چنانچه از شهروندان محترم محدوده پونک تهران هستید و به دنبال نزدیک ترین تعمیر یخچال در پونک می گردید، دکتر ساید می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.
ما در دکتر ساید، حرفه ای ترین تعمیرکاران لوازم خانگی را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان محترم مناطق غرب و شمال غرب تهران ارائه دهیم.

خرابی یخچال مانند خرابی سایر لوازم خانگی مانند ماشین لباس شویی، اجاق گاز و غیره نیست. در یخچال فریزر و معمولی مواد غذایی نگه داری می شود و خرابی یخچال می تواند باعث فساد مواد خوراکی شود. به همین دلیل هم می بایست سریعتر تعمیر شود.
شهروندانی که ساکن پونک هستند و در جستجوی  یک مرکز تعمیر یخچال در پونک هستند، می توانند از خدمات دکتر ساید استفاده کنند. دکترساید تعمیرکاران خود را در اسرع وقت به منزل و محل کار شما اعزام می نماید.

علاوه بر محدوده پونک، تعمیر یخچال در تجریش و سعادت آباد و صادقیه هم صورت می گیرد.

چطور تعمیر یخچال در پونک پیدا کنم؟

در حال حاضر برای دریافت هر نوع خدماتی لازم نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید و خیابان های شهر را بالا و پایین کنید تا یک تعمیرکار یخچال در پونک پیدا کنید. تنها با یک جست و جوی ساده در موتور جستجو گر گوگل می توانید یک تعمیرکار خوب پیدا کنید.

همچنین دکتر ساید درخدمت شماست و پشتیبان های دکتر ساید همواره پاسخگوی شما هستند و در اسرع وقت تعمیرکار یخچال را به محل اعزام می کنند.

تعمیرات یخچال ما در پونک شامل چه مواردی می شود؟

می توان به جرات گفت که دکتر ساید هر نوع یخچال قدیی و جدید، چه خارجی و چه ایرانی را با هر برندی تعمیر می کند. همچنین تمامی قطعات معیوب را تامین کرده و هر نوع اشکال در یخچال شما را شناسایی و تعمیر می کند.

در ادامه بخشی از متداول ترین ایرادات یخچال ها را که توسط تعمیرکاران یخچال ما قابل تعمیر هستند را عنوان کردیم.

زمانی که آب در کف یخچال جمع می شود!

شاید چند وقتی است که حس می کنید آب در کف یخچال شما جمع شده است و این مورد باعث دردسر هایی گردیده است. زمانی آب در کف یخچال جمه می شود که لوله خروجی آب دستگاه مسدود شده باشد. همچنین خراب شدن هیتر دستگاه و یا فرمان نگرفتن هیتر دستگاه از برد الکتریکی از دیگر علل جمع شدن آب در کف یخچال است.

 

زمانی که یخچال خنک نمی کند!

خنک نکردن یخچال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که تعمیرکار یخچال در پونک می تواند با یک بررسی ساده  به علت آن پی ببرد. معمولا خنک نکردن یخچال ناشی از یکی از موارد زیر است.

  • هوا از درزگیر دور درب به درون نشت می کند
  •  تنظیمات یخچال به درستی انجام نشده است
  • گاز کمپرسور کم شده است
  • لوله‌های اواپراتور دچار یخ زدگی شده است
  •  سیم‌پیچ‌های کندانسور گرد و غبار گرفته است
  •  ترموستات  خراب است
  • خرابی فن باعث اختلال در گردش هوای داخل یخچال شده است
  • کمپرسور سوخته است

یخچال صدا های عجیب و غریب می دهد

بسیاری از دلایلی که باعث می شود صدای یخچال شما دربیاید به راحتی قابل حل توسط شما می باشد و نیاز به تعمیر یخچال در پونک ندارید. گاهی تراز نبودن محل قرار گیری یخچال منشا صدای یخچال است که در این صورت باید یخچال را در محل مناسبی قرار دهید. گاهی این صدا مربوط به یخساز است و مشکل خاصی نیست اما اگر این صدای برای شما اذیت کننده باشد باید حتما از یک تعمیرکار کمک بگیرید. گاهی معیوب بودن و یا به درستی کار نکردن فن یخچال باعث ایجاد صدای یخچال می شود که باید از یک تعمیرکار یخچال کمک بگیرید.

یخچال فریزر برفک می زند

برفک زدن یخچال گاهی به دلیل باز و بسته شدن و یا باز ماندن بیش از اندازه درب یخچال است اما گاهی به دلایل جدی تر است. خراب شدن واشر درب یخچال، خراب شدن ترموستات و یا تایمر دیفراست و همچنین سوختن یا قطعی المنت دستگاه است.

نمایشگر یخچال روشن نمی شود

روشن نشدن نمایشگر معمولا به یکی از دلایل زیر اتفاق می افتد که می بایست از نظر یک متخصص تعمیرکار یخچال در پونک استفاده کنید.

  • قطع شدن رابط بین برد و  نمایشگر دستگاه
  • آب یا رطوبت به نمایشگر یخچال نفوذ کرده است.
  • نوسانات برق باعث اختلال در عملکرد نمایشگر دستگاه شده است.
  •  برد الکترونیکی خراب شده است
  • نمایشگر آسیب فیزیکی دیده است.

از فریزر و یخچال آب نشت می کند

نشتی آب یخچال می تواند به دلایلی همچون ترک و یا شکستگی لوله های دستگاه باشد. منشا نشت آب ممکن است از فیلتر یخچال باشد. گاهی نشتی آب مربوط به شیر ورودی باشد. گاهی علت نست آب مسدودی لوله خروجی آب است. دلیل محتمل دیگر می تواند اختلال در عملکرد دیفراست و ذوب برفک باشد.

آبسردکن یخچال از کار افتاده است!

آبسرد کن یخچال معمولا به یکی از دلایل زیر کار نمی کند که می توانید برای حل مشکل خرابی آبسرد کن از تعمیر یخچال در پونک کمک بگیرید.

  • مسدودی شلنگ ها یا شیر آب ورودی
  • خراب شدن شیر برقی دستگاه و  یا بخش های مربوط به فرمان آن
  • عدم تعویض به موقع فیلتر آبسرد کن
  • معیوب بودن برد الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *