مجموعه تعمیرات یخچال دکتر ساید در زمینه ارائه خدمات تعمیرات یخچال ال جی در شرق تهران، سرویس ساید ال جی در غرب تهران، عیب یابی و تعمیر فریزر ال جی در جنوب و شمال تهران فعالیت دارد. برای تعمیر یخچال ال جی LG ساید بای ساید و یا فریزر ال جی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
انواع یخچال ال جی که شامل فریزر بالا پایین، یخچال فرنچ (فرانسوی)، یخچال ساید بای ساید، یخچال دو قلو، یخچال ساید بای ساید دور این دور InstaViewیا یخچال ساید بای ساید دور این دور می‌شود دارای تکنولوژی و قطعات باکیفیت مثل سیستم عیب‌یابی، قفسه‌های تاشو و قابل تنظیم، سیستم آب تصفیه و … است، اما گاهی پیش می‌آید که قسمت‌های مختلف یخچال دچار ایراد شوند. چنانچه کد خطا را روی دیسپلی یخچال مشاهده کردید، از تعمیرکار یخچال ال جی کمک بگیرید.

تعمیر یخچال ال جی

هزینه تعمیرات یخچال ال جی

مجموعه تعمیرات یخچال دکتر ساید قبل از اعزام نیروی متخصص به محل، با اعلام تقریبی هزینه تعمیر یخچال ال جی، تا حدودی به تصمیم مشتری برای تعمیر یخچال، کمک می کند. اما تعیین دقیق هزینه عیب یابی یخچال و یا به عنوان مثال سرویس یخچال ال جی بستگی به نظر کارشناسی تکنسین های دکتر ساید در مورد میزان خرابی یخچال، قطعات مورد نیاز و برخی از عوامل دیگر دارد.

تعمیرات یخچال ال جی در تهران

متخصصان تعمیر یخچال ال جی در تهران در تمامی نقاط پایتخت حضور دارند. تعمیرات یخچال ال جی در شرق یا غرب تهران، سرویس و عیب یابی یخچال در جنوب و شمال تهران و موارد دیگرد، از خدماتی است که برای تمامی ساکنین پایتخت در نظر گرفته شده است. چنانچه از علت مشکل به وجود آمده در یخچال بی‌اطلاع هستید، تعمیرکاران دکترساید با بررسی اولیه، علت بروز ایراد و روش تعمیر را به شما ارائه خواهند داد.

مشکلات متداول یخچال ال جی

  • سرمای یخچال کم است.
  • یخچال و فریزر برفک می‌زند.
  • مواد غذایی داخل یخچال یخ می‌زند.
  • یخ‌ساز کار نمی‌کند.
  • آبریز در یخچال چکه می‌کند.
  • فن خراب شده است.
  • لاستیک دور درب پاره شده است.
  • از موتور صداهای غیرطبیعی شنیده می‌شود.
  • یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود .
  • موتور یا کمپرسور یخچال کار نمی‌کند.
  • گاز یخچال ال جی خالی یا کم شده است.
  • خطا یا ارور روی صفحه نمایشگر نمایان شده است .
  • یخچال بوق میزند.
  • چراغ فیلتر آب روشن شده است .
نمایندگی یخچال ال جی

تماس با مشاوین دکتر ساید

02186112595 _ 02146292165 _ 02166554292

خنک نکردن یخچال ال جی

  • خرابی سنسورها (سنسور محیطی، سنسور دیفراست، ترموفیوز، ترمودیسک)
  • نشتی گاز
  • کار نکردن موتور یخچال
  • خرابی برد الکترونیکی
  • کار نکردن فن‌های اواپراتور، کمپرسور یا فن فریزر

همچنین اگر موتور یخچال به صورت یکسره کار می‌کند اما سرما ایجاد نمی‌شود، احتمال دارد موتور سوخته یا گاز یخچال خالی شده باشد. چنانچه در این موقعیت قرار گرفتید، باید به سرعت اقدام به تعمیرات یخچال ال جی کنید.

صدای زیاد یخچال ال جی

  • ممکن است ایراد از پره‌های فن باشد.
  • ممکن است یخ‌های زیادی روی سطح اواپراتور جمع شده باشند، پره‌های فن به آن برخورد کند و باعث بروز چنین صدایی شود.
  • اگر سر و صدا از خود یخچال شنیده شود، باید اواپراتور توسط کارشناس نمایندگی یخچال ال جی مورد بررسی قرار گیرد.
  • ممکن است این سر و صدا از یخساز یخچال باشد که امری کاملا طبیعی است.
  • در یخچال هایی نو و تازه کار گاهی صداها به دلیل کیفیت پایین قطعات داخلی یخچال است که به مرور زمان حل می شود.

چرا یخچال ال جی داغ می کند؟

یخچال به دیوارهای اطراف چسبیده است.

دمای یخچال تنظیم نیست.

فن یخچال خراب شده است.

یخچال خیلی پر است.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال

یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می تواند علل مختلفی داشته باشد که معمولا به راحتی قابل حل هستند. اما چنان چه نتوانستید علت را شناسایی کنید می توانید از یک تعمیرکار یخچال ال جی کمک بگیرید.

ترموستات یخچال در دمای بسیار پایین تنظیم شده است

ترموستات یخچال یا دیجیتالی است یا غیر دیجیتالی، در ترموستات هایی که به صورت دستی تنظیم می شود ممکن است ترموستات به درستی تنظیم نشده باشد یا به صورت تصادفی عقربه آن جابه جا شود و دمای یخچال کاهش یابد و باعث یخ زدن مواد غذایی و میوه و سبزیجات شود. در این صورت هیچ جای نگرانی نیست و می توانید به راحتی دما را تنطیم کنید.

واشر درب یخچال خراب است

واشری که در درب یخچال ها تعبیه شده است موجب می شود هوا بین یخچال و محیط جابه جا نشود و دمای یخچال کاهش نیابد. معمولا زمانی که مدت زمان زیادی از عمر یخچال گذشته باشد واشرها فرسوده می شود و به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهند. در این صورت دمای یخچال پایین می آید و یخچال برای جبران این موضوع مداوم کار می کند و باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال می شود. بهتر است در چنین مواقعی تست سالم بودن واشر درب یخچال را انجام دهید. یک برگهخ کاغذ لای درب یخچال بگذارید و آن را ببنید حالا سعی کنید این کاغذ را بیرون بکشید. چنانچه کاغذ به بیرون کشیده شده شد. نشان از وجود درز در یخچال است و می بایست از خدمات تعمیرات یخچال الجی در تهران استفاده کنید.

کویل های یخچال خراب است

کویل هایی که در پشت یخچال قرار دارد به دلیل قرار گیری در محیط آزاد گرد و غبار می گیرد. این کویل ها می بایست هر چند ماه یکبار تمیز شود. در صورتی که کویل ها تمیز نشود، باعث می شود که یخچال برای حفظ دمای مناسب یخچال بیش از حد معمول کار کند. همین امر هم موجب یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال الجی می شود.

ترموستات یخچال خراب است

ترموستات یکی از قطعات یخچال است که وظیفه تنظیم دمای یخچال را به عهده دارد. زمانی که دمای یخچال به حد مطلوب رسید ترموستات به صورت خودکار از کار می افتد. اما زمانی که ترموستات خراب باشد به صورت مداوم کار می کند و این امر موجب یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می شود.

مشکل از دمپر یخچال است.

دمپر میزان هوای خنکی که از فریزر یخچال وارد یخچال می شود را تنظیم می کند.در صورت خرابی دمپر، هوای خنک بیش از انداره وارد می شود و باعث پایین آمدن دمای یخچال می شود. در نتیجه موادغذایی داخل یخچال ال جی یخ می زند.

سوالات متداول

هزینه تعمیر یخچال ال جی چقدر است؟

هزینه های تعمیر یخچال الجی به عوامل مختلفی بستگی دارد شما می توانید با تماس با مرکز دکتر شاید به شماره 46292165_021 هزینه تقریبی را استعلام بگیرید

شماره تعمیرکار یخچال ال جی در تهران

شماره تلفن های ما به قرار زیر است 021-66554292 مرکز تهران 021-66554292 جنوب تهران 021-88283930 شمال شرق تهران 021-88283930 شرق تهران 021-88283930 شمال تهران 021-46292165 غرب تهران

در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله مرکز خدمات تعمیر یخچال دکتر ساید این تضمین را می دهد که تمامی قطعات با قطعات اورجینال جایگزین می شود.

تضمین دکتر ساید برای تعمیر درست یخچال و به مشکل نخوردن مجدد یخچال ال جی چیست؟

پس از تعمیر یخچال، تست کارایی یخچال در حضور مشتری انجام میشود. همچنین ضمانت نامه ای شامل ریز خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار ارائه می گردد.