ممکن است گاهی ارور یخچال آدمیرال قابل حل باشد و بدون نیاز به تعمیرکار مشکل را برطرف کنیم. اما اگر خطای نمایش داده شده بر روی دیسپلی و صفحه نمایشگر یخچال حاکی از بروز مشکلی جدی و لزوم تعویض یک قطعه از یخچال فریزر آدمیرال باشد، باید با مراکز معتبر تعمیر لوازم الکتریکی تماس گرفته و درخواست خود را برای ارسال تعمیرکار ثبت نماییم.

ارورهای رایج در یخچال فریزر آدمیرال

هر کد خطایی که بر روی صفحه نمایشگر یخچال آدمیرال نشان داده می‌شود، خبر از ایجاد مشکلی در یکی از قسمت‌های داخلی یخچال می‌دهد که با آگاهی از معنی و علائم هر کدام از ارورها، آمادگی بیشتری برای نحوه مواجهه با خطا را خواهیم داشت.

ارور یخچال آدمیرال

ارور EA یخچال آدمیرال

اگر در موتور یخ ساز یخچال مشکلی به وجود بیاید ارور یخچال آدمیرال با کد خطای EA خواهد بود. بهتر است کارشناس مربوطه اتصالات در موتور یخ ساز یخچال را بررسی نماید.

ارور ES فریزر و ساید بای ساید آدمیرال

این کد خطا بیانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ‌ریزی یخچال است که باید این قطعه یخچال را بررسی کنیم.

ارور EU و ET یخچال فریزر آدمیرال

اگر خود قسمت یخ‌ساز دچار مشکل شود، نمایشگر یخچال کد خطای EU یا ET را نشان خواهد داد. به دلیل حساسیت بالای این قطعه، بهتر است بررسی آن توسط متخصصان حوزه تعمیر و تعویض لوازم برقی انجام شود.

ارور EF یخچال ساید بای ساید آدمیرال

هنگام به وجود آمدن مشکل در قسمت سنسور ورودی آب، کد خطای EF نمایش داده می‌شود. لذا باید نسبت به عیب‌یابی و رفع ارور در این قسمت اقدام شود.

ارور E01 یا E1 یخچال آدمیرال

این کد خطا نمایش‌دهنده ایجاد ارور قسمت سنسور دمای یخچال است. برای رفع این مشکل ابتدا باید سوکت تعبیه شده در این قسمت را فشار داده و منتظر برطرف شدن ارور یخچال آدمیرال باشیم. اگر هم‌چنان خطا باقی ماند، حتما باید با مرکز تخصصی تعمیرات یخچال آدمیرال تماس بگیریم.

ارور E02 یا E2 در یخچال فریزر آدمیرال

این کد خطا بیانگر این است که در قسمت سنسور فریزر یخچال مشکلی به وجود آمده است. قطعات موجود در این فضا باید بررسی و عیب‌یابی شوند.

ارور E03 یا E3 ساید بای ساید آدمیرال

اگر در سنسور کشویی یخچال اشکالی به وجود بیاید، ارور یخچال آدمیرال از نوع خطای E3 خواهد بود. برای رفع آن ابتدا باید دو شاخه یخچال را از برق بکشید و سنسور کشویی یخچال را بررسی نمایید.

ارور E05 یا E5 یخچال فریزر آدمیرال

این ارور نیز به دلیل ایجاد مشکل در یخ ساز یخچال به وجود می‌آید.

ارور E02 یا E2 در یخچال فریزر آدمیرال

ارور E10 یخچال آدمیرال

اگر در قسمت ماژول برد اصلی مشکلی به وجود بیاید، این ارور یخچال آدمیرال بر روی نمایشگر نقش خواهد بست. این ارور در درجه هشدارهای حرفه‌ای ارورهای آدمیرال است که باید سریعا توسط تکنسین مجرب تعمیر شود.

ارور E11 یخچال ساید بای ساید آدمیرال

نمایش این کد خطا روی یخچال نشان دهنده وجود مشکل در قسمت برد اصلی نمایشگر یخچال آدمیرال است.

ارور E15 یخچال فریزر آدمیرال

این کد ارور یخچال آدمیرال بیانگر این است که در قسمت سنسور محیطی یخچال اشکالی به وجود آمده است. در این صورت دمای یخچال هم اشتباه نشان داده می‌شود. باید سریع‌تر نسبت به تعمیر یا تعویض این سنسور اقدام کرد.

ارور E20 فریزر و ساید آدمیرال

نمایش این کد خطا حاکی از به وجود آمدن مشکل در قسمت برد الکترونیکی یخچال و خراب شدن این قطعه است. بهتر است دست به اقدام انفرادی نزده و از نمایندگی یخچال آدمیرال کمک بگیرید.

ارور E21 یخچال آدمیرال

نمایش این کد خطا و ارور یخچال آدمیرال می‌تواند یا به دلیل ایجاد مشکل در برد الکتریکی اصلی بوده یا یخ‌‍ساز یخچال مشکل پیدا کرده باشد. به این دلیل که این قطعات داخلی حساس هستند، بهتر است توسط متخصصین این امر تعمیر شوند.

ارور EG یخچال فریزر آدمیرال

اگر در قسمت شیر برقی یخچال مشکلی به وجود بیاید، ارور یخچال آدمیرال از نوع EG خواهد بود.

انواع ارور R در یخچال ساید بای ساید آدمیرال

ارور R1 خرابی سنسور خود یخچال، و ارور RT خرابی سنسور محیطی یخچال را نشان می‌دهد.

سخن پایانی

خدمات شرکت آلمانی آدمیرال باعث افزایش فروش و تعداد مشتریان شده است. در این مقاله به توضیح انواع ارور یخچال آدمیرال پرداختیم. با این حال قبل از اینکه کار یخچال به تعمیر برسد، بهتر است با رعایت نکاتی مانند تراز بودن محل قرارگیری یخچال، شرایط دمایی مناسب و استفاده از محافظ برق، جلوی آسیب به قطعات و هم‌چنین خسارت و هزینه را بگیریم. به علاوه از بسته شدن کامل درب یخچال مطمئن شویم و آن را زیاد باز نگه نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *