تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

تعمیر یخچال سامسونگ تمامی عیوبی را که برای محصولات این برند معروف پیش می آید به صورت تخصصی و با کیفیت بالا برطرف می ‌کند. برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال ‌های سامسونگ کافیست به محض بروز مشکل با نمایندگی یخچال سامسونگ تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب نمایندگی مهارت و تخصص بالایی در تعمیر مدل‌ های مختلف یخچال سامسونگ دارند. این متخصصین می ‌توانند انواع یخچال مدل معمولی سامسونگ، یخچال مدل ساید بای ساید سامسونگ، یخچال مدل فریزر بالا سامسونگ و… را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

مجموعه تعمیر یخچال دکتر ساید، مرکز تعمیر یخچال در تهران، در زمینه ارائه خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران، سرویس ساید سامسونگ در غرب تهران، عیب یابی و تعمیر فریزر سامسونگ در جنوب و شمال تهران فعالیت دارد. برای تعمیر یخچال ساید بای ساید و یا فریزر سامسونگ می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
یخچال سامسونگ دارای سیستم تشخیص عیب خودکار و صفحه نمایشگری است که در صورت رخ دادن مشکل، ارور یا کد خطا را نشان می‌دهد، پس به احتمال زیاد می‌توانید علت مشکل یخچال را متوجه شوید. پس از تشخیص مشکل باید اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ کنید. در ادامه مقاله به دلایل خرابی و مواقعی که یخچال به تعمیر نیاز دارد، می‌پردازیم.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ مجموعه اقداماتی است که برای رفع عیب بخش ‌های مختلف یخچال سامسونگ انجام می ‌شود. هر زمان متوجه بروز اختلال در عملکرد یخچال سامسونگ یا از کار افتادن آن شدید با نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ تماس حاصل کنید. تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ با تکیه بر توانمندی‌ های بالای متخصصین خود انواع مشکلات دستگاه‌ ها را به سرعت برطرف می ‌کند.

بعضی از خرابی‌ هایی که ممکن است حین استفاده از یخچال‌ های سامسونگ مشاهده ‌شود عبارتند از:

  • کاهش سرمای یخچال
  • خاموش شدن یخچال
  • سر و صدای زیاد یخچال
  • کار نکردن موتور یخچال
  • کار نکردن یخساز یخچال
  • بسته نشدن درب یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال
  • گرمای شدید دیواره یخچال
  • جمع شدن آب در کف یخچال
  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال
  • مشاهده کد در صفحه نمایش یخچال

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ

هدف دکترساید در تعمیرات یخچال سامسونگ، مفید و مقرون به صرفه بودن برای مشتری است، بنابراین تکنسین‌های ما تا جای ممکن تلاش می‌کنند که قطعات دارای مشکل را تعمیر کنند. در شرایطی که قطعه قابل تعمیر نباشد، توجه داشته باشید که استفاده از برند اورجینال یا غیر اصل تاثیر بسزایی در هزینه تعمیر یخچال سامسونگ خواهد داشت.

هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

نمایندگی یخچال سامسونگ

اگر برای تعمیر یخچال سامسونگ به تعمیرگاه‌ های غیرمجاز مراجعه کنید باید منتظر وقوع اتفاقات ناخوشایندی باشید. ممکن است رفع عیب دستگاه خود را به یک تعمیرکار محلی و غیرمتخصص بسپارید. چنین کسی با عیب یابی نادرست یخچال و استفاده از روش‌ های نامناسب به یخچال شما صدمه می زند. برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در تعمیر یخچال فریزر سامسونگ توصیه می‌ شود کار را به نمایندگی مجاز یخچال سامسونگ واگذار کنید. تعمیرکاران باتجربه نمایندگی دستگاه ‌ها را به دقت بررسی و عیب یابی می‌ کنند. بعد از آن که عیب یخچال به درستی مشخص شد تعمیر دستگاه به شکل صحیح و اصولی انجام می‌ شود.

نمایندگی یخچال سامسونگ با ارائه خدمات تعمیر در محل توانسته شرایط بسیار خوبی را برای رفع عیب دستگاه‌ ها فراهم کند. این اقدام شما را از انتقال یخچال به تعمیرگاه بی ‌نیاز و خیالتان بابت آسیب ندیدن دستگاه حین جابجایی را آسوده می‌ کند.

شماره نمایندگی یخچال سامسونگ

اگر ساکن تهران هستید برای بهره‌ مندی از خدمات باکیفیت تعمیر یخچال سامسونگ در اولین فرصت با شماره نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ  02188283930 تماس بگیرید. نمایندگی یخچال ‌های برند سامسونگ نیاز مشتریان را در نقاط مختلف تهران پوشش می‌ دهد. تکنسین ‌های آموزش دیده بعد از تماس شما به سرعت مراجعه و شروع به عیب یابی و تعمیر یخچال می‌ کنند. اولویت کاری تعمیرکاران این است که قطعات معیوب یخچال ها را تعمیر کنند. اگر تعمیر این قطعات امکان پذیر نباشد نمایندگی یخچال سامسونگ قطعات اصل و درجه یک را جایگزین آنها می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

خدماتی که نمایندگی یخچال سامسونگ برای حل مشکل دستگاه ‌ها ارائه می‌ کند مزایای قابل توجهی را برای متقاضیان به دنبال دارد. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی، اعزام تعمیرکار حرفه‌ ای در اسرع وقت، استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت، ارائه گارانتی برای تعمیر یخچال و… از جمله این مزایاست.

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ بسیار متنوع است و با توجه به نیاز هر دستگاه ارائه می ‌شود. بعضی از خدمات نمایندگی یخچال سامسونگ عبارتند از:

  • تعویض لامپ
  • تعمیر یخساز
  • ترمیم فن تغذیه
  • تعمیر یا تعویض موتور
  • اصلاح تنظیمات یخچال
  • ترمیم ایرادات سوئیچ
  • رفع بوی نامطبوع
  • تعمیر یا تعویض فن
  • تعمیر تخصصی برد
  • تراز کردن یخچال
  • تعمیرات تخصصی تایمر
  • تنظیم دمای یخچال فریزر
  • تعمیر یا تعویض کمپرسور
  • رفع مشکلات ولتاژ خروجی
  • رفع سر و صدای غیرعادی یخچال

تعمیر کار یخچال سامسونگ

دکتر ساید به عنوان یکی از نمایندگان برتر تعمیر یخچال سامسونگ در تهران توانسته با بهره گیری از نیروی کار متخصص، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص سبب شده تا فرآیند تعمیر یا تعویض قطعه در یخچال فریزرهای سامسونگ در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. زمان حضور تعمیرکاران توسط مشتریان مشخص شده و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرات به سرعت انجام می شود.

خدمات رسانی در مجموعه دکتر ساید بسیار سریع بوده و تکنسین ها در حداکثر 60 دقیقه بعد از تماس مشتریان اعزام می شوند. پاسخگویی به تمامی تماس ها در تمامی ساعات شبانه روز انجام شده و پشتیبانی به صورت 24 ساعته است. تعمیرکاران از قطعات اورجینال در تعمیر یخچال فریزرهای سامسونگ بهره برده و سعی در تعمیر فوری دستگاه در محل دارند. در پایان، کلیه خدمات ارائه شده به صورت کتبی تضمین می شود. ارسال تعمیرکار و تعویض قطعه در صورت خرابی مجدد دستگاه بر اساس این ضمانت نامه رایگان خواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران

نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران یک تعمیرگاه مجاز است که خدمات مورد نیاز انواع یخچال‌ های برند سامسونگ را با کیفیت رضایت بخش ارائه می‌ دهد. شما برای حل مشکل دستگاهتان می ‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی مجاز یخچال فریزر سامسونگ در پایتخت تماس گرفته و درخواست خود برای اعزام تعمیرکار را مطرح کنید. تعمیرکاران یخچال سامسونگ دوره‌ های آموزشی لازم برای رفع عیب انواع مدل ‌های جدید و قدیمی یخچال سامسونگ را پشت سر گذاشته اند. بنابراین دغدغه شما برای از بین رفتن عیوب یخچال به خوبی پاسخ داده می‌ شود. برای تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران می توانید از این نمایندگی نیز کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در شمال تهران

اگر ساکن شمال تهران هستید و برای تعمیر یخچال فریزر نیاز به یک شخص ماهر و با تجربه دارید کافیست تا با شماره 021-88283930 تماس بگیرید.

میرداماد
جردن
شمیرانات
دروس
پارک وی
شهرک غرب

دربند
دزاشیب
محمودیه
پل رومی
پاسداران
ظفر

فرمانیه
کامرانیه
چیذر
زعفرانیه
منظریه
ازگل
ملاصدرا

لواسانات
نیاوران
ولنجک
الهیه
تجریش
شریعتی
سعادت آباد

تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در غرب تهران

برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در غرب تهران می توانید با مجموعه دکتر ساید تماس بگیرید. دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال سامسونگ تمامی خدمات اعم از نصب، سرویس و تعمیر یخچال این برند را با دقت و سرعت عمل انجام می دهد. برای تماس با شعبه غرب این مجموعه کافیست تا شماره 021-46292165 شماره گیری نمایید.

شهرآرا
پاتریس
جلال آل احمد
سردار جنگل

شهرک آپادانا
شهرزیبا
شهرک آزادی
مرزداران

جنت آباد
پونک
صادقیه
اکباتان
میدان المپیک

آیت الله کاشانی
باغ فیض
بلوار فردوس
آریا شهر
شهرک راه آهن

تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران

برای تعمیر یخچال در شرق تهران کافیست تا با شماره 021-88283930 تماس بگیرید. تعمیرکان حرفه ای و مجرب مجموعه دکتر ساید در اسرع وقت برای تعمیر یخچال به منزل یا سرکار شما مراجعه می کنند.

رسالت
نارمک
امام حسین
دماوند
مجیدیه

گاندی
امیرآباد
تهران پارس
پیروزی
نظام آباد

مطهری
فلسطین
توانیر
یوسف آباد
سید خندان

گیشا
فاطمی
آرژانتین
عباس آباد
نیروهوایی
سهروردی

نمایندگی یخچال سامسونگ در جنوب تهران

نمایندگی یخچال سامسونگ در جنوب تهران نیز بر عهده مجموعه دکتر ساید است برای تماس با شعبه جنوب ابن مجموعه کافیست تا با شماره 021-66554292 تماس بگیرید.

میدان قزوین
منیریه
حسن آباد
بعثت
افسریه

جمالزاده
کارگر
راه آهن
مولوی
شوش

جیحون
آذربایجان
انقلاب
مهرآباد
استاد معین

ستارخان
توحید
جمهوری
رودکی
مرتضوی
نازی آباد

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تهران

مراکز مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران بلافاصله بعد از تماس مشتریان اقدام به دریافت توضیحات و ارائه مشاوره رایگان می کنند. در صورتی که نیاز به اعزام تعمیرکار نباشد، با ارائه مشاوره، عیب به وجود آمده توسط مشتری برطرف خواهد شد. هرچند در صورتی که نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر در محل باشد، تعمیرکار حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام خواهد شد. حضور کارشناس یا تعمیرکار تنها با هماهنگی مشتری و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

به طور کلی خدمات مراکز مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در تهران را می توان به صورت خلاصه کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان به هنگام تماس مشتریان با مرکز جهت اعلام خرابی یخچال سامسونگ،
  • ارسال تعمیرکار حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای جلب رضایت مشتری،
  • استفاده از قطعات اورجینال سامسونگ در صورت نیاز به تعویض قطعه،
  • ارائه گارانتی 90 روزه برای تمامی خدمات ارائه شده در محل جهت کسب اطمینان و آرامش خاطر مشتریان.

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

تعمیر یخچال سامسونگ در محل توسط نمایندگی های مجاز، احتمال بروز صدمه به بدنه دستگاه در هنگام انتقال به کارگاه را به شدت کاهش می دهد. همچنین هزینه اضافی برای حمل و نقل دستگاه به کارگاه به مشتریان تحمیل نخواهد شد. از دیگر مزیت های تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محل می توان به کاهش زمان تعمیرات اشاره کرد. علاوه بر این، امکان نظارت بر کار تکنسین اعزام شده در حین تعمیرات توسط مشتری نیز وجود دارد.

دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال سامسونگ در 24 ساعت شبانه حتی روزهای تعطیل روز آماده خدمت رسانی است. تعمیر یخچال سامسونگ در منزل یکی از خدمات مجموعه دکتر ساید بوده که توسط تکنسنین های ماهر و متخصص صورت می گیرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

با توجه به مشتریانی که برای تعمیر یخچال سامسونگ خود مراجعه کرده‌اند، می‌توانیم بگوییم که معمولاً یکی از مشکلات زیر برای این برند یخچال به وجود می‌آید.

  • سرمای کافی نداشتن یخچال
  • سر و صدای زیاد یخچال
  • اتومات نشدن و یکسره کار کردن یخچال
  • خرابی کمپرسور
  • خرابی اواپراتور و سایر قطعات دیفراست
  • خرابی برد یخچال
  • خراب شدن درب یخچال یا لاستیک دور درب

علت سرمای کافی نداشتن یخچال

چنانچه یخچال شما سرمای کافی ندارد و مواد غذایی درون آن زود فاسد می‌شوند، موارد زیر باید توسط بهترین تعمیرکار یخچال بررسی شود:

دریچه دمپر

فن فریزر

فن یخچال

موتور یا کمپرسور

کندانسور

لاستیک دور درب

قطعات دیفراست

گاز یخچال

سروصداهای بیش از حد یخچال سامسونگ

سروصداهای یخچال سامسونگ علت های مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

  • زمانی که یخچال را تازه خریده اید و به برق میزنید ممکن است صداهایی بشنوید. معمولا یخچال هایی کیفیت قطعات آن ها پایین است در ابتدا از خود صدا تولید می کنند.
  • یکی دیگر از علل رایج تولید صدا توسط یخچال، سروصداهای ناشی از ساخت یخ توسط یخساز یا یخریز یخچال است که این صدا هم طبیعی می باشد.
  • منشا این صداهای می تواند از عوامل مهم تری مانند خرابی فن یا کمپرسور یخچال سامسونگ باشد. که دراین صورت می بایست از یک تعمیرکار یخچال سامسونگ کمک بگیرید.
  • صدایی که به گوش می رسد ممکن است از پروانه فن باشد. زمانی که یخچال برفک می زند و مقدار آن زیاد می شود، پروانه هنگام چرخش با برفک ها برخورد کرده و ایجاد صدا می کند.

اتومات نشدن و یکسره کار کردن یخچال سامسونگ

اتومات نکردن و بی وقفه کار کردن یخچال نشانه خوبی نیست و نشان از یک ایراد جدی دارد بنابراین می بایست در اسرع وقت با شرکت خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

  • علت می تواند ناشی از خرابی موتور یا کمپرسور یخچال باشد.
  • خراب بودن ترموستات در یخچال های قدیمی
  • درب یخچال بیش از حد باز مانده است
  • واشر درب یخچال خراب شده است
  • مشکل از گاز یخچال سامسونگ است
  • درجه حرارت یخچال به درستی تنظیم نشده است.
  • کندانسور یخچال سامسونگ کثیف آلوده است
  • بخش یخ زدایی یخچال و دیفراست مشکل دارد
  • حالت های Speed یا Power Cool در یخچال های ساید بای ساید فعال است
  • معیوب بودن برد الکترونیکی در یخچال های جدید
  • دمای محیطی که یخچال در آن فرار دارد زیاد است
  • مشکل از گار یخچال است
  • فن های یخچال سامسونگ خراب است

خراب شدن درب یخچال یا لاستیک دور درب

ممکن است به علل گوناگونی واشر دور درب یخچال شما خراب شود. فرسودگی و خرابی واشر معمولا پس از استفاده طولانی مدت از یخچال سامسونگ اتفاق می افتد که به راحتی توسط نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ قابل تعویض است. برخی خرابی واشر را جدی نمی گیرند و با عدم تعویض به موقع این قطعه، باعث آسیب های جدی تر به یخچال فریزر خود می شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

معمولاً چه قطعاتی در یخچال سامسونگ خراب می‌شوند؟

  • موتور
  • فن موتور
  • نشت گاز
  • لاستیک دور درب
  • ترموستات در فریزرهای تک
  • خرابی برد الکترونیکی در فریزرهای دو قلو

علت خاموش نشدن یا اتوماتیک نشدن یخچال سامسونگ

  • مشکل پیدا کردن یکی از قطعات دیفراست
  • معیوب بودن سنسور دما
  • نشت گاز
  • خرابی ترموستات یا برد الکترونیکی
  • خرابی فن یخچال یا فریزر
  • خرابی موتور یا کمپرسور

خرابی موتور یا کمپرسور

اگر موتور یا کمپرسور خراب شده باشد، گاز به کندانسور و اواپراتور و لوله‌های مویی پمپاژ نمی‌شود بنابراین موجب می‌شود که در صورت روشن بودن موتور، سرما تولید نشود. برای بررسی موتور و حل مشکل، تکنسین‌های دکتر ساید برای تعمیر یخچال سامسونگ در تهران اعزام خواهند شد.

چه زمانی فیلترهای آب یخچال سامسونگ نیاز به تعویض دارند:

نمایش ارور چشمک زن فیلتر آب بر روی دیسپلی

خروج آهسته آب از دیسپسنر یا آبریز

عدم یخ سازی یخساز

عدم یخسازی یخچال

اگر فیلتر به موقع تعویض نشود. رسوبات و املاح در لوله های یخساز یخچال باقی می ماند و عملکرد یخچال را دچار اختلال می کند و حتی ممکن است باعث سوختن این قطعه شود. قطعات یخچال سامسونگ گران است و بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید.

خروج آهسته آب از دیسپسنر یا آبریز

کم شدن فشار آب آبریز علت های مختلفی دارد. ممکن است شیلنگ ورود آب پیچ خورده باشد. یا احتمال دارد فشار آب منطقه کم باشد. اما علت رایج رسوب گرفتن فیلتر است که باید در این صورت فیلتر یخچال سامسونگ خود را تعویض نمایید. 

تغییر طعم و بوی آب

گاهی آبی که از آبریز برمیداریم طعم خوبی ندارد و یا حتی رنگ آن تغییر کرده است. در چنین مواقعی احتمال عمر مفید فیلتر آب یخچال پایان یافته و می بایست فیلتر را تعویض کنید.

نمایش ارور چشمک زن فیلتر آب بر روی دیسپلی

نمایش ارور چشمک زن فیلتر آب بر روی دیسپلی  نشان دهنده این است که فیلتر باید در اسرع وقت تعویض شود

سوالات متداول

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ چقدر است؟

هزینه های تعمیر یخچال سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد شما می توانید با تماس با مرکز دکتر شاید به شماره 46292165_021 هزینه تقریبی را استعلام بگیرید

شماره تعمیرکار یخچال سامسونگ در تهران

شماره تلفن های ما به قرار زیر است 021-66554292 مرکز تهران 021-66554292 جنوب تهران 021-88283930 شمال شرق تهران 021-88283930 شرق تهران 021-88283930 شمال تهران 021-46292165 غرب تهران

در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله مرکز خدمات تعمیر یخچال دکتر ساید این تضمین را می دهد که تمامی قطعات با قطعات اورجینال جایگزین می شود.

تضمین دکتر ساید برای تعمیر درست یخچال و به مشکل نخوردن مجدد یخچال سامسونگ چیست؟

پس از تعمیر یخچال، تست کارایی یخچال در حضور مشتری انجام میشود. همچنین ضمانت نامه ای شامل ریز خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار ارائه می گردد.