نزدیک ترین تعمیر یخچال در تجریش و محدوده اطراف آن، مرکز تخصصی تعمیر یخچال و لوازم خانگی دکتر ساید است.

یخچال یکی از لوازم خانگی بسیار حساس است و زمانی که احتمال دادید که یخچال شما به درستی کار نمیکند و با علائمی مانند صداهای نامتعارف، گرم شدن بدنه یخچال و غیره مواجه شدید بهتر است از اقدامات خودسرانه اجتناب کنید. همچنین یخچال خود را جابه جا نکنید و از خدمات تعمیر در منزل یخچال استفاده کنید.

دکتر ساید محلات و محدوده های بسیاری را از شمال تا جنوب تهران و از شرق به غرب تهران پوشش می دهد که یکی از این محدوده ها، محله تجریش تهران است. بیشترین تمرکز دکتر ساید بر تعمبر یخچال در مناطق غرب تهران مانند تعمیر یخچال در سعادت آباد و غیره است.

تعمیرکار یخچال در تجریش

نزدیک ترین مرکز تعمیر یخچال در تجریش کجاست؟

زمانی یخچال یک خانواده خراب می شود بلافاصله به دنبال تعمیرکار می گردند تا هر چه سریعتر یخچال را تعمیر کنند و از آسیب های جانبی مانند فساد مواد غذایی جلوگیری کنند.

برای شهروندان ساکن در محله تجریش که به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تجریش هستند، دکتر ساید یک پیشنهاد عالی است.

در مجموعه دکتر ساید تعداد زیادی تکنسین آموزش دیده و با تجربه وجود دارد که بلافاصله به منزل شهروندان ساکن تجریش اعزام می شوند و پس از بررسی دقیق یخچال، آن را عیب یابی نموده و اقدام به تعمیر می کنند.

تخصص در یافتن مشکل ایجاد شده در یخچال اولین گام و مهم ترین گام است که نیازمند تجربه است. اقدامات بعدی پیرو گام اول صورت می گیرد.

از کجا بفهمم یخچال من نیازمند تعمیر است؟

یخچال ها هم مانند بدن انسان ها، زمانی که دچار نقص در کارایی یا آسیب می شوند یک سری علائم ظاهری را بروز می دهند. یکی از راه های عیب یابی به موقع یخچال توجه به نشانه های ظاهری کارکرد یخچال و دیگری چکاپ بخش های مهم یخچال، مانند گاز یخچال، اتصالات برق و  غیره است که در ادامه به همه موارد می پردازیم.

در خواست کمک از تکنسین های تعمیر یخچال در تجریش

اولین، ساده ترین و بی دردسر ترین راه عیب یابی یخچال، استفاده از تجربه تکنیسن های ماست. تکنسین های مجرب تعمیر یخچال در تجریش در اولین فرصت در خدمت شما هستند تا با بررسی دقیق یخچالتان، مشکل ایجاد شده را یافته و اقدام به رفع آن نمایند.

بررسی موجودی گاز یخچال

باید بدانید که گاز یخچال تمام نمی شود بلکه کم می شود. سیستم گاز یخچال، یک سیستم گردش پلمپ  و بسته است، بنابراین تنها نشت گاز می تواند میزان گاز را کم کند. کم شدن گاز یخچال معمولا با علائم زیر همراه است.

  • بوی نامطبوعی از یخچال شما می آید که شبیه فساد مواد غذایی نیست. این بو می تواند مربوط به  گاز یخچال باشد که نشان از نشتی گاز دارد.
  • اگر کمپرسور موتور شما دائما در حال کار کردن هست، نشان دهنده این هست که گاز نشت کرده و باعث گرم شدن یخچال شده
  • گرم شدن یخچال فریزر هم می تواند نشانی از نشت گاز و کم شدن آن باشد
  • کندانسور یخچال باید در حالت طبیعی گرم باشد اگر به کندانسور دست زدید و دیدید که سرد هست نشان دهنده نشت گاز می باشد

بررسی طبیعی بودن سرمایش یخچال

تنظیم دمای یخچال در زمستان و تابستان کمی متفاوت است. لازم نیست یخچال در همان دمایی که در تابستان کار می کند در زمستان هم کار کند. دمای مناسب یخچال عددی بین +2 تا +4 و دمای مناسب برای فریزر عددی بین -17 تا -22 است. چنان چه دمای یخچال شما در این بازه نبود باید از کمک متخصصین برای تعمیر یخچال در تجریش کمک بگیرید.

تعمیرات یخچال در تجریش

توجه به علائم و تغییرات ظاهری یخچال

علائم ظاهری، به راحتی و با کمی تلاش، قابل تشخیص هستند. اما همه این علائم نشان از مشکل جدی در کارکرد یخچال شما ندارند بلکه با راه حل های ساده قابل حل هستند. در این قسمت به بررسی علائم ظاهری یخچال می پردازیم.

یخچال شما مدام غرولند می کند

صداهای یخچال همیشه هم دردسرساز نیست اما برخی از سر و صداهای یخچال می تواند نشان از مشکل جدی داشته باشد. بنابراین اگر از مردم خوب تجریش هستید بهتر است با این علائم آشنا شوید و در صورت نیاز، اقدام به تعمیر یخچال در تجریش نمایید.

  • صدای یخچال می تواند ناشی از پر شدن مخزن آب و یا یخساز باشد که جای نگرانی ندارد
  • ممکن است صدای یخچال ناشی از فرسودگی فن باشد
  • دلیل صدا می تواند نشانی از نیم سوز شدن موتور یخچال باشد.
  • برفکی شدن فریزر و اصابت فن موقع چرخش با برفک یخچال می تواند علت صدای یخچال باشد

فریزر یخچال شما برفکی شده است

زمانی برفک در فریزر یخچال ایجاد می شود که هوای گرم به درون یخچال راه پیدا کرده و با برخورد با لوله های سرد یخچال باعث میعان آب گردد. وجود برفک در یخچال می تواند به دلیل خرابی واشر یا بست یخچال باشد و یا نشان از مشکل جدی تری مانند نشت گاز یا غیره باشد. برای اطمینان از دلایل ایجاد برفک می توانید از کمک تعمیرکاران تعمیر یخچال در تجریش کمک بگیرید.

یخچال شما خاموش نمی شود

خاموش نشدن یخچال شما می تواند از علل مختلفی باشد. زمانی که شما یخچال خود را در دمای خیلی پایین تنظیم می کنید کمپرسور یخچال با کارکرد بالا کار می کند که نشانه آن یخ زدگی مواد غذایی داخل یخچال است.

دلیل دیگری که سبب می شود یخچال شما خاموش نشود وجود گرد و غبار در اطراف یخچال است. علل دیگری که باعث می شود یخچال شما خاموش نشود می تواند ناشی از مشکل در تایمر دیفراست، هیتر دیفراست، ترموستات یخچال باشد.

یخچال شما دیگر روشن نمی شود

روشن نشدن یخچال می تواند وحشت آور باشد و بوی دردسر بدهد اما بهتر است قبل از اینکه به مشکلات پیچیده فکر کنید راه حل های ساده تر را بررسی کنید. مطمئن شوید که برق نرفته یا دوشاخه یخچال از پریز در نیامده باشد.

در مرحله بعدی می توانید برد الکترونیکی را بررسی کنید زیرا ایراد روشن نشدن یخچال می تواند از برد باشد. مورد ساده تر بعدی چک کردن کنتر برق منزل است.

مورد بعدی می تواند از عدم کارکرد فن باشید زیرا تاز مانی که فن کار نکند کمپرسور اجازه روشن شده یخچال را نمی دهد.

در صورتی که نتوانستید ایراد مورد نظر را پیدا کنید می توانید از کمک تکنسین های تعمیر یخچال در تجریش کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *