تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

ارور نمایشگر یخچال فریزر مابه بیانگر وجود مشکل در عملکرد کلی دستگاه یا خرابی در قطعات داخلی یخچال می‌باشد. برای بسیاری از افراد مشاهده ارور یخچال مابه بسیار نگران کننده است، اما باید بدانید به لطف همین ارور که برگرفته از اعداد و حروف لاتین می‌باشد، می‌توان به راحتی علت خرابی را تشخیص داد. در واقع با بررسی خطای یخچال مابه می‌توان فهمید موتور، برد، سنسور، دیفراست یا کدام قطعه‌ی دیگر معیوب شده است! بنابراین در صورت مشاهده کدخطا روی صفحه نمایشگر یخچال فریزر mabe خونسردی خود را حفظ کنید و با خواندن این مقاله در پی یافتن راه حل برای تعمیر یخچال مابه خود باشید.

خطای یخچال مابه

در حال حاضر بسیاری از یخچال فریزرهای موجود در بازار از نمایشگر دیجیتال لمسی یا غیرلمسی بهره‌مند هستند. این نمایشگرها علاوه بر نمایش درجه حرارت یخچال، در صورت بروز مشکل در عملکرد کلی دستگاه آن را با نمایش یک قطعه کد به اطلاع کاربر می‌رسانند. یخچال فریزر mabe هم از این قاعده مستثنی نیست. این برند مشابه سایر یخچال فریزرهای بازار، در هنگام بروز خرابی قطعه کدی را نمایش می‌دهد که توجه به آن بسیار مهم است.

ارور یخچال مابه معمولا یک عبارت دو یا سه حرفی است که از ترکیب اعداد و حروف لاتین تشکیل می‌شود. هر ارور نمایانگر یک مشکل خاص است، اتفاقی که می‌تواند به حل مشکل توسط کاربر یا تعمیرکار دستگاه کمک زیادی بکند. در ادامه رایج‌ترین کدهای خطا در یخچال فریزرهای مابه را بررسی خواهیم کرد:

رایجترین کد ارورهای یخچال فریزر مابه
کد خطاعلت
hrsخرابی برد، عدم سرویس مناسب، نوسانات شدید برق و …
00خرابی برد الکترونیکی
99 ozضعیف شدن تغذیه برد پاور
تعمیر یخچال در منزل

ارور hrs در یخچال فریز مابه

اگر نمایشگر یخچال ارور hrs را به شما نشان می‌دهد، باید بدانید با یک مشکل پیچیده سر و کار دارید! راستش را بخواهید در میان انواع خطای یخچال مابه کد خطای hrs بسیار دردسر ساز است. گاهی علت نمایش این ارور خرابی برد الکترونیکی می‌باشد، اما همیشه هم علت به نقص در عملکرد برد مربوط نیست. عدم استفاده از محافظ برق، جریان نداشتن هوا در پشت یخچال، تغییرات نوسانات برق و عدم سرویس به موقع دستگاه از جمله دلایل نسبتا رایج ارور hrs در یخچال است. همانطور که مشاهده می‌کنید، تشخیص دقیق علت خرابی در زمان مشاهده ارور hrs می‌تواند گیج کننده باشد، بنابراین بهترین اقدام در زمان بروز این خطا کمک گرفتن از تعمیرکار است.

چگونه بفهمیم نمایش ارور hrs به دلیل برد است یا خرابی سایر قطعات کمی پیچیده است! البته توجه به نشانه‌ها می‌تواند تا حدودی در این زمینه به شما کمک کند. برای مثال اگر خرابی مربوط به برد الکترونیکی باشد، معمولا علائم زیر هم نمایان خواهد شد:

  • کار نکردن یخچال
  • خراب شدن نمایشگر یخچال و عدم نمایش اعداد و شماره‌ها
  • ایجاد صداهای عجیب غریب از داخل یخچال
  • روشن ماندن لامپ داخل یخچال فریزر

ارور 00 فریزر مابه

ارور 00 یکی دیگر از ارورهایی است که در زمان کار با یخچال فریزر mabe ممکن است با آن مواجه شوید. این ارور یخچال مابه نشانگر خرابی برد الکترونیکی است. در واقع ارور 00 تا حدود زیادی به ارور hrs شباهت دارد، چرا که هر دو حاکی از خرابی برد هستند. دقت کنید این ارور باید هرچه سریعتر برطرف گردد، چونکه برد بر روی تمام قطعات دیگر تاثیرگذار است، بنابراین خرابی در این بخش می‌تواند عملکرد کل دستگاه را تحت الشعاع قرار دهد. به عبارتی تاخیر در برطرف کردن این ارور می‌تواند مشکل را جدی تر کند.

خطای 99 oz یخچال mabe

کد خطای oz 99 هم ارور یخچال مابه است که نشان می‌دهد قسمت تغذیه برد پاور ضعیف شده است. البته در حالت عادی این ارور روی صفحه نمایشگر ظاهر نمی‌شود، چرا که تنها در زمان فشار دادن پدال آب یا پدال یخ به دلیل ضعیف بودن تغذیه برد پاور، این ارور مشاهده خواهد شد. در صورت چندین بار فشردن پدال به صورت مکرر، تغذیه برد کمپرسور ممکن است از کار بیفتد و با راه اندازی مجدد آن آبسردکن و یخساز دچار مشکل شوند. بنابراین جهت جلوگیری از این مشکلات باید سریعا ارور oz 99 را برطرف نمایید. بهترین تعمیرکار یخچال در تهران می‌تواند به شما در رفع این مشکل کمک کند.

صدای یخچال mabe

گاهی اوقات خرابی یخچال فریزر mabe با نمایش ارور یخچال مابه همراه نیست، بلکه شما باید از روی نشانه‌هایی که در عملکرد دستگاه مشاهده می‌کنید، به وجود خرابی در یخچال پی ببرید. یکی از مهمترین نشانه‌ها صدای یخچال مابه است. ایجاد صدای نابهنجار از یخچال فریزر مابه می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. به محض شنیدن صدای غیر طبیعی می‌بایست برای تعمیر یخچالتان دست به کار شوید. به طور کلی شنیدن صداهای آزاردهنده از یخچال مابه به دلایل زیر ایجاد می‌شوند:

  • موتور یا کمپرسور آسیب دیده است.
  • فن یخچال یا فن فریزر معیوب شده است.
  • فن موتور ایراد پیدا کرده است.
  • یخچال به صورت صحیح روی مکان خود قرار نگرفته است.
  • برد الکترونیکی ایراد پیدا کرده است.

با برطرف کردن علت سر و صدای یخچال فریزر مابه، می‌توان به مشکل صدای ایجاد شده از دستگاه را هم برطرف نمود. البته این کار هم نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد.

عیب یابی یخچال ساید مابه

تا به اینجا پیرامون چند خطای یخچال مابه صحبت کردیم. به جرات می‌توان گفت این ارورها رایج‌ترین ارورهایی هستند که در یخچال فریزر mabe بروز پیدا می‌کند. اکنون با در دست داشتن علت بروز هر قطعه کد می‌توان به راحتی علت خرابی را متوجه شد. با این حال برخی اوقات عیب یابی یخچال فریزر مابه سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. برای مثال همین ارور hrs را نگاه کنید. در صورت مشاهده این ارور شاید بدانید مشکل از برد الکترونیکی است، اما تعمیر آن واقعا کار سختی خواهد بود. بنابراین اگر مشکل به نقص فنی یا خرابی قطعات مهم مربوط باشد، جهت عیب یابی نیاز به تماس با نمایندگی یخچال مابه خواهید داشت. توصیه این است در این مواقع از تعمیر ایراد و نقص بروز پیدا کرده به صورت شخصی خودداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *