تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

تعمیر یخچال جنرال الکتریک کاریست که باید زیر نظر نمایندگی صورت گیرد. از آنجایی که جنرال الکتریک یکی از برندهای مطرح آمریکایی است پیدا کردن قطعات و تعمیرکاران متخصص این برند کاری سخت و دشوار است. دکتر ساید نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران بوده و تمامی قطعات اورجینال این برند را موجود دارد. اگر در هر ساعتی از شبانه روز یخچال شما دچار مشکل شد؛ نگران نباشید. دکتر ساید خدمات تعمیر یخچال شبانه روزی در منزل را نیز در سراسر تهران ارائه می دهد.

قبل از پرداختن به تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، بهتر است کمی با این برند آشنا شویم. در ادامه این مطلب شما با انواع عیب یابی، قطعات یخچال، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک و نیز با تاریخچه مختصری از این شرکت آشنایی پیدا خواهید کرد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

هنگام آسیب و خرابی یخچال فریزر، ابتدا قطعات آن مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت نیاز، قطعات معیوب با یک قطعه اصل جایگزین می‌شوند. در غیر این صورت همان قطعه تعمیر می‌شود. اقدام به تعمیر به موقع و فوری سبب می‌شود طول عمر محصول شما بیشتر شود و با کیفیت بالاتری کار کند. بُرد، کمپرسور، کندانسور، فیلتر، اوپراتور و ترموستات از اجزای مهم یخچال فریزر جنرال الکتریک هستند. هنگام تعمیر ساید جنرال الکتریک هر کدام از قطعات بالا به صورت جداگانه بررسی می‌شوند.

مادر برد، حساس‌ترین قطعه یخچال است. این قطعه همچون قلب محصول، وظیفه کنترل و نظارت بر اجزای دیگر را برعهده دارد. تعمیر این قطعه را به دکتر ساید، نمایندگی مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک بسپارید تا متحمل هزینه‌های گزاف نشوید.

با مشاهده چند علامت متوجه خواهید شد یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر دارد. گاهی یخچال فریزر بیشتر از حالت طبیعی، برق مصرف می‌کند و یا سر و صدای غیر عادی از آن به گوش می‌رسد. خاموشی صفحه نمایش، بسته نشدن درب، یخسازی غیراستاندارد، داغ شدن ستون و بدنه‌ و تخلیه گاز یخچال نیز از مواردی است که نشان می‌دهد یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر دارد. با تمام این توضیحات، شما به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک نیاز دارید.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران چقدر است؟

هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان

تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از نیروهای متخصص و باتجربه استفاده می‌ کند. تعمیرکاران حرفه ‌ای مرکز از دانش و تخصص لازم برای تعمیر انواع محصولات برند جنرال الکتریک برخوردارند. این تکنسین‌ ها با تکیه بر مهارت بالا و تجربیات ارزشمند خود قادرند دستگاه‌ ها را در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر کنند. برای تعمیر یخچال از انواع تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال استفاده می‌ شود. دکتر ساید تکنسین های بسیار مجربی به عنوان بهترین تعمیرکار یخچال در تهران در اختیار دارد.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مرکز معتبری است که خدمات تعمیر یخچال‌ فریزر شبانه روزی در تهران را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ارائه می‌ دهد. برای بهره‌ مندی از خدمات تعمیر انواع یخچال ‌های برند جنرال الکتریک می ‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تماس بگیرید.

چرا نمایندگی یخچال جنرال الکتریک؟

دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال جنرال الکتریک این برند آمریکایی در ایران مشغول به فعالیت است. ارتباط با این مرکز امکان استفاده از خدمات باکیفیت تعمیر یخچال جنرال الکتریک را برای شما فراهم می ‌کند. نمایندگی لوازم خانگی جنرال الکتریک دارای شعبات مختلفی بوده و برای رفع خرابی دستگاه ها از متخصصین کاربلد و مجرب کمک می ‌گیرد. این مرکز خدمات متنوع تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک را در اولین فرصت و با تعرفه ‌های کارشناسی شده در دسترس متقاضیان قرار می ‌دهد. تضمین خدمات و قطعات تعویضی از دیگر ویژگی‌ های مثبت نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک است.

نکته مهمی که در اینجا باید یادآور شد پرهیز از مراجعه به مراکز غیرمجاز برای تعمیر یخچال است. تعمیر دستگاه‌ در این تعمیرگاه‌ ها می ‌تواند مشکلات زیادی را برای آن ایجاد کند. استفاده از قطعات بی ‌کیفیت و تقلبی، به کارگیری افراد غیرمتخصص برای تعمیر دستگاه ‌ها، دریافت هزینه ‌های خارج از عرف و… از جمله اشتباهاتی است که این مراکز در تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک انجام می دهند.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک آمادگی دارد خرابی مدل های مختلف یخچال جنرال الکتریک را با روش های اصولی و با کیفیت رضایت بخش رفع کند. فعالیت های نمایندگی به تعمیر دستگاه ها محدود نبوده و شامل خدمات نصب و سرویس یخچال های برند جنرال الکتریک هم می شود. تماس با دکتر ساید شما را از جدیدترین قیمت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک مطلع می کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک انواع اشکالاتی را که در عملکرد دستگاه ایجاد شده برطرف می ‌کند از جمله:

  • صدای زیاد یخچال
  • سرد نبودن یخچال
  • روشن نشدن یخچال
  • کار نکردن فن یخچال
  • وجود برفک در یخچال
  • ایجاد نوسان در درجه یخچال
  • یکسره کار کردن موتور یخچال
  • یخ زدن مواد غذایی در یخچال

برای حل چنین مشکلاتی ابتدا دستگاه باید توسط تعمیرکاران ماهر نمایندگی یخچال جنرال الکتریک بررسی شود. متناسب با اشکالات پیش آمده می توان قطعات مختلف دستگاه مثل ترموستات، کمپرسور، سیستم خنک کننده و… را تعمیر کرد.

چند مورد از خدماتی که توسط نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک ارائه می ‌شود عبارتند از:

  • شارژ گاز
  • تعمیر برد
  • تعویض فیلتر آب
  • تعمیر فن کمپرسور
  • برطرف کردن ارورها
  • تعمیر درب یخچال
  • تعمیر قطعات دیفراست
  • تنظیم دمای یخچال فریزر
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

عیب یابی در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

یکی از مهم ترین مراحل تعمیر یخچال جنرال الکتریک، عیب یابی است. اگر تعمیر یخچال شما توسط افرد مجرب و متخصص انجام نشود، این احتمال هست که عیب یابی به درستی صورت نپذیرد و به اشتباه قطعه ای دیگر تعویض و یا تعمیر شود که این موجب صرف هزینه بیشتر و یا آسیب بیشتر به یخچال یا فریزر گردد.

اهمیت بُرد در تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یکی از مواردی که هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را بالا می برد، برد این یخچال است. در هنگام نصب یخچال، اکثر نصاب ها به مصرف کنندگان توصیه می کنند که مراقب برد آن باشند چرا که تعویض آن می تواند هزینه بر باشد. تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن توسط متخصصین ما در مجموعه دکتر ساید انجام می شود.
ما در مجموعه دکتر ساید با چندین سال تجربه درخشان در زمینه تعمیرات جنرال الکتریک، تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک، تعمیر فریزر و… مفتخر بوده ایم که خدمات تعویض و تعمیر قطعات را با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام دهیم.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

نیاز به گفتن نیست که یکی از اصلی ترین لوازم خانه یخچال است و امروزه  خانه ای نیست که یخچال نداشته باشد. از آنجایی که یخچال باید 24 ساعت شبانه روز کار کند و خاموش بودن آن برای مدتی، باعث خرابی مواد غذایی می شود. پس در تعمیر آن هر گونه تاخیر و تعللی مساوی با فاسد شدن کل مواد، خصوصا مواد درون فریزر است.
باید در نظر داشت که قطعات یخچال جنرال الکتریک، کمی کمیاب هستند و به همین دلیل تعمیرات یخچال اگر توسط متخصص انجام نشود، سوای از کیفیت تعمیر، امکان دارد بیش از حد معمول طول بکشد. پس تاکید می کنیم که تعمیرات یخچال ساید را حتما به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران بسپارید.

تعمیر یخچال در منزل

اجزای یخچال فریزر جنرال الکتریک

یخچال هایی که امروزه تولید می شوند، اکثرا داری این قطعات هستند: کمپرسور، کندنسور، اواپراتور، ترموستات و گاز خنک کننده. بدیهی است که بروز عیب و نقص در هر کدام از این اجزا موجب اخلال در فرآیند خنک کنندگی می شود.

اواپراتور (Evaporator)

ترموستات

فیلتر یا درایر

کندنسور

کمپرسور

کمپرسور یخچال جنرال الکتریک

این وسیله یکی از دستگاه های مکانیکی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. وظیفه کمپرسور تولید نیروی مکش برای خارج کردن گاز مبرد از اوپراتور، متراکم کردن گاز و انتقال آن به کندانسور است. کمپرسور یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک معمولا از یک قسمت مکانیکی و یک قسمت الکتریکی تشکیل شده است.

کندنسور یخچال جنرال الکتریک

وظیفه کندنسور خنک نگه داشتن گاز سیالی است که در درون یخچال می آید. به طور کلی، گاز فریونی که کمپرسور آن را متراکم کرده، توسط کندنسور به مایع تبدل شده و خنک می گردد. کندانسور بسته به شیوه تبادل گرما با محیط، به سه دسته تقسیم می شود:

کندانسور هوایی

همانطور که از نام آن می توان حدس زد، اساس کار این نوع کندانسور با هوا است. بر اساس نوع کندانسور هوایی، این دستگاه با جریان هوای طبیعی یا مصنوعی کار می کند. در نوع اول کندانسور در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا در جریان طبیعی هوا کویل های آن خنک شود. در نوع دوم این دستگاه با استفاده از یک دمنده یا فن، جریان هوا در کندانسور قرار می گیرد.

کندانسور آبی

در این نوع کندانسور ماده سیالی که وظیفه انتقال ماده مبرد را دارد، آب است. این نوع از کندانسور نیز به سه دسته تقسیم می شود. نوع اول کندانسور دو لوله ای است، که در آن آب سرد از لوله داخلی و ماده مبرد از لوله بیرونی عبور می کند. نوع دوم کندانسور آبی شل اند کویل (پوسته و کویل) است. در این دستگاه آب از داخل کویل و ماده مبرد از داخل پوسته عبور می کند.
نوع سوم نیز نوع کندانسور پوسته و لوله است. در این نوع آب از داخل لوله و ماده مبرد از داخل پوسته عبور می کند.

کندانسور تبخیری

در این نوع کندانسور ویژگی های دو نوع قبلی در یک جا استفاده می شود. به این معنی که از آب و هوا برای دریافت گرما از ماده مبرد استفاده می شود.

درایر

محل نصب این دستگاه در مقابل کمپرسور است و به طریق کاهش دمای هوای ورودی باعث جدا شدن ذرات آب از هوا می شود. هنگامی که گاز فریون از کندنسور عبور می کند، ممکن از حاوی رطوبت باشد به همین دلیل قبل از سرد شدن، از فیلتر یا همان درایر عبور می کند تا کاملا خشک شود. بهتر است در هنگام تعویض یا تعمیر کمپرسور، درایر نیز تعویض شود که کیفیت سرما دهی یخچال در بهترین حد خود بماند.

ترموستات یخچال جنرال الکتریک

قطع و وصل کردن جریان برق درون کمپرسور بر عهده ترموستات است.

اواپوراتور

اواپوراتور یکی از قطعات اصلی در عمل سرما سازی یخچال فریزر می باشد. به نحوی می توان گفت وظیفه تبدیل کردن مایع به گاز در فضای یخچال را برای انجام عمل سرما سازی، به عهده این قطعه است. در واقع هر زمانی ملاحظه کردید که یخچال گرم است و سرما ندارد، باید به فکر تعمیر یخچال و اوپراتور آن باشید.

تشخیص زمان تعمیر یخچال جنرال الکتریک

چه زمانی باید با متخصصین و تعمیرکاران برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیریم؟ چه زمانی یخچال ما نیاز به تعمیر دارد؟ معمولا وقتی چنین حالت هایی در یخچال ایجاد می شود، نیاز به تعمیر دارد:

  • یخچال صدای زیاد و غیر طبیعی می دهد؛
  • فریزر به درستی عمل یخ سازی را انجام نمی دهد؛
  • یخچال بیش از حد معمول برق مصرف می کند؛
  • کمپرسور یخچال از کار افتاده یا به درستی کار نمی کند؛
  • یخچال دچار برفک شده باشد؛
  • آب مخزن خالی شده باشد؛
  • ستون ها و بدنه یخچال داغ می شوند؛
  • صفحه نمایش یخچال خاموش می شود؛
  • درب یخچال درست باز و بسته نمی شود یا واشر پاره شده است.

توجه داشته باشید که در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر در یخچال، از انجام هر گونه عمل یا تعمیری خودداری کنید. چرا که تعمیرات جنرال الکتریک از تعمیرات تخصصی است، کوچکترین دستکاری در یخچال می تواند باعث خرابی بیشتر آن شود. لذا چنانچه اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما دچار مشکلی شد، با متخصصین این کار تماس بگیرید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل

دكتر سايد، نمایندگی رسمی جنرال الکتریک، مرکز مجاز و معتبر تعمیرات و فروش قطعات این برند است. با توجه به توسعه و پیشرفت شرکت آمریکایی جنرال الکتریک، محصولات متنوع این شرکت در کشور ما نیز مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. از جمله این محصولات یخچال فریزر جنرال الکتریک است که از کیفیت و کارکرد بالایی برخوردار است. دانش تخصصی، تجربه و مهارت برای تکنسین‌های تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک لازم است.

چنانچه در استفاده از يخچال جنرال الكتریک منزل خود با مشكل مواجه شديد حتما به يك نمايندگی رسمی مراجعه نمائيد. اگر تعميرات يخچال خود را به یک فرد متخصص و با تجربه بسپاريد قطعا می‌توانيد با خيال آسوده منتظر تحويل گرفتن آن باشيد. تنها اقدامی كه از سمت شما لازم به اجراست،‌تماس با مركز تخصصی دكتر سايد است.

عيب‌يابی و تشخيص نوع مشكل، اصلی‌ترين وظيفه يک تعميركار متخصص است. پس از آن با اعلام آسيب وارده به يخچال، برآورد هزينه تعمير و اطلاع به مشتری،‌ وارد فاز دوم، يعنی اقدام برای رفع كامل مشكل محصول، می‌شویم. پس از طی اين روند،‌ بر كيفيت و طول عمر يخچال فريزر جنرال الكتریک شما افزوده می‌شود. اعتماد به نمايندگی رسمی جنرال الكتريک، بهترين گزينه پيش روی شما هنگام مواجه با مشكل موقع استفاده از لوازم خانگی، با برند اين شركت است.

یکی از خدمات مهمی که امروزه توسط بسیاری از مراکز تعمیرات لوازم خانگی برقی ارائه می شود، تعمیر در محل است. این امر باعث می شود تا مشتریان شرایط راحت تری در تعمیر لوازم خود داشته باشند. جا به جایی لوازم خانگی که نیاز به تعمیر دارند یکی از مشکلات اصلی است که کاربران با آن درگیر هستند. تعمیر در محل باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی کاربران می شود. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک  سایت دکتر ساید توانسته با خدمات عالی در تعمیر انواع لوازم مهم آشپزخانه مثل یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی در محل بتواند نیاز کاربران را به خوبی رفع کند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک شبانه روزی

نمايندگی دكتر سايد آماده ارائه خدمات در راستای تعمیر یخچال جنرال الکتریک شبانه روزی در تهران است. اين نمايندگی رسمی به منظور تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک، بهترين خدمات را در كوتاه‌ترين زمان به شما ارائه می‌دهد. مدت زمان برای تعمير يخچال بسيار مهم است. امروزه حتی يک ساعت هم بدون استفاده از يخچال نمی‌توان زندگي كرد. بنابراين زمان تحويل آن هنگام تعمير از اهميت ويژه‌ای برخوردار است. از جمله خدماتی كه نمايندگی دكتر سايد به شما ارائه می‌دهد می‌توان موارد زير را نام برد:
تعمير و يا تعويض قطعات يخچال جنرال الكتریک
سرويس كلی و كنترل عملكرد درست يخچال
تعمير فريزر و بررسی صحت عملكرد آن
تعمير و سرويس آبسردكن و يخ‌ساز
مهم‌ترين شاخصه تيم تخصصي تعميرات، عيب‌يابي است كه نمايندگی یخچال جنرال الكتريک در تهران آن را به نحو احسنت به انجام می‌رساند. تيم حرفه‌ای و مجرب دكتر سايد، با تجربه و تخصص خود، همواره در كنار مصرف‌كنندگان محترم است. علاوه بر نمایندگی تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک، فروش قطعات يدكي اصل و اورجينال، از ديگر خدمات اين نمايندگی است. هنگام نياز به تعويض يك قطعه، جستجو براي يافتن اصل آن قطعه،‌ امري طاقت فرسا است. اما شما به راحتی به كمک نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک می‌توانيد از اين مشكل، فائق آييد.

یکی از خدماتی که توسط نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران عرضه می شود، تعمیر انواع یخچال های جنرال است. اولین مرحله در تعمیر یک یخچال به ویژه در نمونه های جنرال الکتریک، عیب یابی درست دستگاه است. یعنی باید دقیقا نسبت به قسمتی که دستگاه دچار مشکل شده است اطلاعات لازم را کسب کرد. در صورتی که تشخیص درست در پیدا کردن مشکل یخچال های جنرال الکتریک صورت نگیرد، احتمال اینکه بخش و یا قسمت دیگری از دستگاه به اشتباه تعویض و یا تعمیر شود، زیاد است. این امر نیز باعث می شود تا یخچال های جنرال دچار مشکلات بیشتری شوند.

در بین انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک، یخچال های آن در دسته بندی های مختلف و با طراحی مخصوص به خود ساخته شده اند. نمایندگی های مجاز یخچال جنرال الکتریک با شناخت کامل از محصولات این برند اقدام به تشخیص مشکل دستگاه و تعمیر درست آنها می کنند. یخچال های جنرال الکتریک مانند سایر محصولات مشابه در برندهای دیگر دارای قسمت های اصلی و فرعی مختلفی هستند. نمایندگی های مجاز این برند نسبت به تمام این قسمت ها اطلاعات کافی داشته و به درستی می توانند مشکل را پیدا و رفع کنند.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

یخچال جنرال الکتریک یکی از لوازم خانگی های پرطرفدار است. این برند با بکار گیری قطعات با کیفیت در تولید یخچال فریز، یخچال ساید بای ساید و دیگر محصولات خود توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. اما با این حال عمر لوازم خانگی هر برندی ابدی نمی باشد و پس از مدتی استفاده دچار مشکل خواهند شد.
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک علاوه بر تعمیرکار حرفه ای به قطعات با کیفیت مورد استفاده نیز بستگی دارد. اگر می خواهید محصولاتی را که تعمیر می کنید دارای ضمانت باشد بهتر است به مراکز تخصصی مثل نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مراجعه کنید.
برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران می توانید از دکتر ساید کمک بگیرید. دکتر ساید، نمایندگی جنرال الکتریک در تهران بوده و چندین سال است که دراین زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کند. در هر کجای تهران که باشید کافیست تا با شماره 02188283930 تماس بگیرید؛ تعمیرکاران تخصصی ما در اسرع وقت جهت بررسی و تعمیر لوازم خانگی به شما مراجعه می کنند.
خراب شدن لوازم خانگی به خصوص لوازم اصلی مثل یخچال یک مشکل جدی بوده اما پیدا کردن تعمیر کار تخصصی و چگونگی حمل وسیله خراب شده تا تعمیرگاه یکی از چالش های اصلی دراین شرایط به شمار می آید.
دغدغه حمل و نقل برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران حل شده است. تعمیرکاران ما برای حل مشکل به منزل شما مراجعه می کنند و فرایند تعمیر به صورت کامل در منزل انجام می شود و نیازی به جابه جایی یخچال نمی باشد.
مهم نیست که شما در کجای تهران ساکن باشید چرا که دکتر ساید برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تمامی مناطق را پوشش می دهد.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران:

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران تمامی مناطق زیر را پوشش می دهد. اگر شما ساکن یکی از این مناطق هستید می توانید با شماره 02188283930 تماس بگیرید.

  • پل رومی
  • پاسداران
  • ظفر
  • میرداماد
  • جردن
  • ملاصدرا
  • منظریه
  • ازگل
  • دربند
  • دزاشیب
  • محمودیه
  • سعادت آباد
  • شریعتی
  • فرمانیه
  • کامرانیه
  • چیذر
  • زعفرانیه
  • پارک وی
  • شهرک غرب
  • لواسانات
  • نیاوران
  • ولنجک
  • الهیه
  • تجریش
  • شمیرانات
  • دروس

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران:

برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران اگر ساکن غرب یا مناطق ذکر شده زیر باشید می‌ توانید به شماره نمایندگی 02146292165 تماس بگیرید.

  • شهرک آپادانا
  • شهرزیبا
  • شهرک آزادی
  • مرزداران
  • جنت آباد
  • پونک
  • صادقیه
  • اکباتان
  • آیت الله کاشانی
  • باغ فیض
  • بلوار فردوس
  • آریا شهر
  • میدان المپیک
  • شهرآرا
  • پاتریس
  • جلال آل احمد
  • سردار جنگل
  • شهرک راه آهن

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شرق:

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شرق به تمامی مناطق زیر خدمت رسانی می کند. با شماره گیری 02188283930 به نمایندگی شرق متصل شوید.

  • فاطمی
  • آرژانتین
  • عباس آباد
  • مطهری
  • فلسطین
  • گاندی
  • سید خندان
  • نظام آباد
  • مجدیه
  • سهروردی
  • گیشا
  • یوسف آباد
  • نیروهوایی
  • سید خندان
  • نظام آباد
  • مجدیه
  • سهروردی
  • توانیر
  • امیرآباد
  • تهران پارس
  • پیروزی
  • رسالت
  • نارمک
  • امام حسین
  • دماوند
  • گاندی

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در جنوب:

اگر ساکن مرکز یا جنوب تهران هستید با شماره 02166554292 تماس بگیرید تا تعمیرکاران تخصصی ما به شما کمک کنند.

  • منیریه
  • حسن آباد
  • بعثت
  • افسریه
  • نازی آباد
  • کارگر
  • راه آهن
  • مولوی
  • شوش
  • میدان قزوین
  • آذربایجان
  • انقلاب
  • مهرآباد
  • استاد معین
  • جمالزاده
  • ستارخان
  • توحید
  • جمهوری
  • رودکی
  • مرتضوی
  • جیحون
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

بهترین راه برای تعمیر انواع مدل های لباسشویی جنرال، کمک گرفتن از مراکز معتبر نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک است. علاوه بر یخچال های جنرال الکتریک، انواع ماشین های لباسشویی این برند نیز دارای کارایی بالا و در نتیجه مصرف کنندگان زیادی هستند. این محصولات در مدل های مختلف طراحی شده اند که هر کدام نیز دارای قسمت های اصلی و فرعی متفاوتی هستند. نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک اطلاعات کافی در مورد قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه ها و مشکلاتی که ممکن است در آنها ایجاد شود، دارند.

به کمک هر کدام از مراکز نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک می توان در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیر ماشین های لباسشویی این برند در محل خود اقدام کرد. نمایندگی های مجاز ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک دارای تخصص و تجربه کافی برای تعمیر انواع ماشین های لباسشویی هستند. این مراکز با ارائه خدمات عالی هنگام تعمیر و همچنین بعد از آن، احتمال خرابی دستگاه ها را به حداقل خود می رسانند.

نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

بین انواع لوازم خانگی که تقریبا به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به ماشین های ظرفشویی اشاره کرد. انواع مدل های ماشین ظرفشویی برند جنرال الکتریک جزء کاربردی ترین محصولات بازار به شمار می آیند. با توجه به تعداد بالای کاربرانی که خریدار ماشین های ظرفشویی جنرال الکتریک هستند، نیاز به نمایندگی های مجاز تعمیر این دستگاه ها نیز بالا خواهد بود. تعمیر هر کدام از لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین های ظرفشویی یکی از خدمات مهم بعد از خرید به شمار می آید.

مانند سایر محصولات جنرال الکتریک، انواع مدل های ماشین ظرفشویی این برند نیز توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک عیب یابی و تعمیر می شوند. این مراکز بعد از تشخیص مشکلی که در این دستگاه ها وجود دارد، اقدام به رفع آن می کنند. ماشین های ظرفشویی نیز جزء دستگاه های اصلی و مهم در آشپزخانه های مدرن امروزی به شمار می آیند. به کمک نمایندگی های مجاز جنرال الکتریک، رفع مشکل این دستگاه ها با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

تخصص کادر دکتر ساید در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

متخصصین ما در مجموعه دکتر ساید سال هاست که در سرویس، تعویض قطعات و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در کنار مصرف کنندگان عزیز بوده و هستند. این تیم حرفه ای و مجرب در امور زیر تخصص دارند:

  • تعمیر و تعویض قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک؛
  • سرویس کلی و تعمیرات جنرال الکتریک در کمترین زمان و بالاترین کیفیت؛
  • تعمیر و سرویس فریزر؛
  • تعمیر آبسرد کن و یخساز ؛
  • تعویض فیلتر یخچال.

با توجه به توضیحات بالا، هر لحظه یخچال فریز شما دچار نقص شد، شما می توانید به راحتی با شماره های که در سایت درج شده است، تماس حاصل فرمایید تا خدمات تعمیر یخچال را از مجموعه دکتر ساید در کمترین زمان دریافت کنید. تخصص ما سرویس دهی با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن است.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک پس از بررسی کارشناسان ما به صورت دقیق به شما اطلاع داده می شود. این هزینه وابسته به نوع و میزان خرابی قطعه متفاوت است.

تهیه قطعات تعویضی مورد نیاز بر عهده دکتر ساید است؟

پیدا کردن قطعات خراب شده لوازم خانگی یکی از دغدغه های اصلی افراد در فرایند تعمیر است. اینکه قطعه خراب شده را از کجا باید تهیه کرد؟ آیا اصل است یا خیر؟ گارانتی دارد؟ و... برای حل این چالش، کارشناسان ما پس از بررسی های لازم در صورتی که نیاز باشد قطعه ای تعویض شود؛ قطعه مورد نیاز را تهیه می کنند. تمامی قطعاتی که تکنسین های دکتر ساید در فرآیند تعمیر استفاده می کنند اورجینال بوده و گارانتی دارند.

فرایند تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران چقدر زمان می برد؟

مدت زمان تعمیر یخچال در منزل و یا سایر لوازم خانگی به مشکلی که پیش آمده وابسته است. اما با این حال کارشناسان دکتر ساید تمام تلاش خود را می کنند تا کمتر از 4 ساعت کاری فرایند تعمیر را انجام دهند. یکی از معیارهای مهم برای ما سرعت عمل بالا در فرایند تعمیر می باشد.

آیا دکتر ساید نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران است؟

جنرال الکتریک یکی از برندها مطرح خارجی است و پیدا کردن قطعات این برند در ایران کار ساده ای نیست به همین دلیل برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک بهتر است با نمایندگی این برند تماس بگیرید. دکتر ساید، نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تهران را بر عهده دارد و در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل می توانید با شماره 02188283930 تماس گیرید.

آیا شما برای تعمیر یخچال فاکتور رسمی صادر می کنید؟

از آنجایی که دکتر ساید نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک می باشد در صورت نیاز به تعمیر یخچال، فاکتور رسمی نیز برای شما صادر می شود تا در صورت نیاز بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

آیا تعمیر یخچال در محل صورت می گیرد؟

یکی از نگرانی های افراد در صورت خرابی یخچال حمل و نقل آن است. اینکه یخچال را تا تعمیرگاه چگونه حمل کنند؟ یخچال در این حمل و نقل آسیبی نبیند و از همه مهمتر با مواد غذایی داخل یخچال چیکار کنند؟ دکتر ساید برای حل این نگرانی ها خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می دهد تا دیگر نیاز به حمل و نقل نباشد. دکتر ساید در سریعترین زمان ممکن یخچال شما را تعمیر کرده تا مواد غذایی درون آن خراب نشود.

چه مدت طول میکشد تا تعمیرکار در محل حاضر شود؟

از زمانی که شما با دکتر ساید تماس می گیرید و درخواست تعمیر یخچال در منزل خود را می دهید کمتر از 2 ساعت زمان می برد تا تعمیرکار به آدرس گفته شده برسد. از این رو فرایند تعمیر یخچال زمان بر نبوده و نیازی نیست که نگران خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال باشید.

دکتر ساید به کدام یک از مناطق تهران خدمت رسانی می کند؟

دکتر ساید به تمامی مناطق 22 گانه تهران خدمات تعمیر یخچال را ارائه می دهد. برای تعمیر یخچال در شمال تهران با شماره 021-88283930 تماس بگیرید. برای تعمیر یخچال در غرب تهران با شماره 021-46292165 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در شرق تهران با شماره 021-88283930 تماس بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال در جنوب تهران با شماره 021-66554292 تماس بگیرید.

آیا تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی می باشد یا تایم مشخصی دارد؟

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی یکی از خدماتی است که دکترساید به منظور کسب رضایت مشتری ارائه می دهد. در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به تعمیر یخچال داشتید می توانید با دکتر ساید تماس بگیرید تا کارشنان ما در اسرع وقت جهت حل مشکل به شما مراجعه نمایند.

آیا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک قبل از تعمیر دریافت می شود؟

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک پس از بررسی کارشناسان دکتر ساید قبل از شروع فرایند تعمیر به شما اعلام می شود و در صورت موافقت شما پروسه تعمیر آغاز می شود. در نهایت پس از تعمیر کامل دستگاه می توانید هزینه را پرداخت نمایید.

سرویس یخچال نیز جزوه خدمات دکتر ساید است؟

بله؛ سرویس یخچال یکی از خدماتی است که دکتر ساید ارائه می دهد. اگر می خواهید یخچال شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است هرچند وقت یکبار برای سرویس یخچال اقدام کنید. با این کار قطعات دستگاه شما به صورت کامل بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد به شما اطلاع داده می شود.