تا به حال شده که در روز تعطیل یا شب‌ها پس از ساعت کاری یخچالتان از کار بیفتد و یا دچار مشکل شود، تا حدی که مجبور شوید آن را از برق بکشید؟ در حالی که مواد غذایی موجود در یخچال لحظه به لحظه به فساد و گندیدن نزدیک می‌شوند! این اتفاق پیش بینی نشده و تا حدودی اجتناب ناپذیر است چرا که هر دستگاهی پس از مدتی استفاده نیاز به سرویس خواهد داشت. از همین رو تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی از جمله خدماتی است که دنیای امروزی به شدت به آن نیاز دارد تا بخشی از دغدغه‌های آدمی کم شود.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیرات یخچال در منزل شبانه روزی

همان‌طور که گفتیم یخچال‌ها ممکن است به دلیل کارکرد فشرده خود به خصوص در ماه‌های تابستان دچار اختلالات متعددی شوند و هر از چند مدتی نیاز به بررسی تخصصی داشته باشند. پیش از پرداختن به مبحث خرابی یخچال نکاتی را بررسی می‌کنیم که کلیه‌ی مصرف کنندگان خانگی یخچال بایستی بدانند:

  • اول این که اگر یخچال فریزر روی سطح صافی قرار نداشته باشد یا اصطلاحاً تراز نباشد، شروع به لرزش و ایجاد صدا می‌کند. بنابراین قبل از هر چیزی از تراز بودن یخچال اطمینان حاصل نمایید.
  • برخی مواقع قطعه‌ای در فن یخچال گیر می‌کند یا فن به طور کلی خراب می‌شود. خرابی فن، یک اتفاق معمولی و کم هزینه است. لذا بدون نگرانی با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی تماس بگیرید تا مشکلتان به سرعت حل شود.
  • اگر علت سر و صدای یخچال فریزر خرابی موتور است فقط تیم‌های خدمات فنی باید وارد عمل شوند و این مشکل را برطرف نمایند. دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال فریجیدر، جنرال الکتریک، وایت هاوس و سایر برند های معروف به شما در رفع این مشکل کمک می کند.
  • سبزی‌ها و میوه‌ها را به درستی در یخچال خود قرار دهید. معمولا ناحیه‌ای در قسمت نگهداری میوه و سبزی‌ها یخچال وجود دارد تا رطوبت اضافی ایجاد شده در یخچال از آن خارج گردد. گرفتگی این قسمت باعث نشتی آب یخچال خواهد شد. اگر نمی‌خواهید با چنین مشکلاتی مواجه گردید، اطمینان حاصل نمایید که مواد غذایی را به درستی در یخچال قرار داده‌اید. در صورت مسدود نبودن قسمت تخلیه، در اسرع وقت با شرکت تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی تماس بگیرید تا به کمک شما بیایند.

خدمات تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

این مشکل برای همه‌ی ما ایرانی‌ها پیش آمده که تعمیر یک دستگاه در خانه یا محل کارمان هفته‌ها و حتی ماه‌ها طول می‌کشد و در این مدت تمام کارها مختل می‌گردند. غالبا این معضل به خاطر پیدا نشدن یک نیرو حاذق در محل و یا نبود زمان برای ارجاع به تعمیرکار رخ می‌دهد. تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی از جمله خدماتی است که همه را از این معضل نجات داده است و غالبا شامل سه مرحله زیر می‌باشد:

  1. عیب‌یابی
  2. تعمیر یخچال با تجهیزات
  3. تنظیم مجدد یخچال فریزر

برای این که مطمئن شوید به این قبیل خدمات نیاز دارید یا نه بهتر است که پیش از تماس با نمایندگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اتصال برق: مطمئن شوید که پریز مشکلی ندارد. برای بررسی این موضوع، می‌توانید دستگاه دیگری را در همان پریز امتحان کنید.
  • بررسی قطع کننده مدار یا فیوز: کلید مدار یا فیوزی که یخچال شما به آن وصل است را بررسی کنید. در صورت سوختن فیوز یا باز بودن کلید مدار، آن را دوباره فعال کنید. اگر این اتفاق به طور مکرر رخ دهد، شبکه مصرف برق بالایی دارد و احتمالا به کمک یک برق‌کار نیاز داشته باشید تا تعمیرکار یخچال.
  • تنظیمات ترموستات: تنظیمات ترموستات یخچال فریزر خود را بررسی کنید. ممکن است به طور تصادفی سطح خنک کننده را پایین آورده و یا حتی آن را خاموش کرده باشید. پس از بررسی تنظیمات ترموستات، در صورت لزوم سطح خنک کننده را افزایش دهید.

در نهایت نیز اگر مشکل یخچال خود را پیدا نمی‌کنید، بهترین راه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی خواهد بود.

تعمیر یخچال در منزل

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در تهران

یخچال وسیله‌ای است که قطعات یدکی آن گران می‌باشد. به همین دلیل، عیب‌یابی یخچال از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این، برخی از قطعات قابل تعمیر هستند. لذا نمایندگی‌های معتبر در تهران به تعویض قطعات، تعمیر قطعات، عملکرد بی صدا، بهره‌وری انرژی، فن‌آوری‌های خنک کننده و سایر نکات فنی اهمیت زیادی می‌دهند. نمایندگی ما نیز از گسترده‌ترین شبکه سرویس یخچال برخوردار است که در گوشه و کنار تهران مشغول خدمت‌رسانی می‌باشد. بنابراین در هر شرایطی، می‌توانید یک سرویس سریع دریافت نمایید.

این در حالی است که سالانه صدها کاربر توسط برخی از شرکت‌های غیر حرفه‌ای سیار آسیب می‌بینند. برای جلوگیری از این وضعیت، هنگام تماس با این مراکز باید مراقب باشید. به طور کلی بهترین تعمیرکار یخچال در تهران باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • شرکت مورد نظرتان بایستی نمایندگی باشد.
  • اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع برندهای یخچال و فریزر داشته باشد.
  • قطعات یدکی و ابزارهای لازم برای تعمیر یخچال در محل را داشته باشد.
  • تکنسین‌ها علاوه به بر دانش از تجربه کافی نیز برخوردار باشند.

تعمیرکار یخچال فریزر سیار در تهران

آیا جدیداً احساس می‌کنید که یخچالتان به خوبی گذشته کار نمی‌کند؟ یا دیدن حوضچه‌ای از آب در کنار یخچالتان شما را نگران کرده است؟ و یا این که به خاطر خرابی یخچال مقدار زیادی از مواد یخچالی را از دست داده‌اید؟ به محض این که متوجه شدید که یخچالتان به درستی کار نمی‌کند تکنسین‌های سیار در محل حضور می‌یابند و یخچال شما را با هر مدل و مارکی تعمیر می‌کنند.

با توجه به این که تعمیرکاران سیار وارد محیط‌های شخصی افراد می‌شوند مهم است که کاملاً واجد شرایط باشند و کار خود را با بالاترین استاندارد و در کمترین زمان ممکن انجام دهند. هر تعمیرکار یخچالی که در نمایندگی کار می‌کند آموزش‌های ویژه‌ای را برای تمامی برندها و مدل‌های یخچال می‌گذراند. توسعه سریع فناوری در سال‌های اخیر، یخچال‌ها را پیچیده‌تر و ارگونومیک‌تر کرده است. این وضعیت باعث شده است که تعمیرکاران ما نیز در یک سطح با تکنولوژی پیشرفت کنند.

ایرادات فنی یخچال باید سریعاً برطرف شود. این کار باعث می‌شود یخچال شما برای مدت طولانی‌تری به طور موثر کار کند.

توجه داشته باشید که یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل وزن زیاد و پیچیدگی زیادی که دارند به شدت نیازمند خدمات نمایندگی یخچال ساید بای ساید سیار هستند. ضمن این که آن‌قدر این یخچال‌ها گران شده‌اند که نباید به هر تعمیرکاری برای سرویس آن‌ها اعتماد کرد.