دکترساید نمایندگی تعمیرات تخصصی یخچال مونوگرام در تهران

برند لوازم خانگی مونوگرام یکی از برندهای باکیفیت آمریکایی است که دارای محصولاتی مثل فر آشپزخانه، یخچال، ماشین ظرفشویی و … است. در ادامه به شرایط تعمیر یخچال مونوگرام خواهیم پرداخت.

انواع مدل یخچال مونوگرام

درب فرانسوی

ساید بای ساید

فریزر بالا

فریزر پایین

معمولی

چرا یخچال مونوگرام روشن نمی‌شود؟ باید چکار کنیم؟

اگر یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود، برق ورودی 220 ولت را چک کنید؛ یعنی ترانس، محافظ و سیم دوشاخه. اگر مشکلی از برق ورودی نبود، باید با متخصص تعمیر یخچال مونوگرام تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال مونوگرام

ویژگی‌های یخچال مونوگرام

  • سیستم تصفیه آب؛
  • کنترل‌های الکترونیکی؛
  • ارائه تنظیمات دقیق دما؛
  • ظاهر یکپارچه با فولاد ضد زنگ؛
  • شش سطل قابل شستشو و درب‌دار؛
  • نصب Flush Inset که امکان نصب به مجاورت کابینت‌ها را ایجاد می‌کند؛
  • دارای محفظه‌های سبزیجات و ماهی تابه‌های مهر و موم شده با کنترل رطوبت؛
  • دارای دستگیره‌های لوله‌ای، جلو پنجره مشبک و لبه‌های شکاف زده، احساس مقاومت و زیبایی را منتقل می‌کند؛
  • ظاهر سفارشی یخچال مونوگرام، امکان شخصی‌سازی کردن آن با کابینت و دستگیره‌های سفارشی را فراهم می‌کند.

مشکلات عمده یخچال مونوگرام

از مشکلاتی که ممکن است رخ دهد و موجب شود که به تعمیرات یخچال مونوگرام احتیاج پیدا کنید، می‌توان به خنک نکردن یخچال، کار نکردن خشک کن آب، از کار افتادن یخ‌ساز، عدم یخ‌زدایی یخچال، ایجاد سروصدای زیاد، گرم بودن یخچال، نشت آب، کار کردن مدام موتور یا جمع شدن یخ در فریزر اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

چطور طول عمر یخچال مونوگرام را بالا ببریم؟

هنگام قرار دادن یخچال توجه داشته باشید که یخچال باید به اندازه 10 سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و حتماً از محافظ برق استفاده شود. به هیچ عنوان مایعات داخل یخچال ریخته نشود.
درجه ترموستات روی 4 قرار داده شود و در صورتی که برای مدتی در خانه حضور ندارید، روی 2.5 تنظیم شود. همچنین هنگام جابه‌جا کردن یخچال، مواظب باشید که به آن ضربه وارد نشود.

تعمیرات یخچال مونوگرام

قیمت تعمیرات یخچال مونوگرام

قیمت تعمیرات یخچال، مبلغی از پیش تعیین شده ندارد و با توجه به مدل یخچال، نوع مشکل و نیاز به تعویض قطعه می‌تواند متغیر باشد. با بررسی و عیب‌یابی توسط تعمیرکار، هزینه تعمیر با توجه به شرایط شما اعلام خواهد شد.

تعمیرات یخچال مونوگرام در دکترساید

سعی بر آن بود تا در این مقاله به مواقعی که لازم است سراغ تعمیرکار یخچال بروید، اشاره کنیم و ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال مونوگرام را برشمریم. در نظر داشته باشید که برای تعمیرات یخچال مونوگرام بدون اتلاف وقت به یک نیروی متخصص مراجعه کنید.