شبانه روزی ارائه شده و تعمیرکاران آن به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

تعمیرکار یخچال ویرپول

همانطور که اشاره شد تعمیر یخچال ویرپول یک پروسه مهم است که، باید توسط بهترین تعمیرکار یخچال در تهران انجام شود اما، چرا حرفه ای بودن تعمیرکار اهمیت زیادی دارد؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

تعمیر یخچال ویرپول تنها یکی از خدماتی است که در دکتر ساید به مشتریان ارائه می شود. این مجموعه به هنگام تماس مشتریان با مرکز با ارائه مشاوره رایگان، سعی در راهنمایی آن ها جهت عیب یابی دستگاه دارد. در صورتی که مشکلات به وجود آمده برای دستگاه با توجه به راهنمایی های صورت گرفته رفع نشود، یک تعمیرکار حرفه ای به محل مورد نظر اعزام خواهد شد. این مجموعه همچنین در تلاش است تا با ارائه اطلاعات لازم به مشتریان در راستای تنظیم، استفاده و نگهداری از دستگاه، از بروز عیوب بعدی نیز جلوگیری کند. همچنین درباره هزینه های احتمالی، اطلاعات لازم به مشتریان داده می شود تا بتوانند درباره تعمیر یا تعویض دستگاه تصمیم گیری کنند. بدین ترتیب مشتری قادر به بررسی این موضوع خواهد بود که تعمیر یا تعویض قطعات برای او صرفه اقتصادی دارد یا خیر.

در صورت تمایل، تعمیرکار یخچال ویرپول به محل اعزام می شود. تمامی تجهیزات لازم جهت عیب یابی و تعمیر یخچال در اختیار تعمیرکار بوده و نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه نیست. در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال با ضمانت کیفیت استفاده خواهد شد. تعمیر و تعویض قطعه در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گرفته و کلیه خدمات ارائه شده تا سه ماه ضمانت خواهد شد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول

به منظور جلوگیری از تعمیر یخچال ویرپول ساید بای ساید، باید سرویس دوره ای آن را جدی گرفت. کارکرد بهینه و صحیح یخچال فریزر ساید بای ساید شما در گروی نگهداری منظم و سرویس دوره ای آن است. این کار می تواند از خرابی دستگاه در طول زمان جلوگیری کند، زیرا به شناسایی زودهنگام و رفع مشکلات جزئی آن کمک خواهد کرد.

بدین ترتیب میزان آسیب وارده به قطعات داخلی و اصلی دستگاه کاهش یافته و نیاز به تعویض قطعات یا صرف هزینه های اضافی نیز کمتر می شود. سرویس دوره ای یخچال فریزر ساید بای ساید به منظور جلوگیری از فساد و حفظ ایمنی مواد غذایی نیز بسیار اهمیت دارد. در هر صورت یخچال ساید بای ساید شما ممکن است با اختلالاتی چون کار نکردن سیستم خنک کننده، نشتی گاز، عدم برق رسانی و تنظیم نادرست دما روبرو شود. این مشکلات باید فورا توسط یک تعمیرکار خبره رفع شوند تا از بروز خسارت های بعدی جلوگیری شود.

مشکلات یخچال ویرپول

* یکی از مشکلات رایج یخچال ویرپول، یخ زدگی در قسمت فریزر آن است. وجود یخ زدگی، نشان دهنده مشکلاتی مانند: رطوبت زیاد؛ عدم تنظیم دمای یخچال فریزر و یا نشتی سیستم خنک کننده است. در هر صورت، تکنسین های فعال در نمایندگی یخچال ویرپول به راحتی علت یخ زدگی را تشخیص و آن را رفع می کنند.

* صداهای غیر عادی یخچال یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال ویرپول است. معمولا زمانی که کمپرسور و یا فن یخچال درست کار نکنند، صداهای غیر معمولی از یخچال شنیده می شوند.

* علاوه بر دو مورد اشاره شده، از دیگر مشکلات رایج یخچال ویرپول که لازم است برای تعمیر آن با نمایندگی یخچال فریزر ویرپول تماس گرفته شود، نشتی آب از یخچال است. نشتی آب یخچال ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما، تشخیص درست آن توسط هر کسی امکان پذیر نیست.

* برق داشتن بدنه، از دیگر مشکلات رایج یخچال ویرپول است. البته این مشکل ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه برق داشتن بدنه یخچال یک مشکل معمولی نیست به همین دلیل، حتما در اینگونه موارد، بعد از قطع کردن برق یخچال حتما با نمایندگی یخچال ویرپول تماس بگیرید.

* یکی دیگر از  مشکلات رایج یخچال ویرپول وجود اختلال در سیستم خنک کننده است. سیستم خنک کننده یکی از قسمت های مهم یخچال محسوب می شود. بر همین اساس، وجود کوچکترین مشکلی در این قسمت از یخچال، ممکن است صدمه بزرگی به موتور آن وارد کند.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال فریزر ویرپول در تهران

تعمیر یخچال ویرپول در تهران دیگر مانند گذشته چالش برانگیز نمی باشد. یکی از مسائل سخت خرابی یخچال در گذشته حمل و نقل این وسیله تا محل تعمیر بود. تعمیر یخچال فریزر ویرپول در محل یکی از خدماتیست که مجموعه دکتر ساید برای مشتریان ساکن تهران در نظر گرفته است. اگر برای تعمیر یخچال ویرپول در تهران از دکتر ساید کمک بگیرید؛ تکسنین های مجرب و حرفه ای مجموعه ما در کمتر از دوساعت به منزل یا محل کار شما آمده و یخچال شما را تعمیر می کنند. دکتر ساید به عنوان یک نمایندگی معتبر تمامی مناطق تهران را برای خدمت رسانی تحت پوشش خود قرار داده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در تهران عموما در محل انجام می شود و این مورد تا 70 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی می کند. این یخچال ها به دلیل قدیمی بودن دارای وزن زیادی هستند و سایز بزرگی نیز دارند. امروزه نمایندگی های ویرپول مانند دکتر ساید برای اینکه از پس این یخچال ها بر بیایند از افراد متخصص و حرفه ای کمک می گیرند که دانش مربوطه را داشته باشند.

نمایندگی یخچال ویرپول در شمال تهران

نمایندگی های تعمیرات یخچال ویرپول در تمام قسمت های تهران وجود دارند. تعمیرکارانی که در نمایندگی های مذکور فعالیت می نمایند، در دوره های آموزشی متفاوتی شرکت می کنند تا با نحوه تعمیر و تعویض قطعات آشنا شوند. از همین رو گواهینامه های معتبری دارند که نشان دهنده تخصص آنها است. برای ارتباط با نمایندگی یخچال ویرپول در شمال تهران با شماره 021-88283930 تماس بگیرید.

  • پل رومی
  • پاسداران
  • ظفر
  • میرداماد
  • جردن
  • ملاصدرا
  • منظریه
  • ازگل
  • دربند
  • دزاشیب
  • محمودیه
  • سعادت آباد
  • شریعتی
  • فرمانیه
  • کامرانیه
  • چیذر
  • زعفرانیه
  • پارک وی
  • شهرک غرب
  • لواسانات
  • نیاوران
  • ولنجک
  • الهیه
  • تجریش
  • شمیرانات
  • دروس

تعمیرات یخچال ویرپول در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در جنوب تهران نیز شعبه داشته و اگر شما ساکن این مناطق باشید برای رفع مشکلات یخچال به شما کمک می کند. برای تماس با شعبه های جنوب تهران کافیست با شماره 021-66554292 تماس بگیرید.

  • منیریه
  • حسن آباد
  • بعثت
  • افسریه
  • نازی آباد
  • کارگر
  • راه آهن
  • مولوی
  • شوش
  • میدان قزوین
  • آذربایجان
  • انقلاب
  • مهرآباد
  • استاد معین
  • جمالزاده
  • ستارخان
  • توحید
  • جمهوری
  • رودکی
  • مرتضوی
  • جیحون

نمایندگی یخچال ویرپول در شرق تهران

تعمیرات یخچال ویرپول در شرق تهران شامل فعالیت های متفاوتی به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر ترموستات
  • تعویض موتور
  • تعمیر قسمت های بدنه و موتور
  • شارژ کردن گاز
  • تعمیر در، برد، ترموفیوز و …
  • بررسی ارور های موجود
  • و ….

تفاوتی ندارد که در کجای تهران زندگی می نمایید. نمایندگی های ویرپول دارای شعب متعددی می باشند که سریعا نیروی متخصص به محل مد نظر شما ارسال می نمایند. برای ارتباط با نمایندگی های شرق تهران با شماره 021-88283930 تماس بگیرید.

  • فاطمی
  • آرژانتین
  • عباس آباد
  • مطهری
  • فلسطین
  • گاندی
  • سید خندان
  • نظام آباد
  • مجدیه
  • سهروردی
  • گیشا
  • یوسف آباد
  • نیروهوایی
  • سید خندان
  • نظام آباد
  • مجدیه
  • سهروردی
  • توانیر
  • امیرآباد
  • تهران پارس
  • پیروزی
  • رسالت
  • نارمک
  • امام حسین
  • دماوند
  • گاندی

تعمیر یخچال ساید ویرپول در غرب تهران

در بحث تعمیرات یخچال ویرپول، بسیار مهم است که بتوانید مشکل را به خوبی شناسایی نمایید. از آنجا که ویرپول یکی از برندهای قدیمی می باشد لذا کار کردن با وسایل تولید شده آن نیاز به تخصص و سابقه دارد. تمام تکنسین های ویرپول این مهارت را دارا می باشند. کارشناسان این نمایندگی ها به شما اطلاعات جامعی در خصوص مشکلات مربوطه و نحوه برخورد با آنها ارائه می دهند. این کارشناسان خطاها و مشکلات ایجاد شده را به خوبی عیب یابی کرده و اقدام به رفع آنان می کنند. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در غرب تهران با شماره 021-46292165 تماس بگیرید.

  • شهرک آپادانا
  • شهرزیبا
  • شهرک آزادی
  • مرزداران
  • جنت آباد
  • پونک
  • صادقیه
  • اکباتان
  • آیت الله کاشانی
  • باغ فیض
  • بلوار فردوس
  • آریا شهر
  • میدان المپیک
  • شهرآرا
  • پاتریس
  • جلال آل احمد
  • سردار جنگل
  • شهرک راه آهن

هزینه تعمیر یخچال ویرپول

یکی از مواردی که در تعمیر یخچال ساید بای ساید و مدل های دیگر اهمیت دارد؛ هزینه تعمیرات است. مراجعه به نمایندگی ها برای برطرف کردن مشکلات مقرون به صرفه تر است. چرا که تکنسین ها و تعمیرکاران نمایندگی ها از مهارت بالایی برخوردار هستند و همچنین از قطعات اورجینا و اصل در روند تعمیر یخچال استفاده می کنند. این موارد باعث می شود تا شما هزینه اضافی پرداخت نکنید. نکاتی که لازم است برای تعمیر یخچال بدانید:

  • اگر مواد غذایی شما در یخچال یخ می زند، نشان دهنده خراب شدن ترموستات می باشد.
  • اگر یخچال صدای زیادی تولید می نماید احتمالا مشکل کندانسور و اپراتور دارد.
  • اگر موتور یخچال شما به صورت پیوسته فعالیت می نماید، ممکن است کویل های کندانسور دچار مشکل شده باشند.
هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعمیرات یخچال ویرپول

تعمیر برد یخچال ویرپول

برد الکترونیکی مهم‌ترین قطعه در یخچال ویرپول است چرا که تمام فرآیندها به وسیله برد الکترونیکی کنترل می‌شود. در صورتی که برد دارای عیب و ایرادی باشد، حتماً باید تعمیر یا تعویض شود. با توجه به هزینه بالای تعویض، پیشنهاد می‌دهیم که به تعمیر آن اقدام کنید. برای تعمیر برد یخچال ویرپول می توانید از نمایندگی های این برند کمک بگیرید. هزینه تعمیر برد یخچال ویرپول در مجموعه دکتر ساید بین 1.200.000 تومان تا 2.800.000 هزار تومان است.

تعمیر فن یخچال ویرپول

فن یخچال یکی از قطعات اساسی و اصلی این لوازم خانگی است. در صورتی که فن به درستی کار نکرد مشکلات جدی برای یخچال پیش می آید. از این رو تعمیر فن یخچال ویرپول از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در زمان مناسب اقدام به بررسی و تعمیر فن یخچال نکنید ممکن است یخچال سوخته و از کار بیوفتد پس اگر متوجه این مشل شدید می توانید با مجموعه دکتر ساید برای تعمیر فن بخچال ویرپول در تماس باشید. قیمت تعمیر فن در این مجموعه بین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان می باشد.

تعمیرات موتور یخچال ویرپول

موتور یخچال می‌توان به خاطر عوامل زیادی همچون کثیف بودن کندانسور، روغن‌کاری نشدن به موقع کمپرسور یا مشکل فن کمپرسور دچار مشکل شود. از آنجا که موتور یک بخش بسیار مهم از یخچال است، تعمیر کردن آن راحت نیست و حتماً باید توسط یک تعمیر کار ماهر انجام بگیرد.

راه‌حل‌های تشخیص خرابی موتور ویرپول:

  • بدون وقفه کار کردن یخچال
  • طول عمر بالای موتور یخچال
  • عدم وجود سرمای کافی در یخچال یا فریزر
  • داغ شدن بیش از حد کمپرسور و بدنه یخچال

آنچه موجب خرابی موتور یخچال می‌شود:

  • کثیف بودن کندانسور
  • روغن کاری نشدن به موقع کمپرسور
  • ایراد داشتن فن کمپرسور
  • حفظ نکردن فاصله استاندارد بین یخچال و دیوار

تعمیر یخچال فریزر ویرپول در منزل

تردد در تهران با ترافیک سرسام آور بسیار سخت است. در این شرایط اگر با خرابی یخچال یا لوازم خانگی های سنگین وزن همچون ماشین لباسشویی مواجه شویم چه کاری باید انجام دهیم؟ یخچال را تا محل تعمیر حمل کنیم؟ تکلیف مواد غذایی درون آن چه می شود؟ برای رفع این مشکلات مجموعه دکتر ساید به عنوان نمایندگی خدمات تعمیر یخچال در منزل را ارائه داده است. از این رو برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول در منزل می توانید از تکنسین های دکتر ساید کمک بگیرید. تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران یکی دیگر از خدماتیست که دکتر ساید برای رفاه مشتریان خود ارائه می دهد.

افزایش طول عمر یخچال ویرپول

توجه داشته باشید که یخچال ویرپول باید به اندازه 10 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و حتماً از محافظ برق استفاده شود. به هیچ عنوان مایعات داخل یخچال ریخته نشود.
درجه ترموستات روی 4 قرار داده شود و در صورتی که برای مدتی در خانه حضور ندارید، روی 2.5 تنظیم شود. همچنین هنگام جابه‌جا کردن یخچال، مواظب باشید که به آن ضربه وارد نشود.

تعمیرات یخچال ویرپول
تعمیرات یخچال ویرپول

زمان تعمیر یخچال ساید ویرپول

تعمیرات یخچال ویرپول نیاز به تخصص افراد با سابقه دارد. با توجه به نوع مشکل به وجود آمده، پروسه تعمیر می تواند زمان بر باشد. به طور مثال مشکلات مربوط به یخچال  می توانند در یکی از حوزه های زیر باشند:

  • یک سره کار کردن یخچال
  • خرابی قفل در یخچال
  • کار نکردن یخساز
  • گرم بودن یخچال
  • از بین رفتن لاستیک دور یخچال
  • سر و صدای موتور یخچال
  • و… .

تعمیر یخچال ویرپول با توجه به اینکه در اغلب اوقات در محل انجام می شوند لذا زمان زیادی نیاز ندارند. کارشناسان پس از دریافت مشکل شما، تکنسین های مربوطه را به محل مد نظرتان اعزام می نمایند. عموما مشکلات مربوطه در کمتر از چند ساعت برطرف می شوند. در نظر داشته باشید که تکنسین ها به ازای قطعاتی که تعویض می نمایند یا خدماتی که ارائه می کنند به شما ضمانت کتبی خواهند داد.

پیشگیری از خرابی یخچال ویرپول

برای جلوگیری از خرابی این یخچال لازم است تا هر سال توسط نمایندگی یخچال ویرپول سرویس شده و تمامی قطعاتی که به تعویض نیاز دارند عوض شوند. از سوی دیگر بسیار مهم است تا در صورت رویت خطا با کارشناسان آگاه صحبت کنید. هیچ وقت اجازه ندهید تا ارورهای موجود ادامه دار شوند زیرا ممکن است به سایر بخش های یخچال نیز آسیب بزنند. بهتر است جهت جلوگیری از هرگونه مشکل بزرگ، ارورهای رایج یخچال های ویرپول را بشناسید.

تعمیرات یخچال ویرپول