تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

اگر صاحب یخچال جنرال الکتریک بوده یا قصد خریداری یخچال از این شرکت را دارید پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا در مورد خرابی‌‎ و انواع ارور یخچال جنرال الکتریک و علل ایجاد آن‌ها صحبت کنیم. اکثر یخچال‌های جدید مجهز به سیستم عیب‌یاب هستند. یخچال جنرال الکتریک نیز این سیستم هوشمند را دارد و در صورت ایجاد هر نوع مشکلی، با نشان دادن کد ارور آن بر روی صفحه نمایشگر، وجود عیب در یخچال را بیان می‌کند.

شایع ترین ارورهای یخچال جنرال الکتریک

اگر در مواردی بدون داشتن اطلاعات فنی دست به تعمیر یخچال جنرال الکتریک بزنیم، ممکن است آسیب جدی به یخچال وارد شود. در مواردی هم حتما باید از تکنسین باتجربه کمک بگیریم. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع خطاها و دلیل به وجود آمدن آن‌ها آشنا شویم که در مواقع بروز مشکل، بهترین اقدام را انجام داده و از خسارت‌های بیشتر جلوگیری شود.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک یکی از مهمترین مشکلات این یخچال محسوب می شود. این ارور که به عنوان ارور 00 نیز شناخته می شود ممکن است به دلیل خرابی برد الکترونیکی یخچال در صفحه نمایشگر ظاهر شود. از آنجایی که برد به عنوان قلب تپده یخچال است خرابی این قطعه می تواند بر روی عملکرد کلی یخچال تاثیر گذار باشد. بنابراین لازم است در صورت مواجه با این خطا در یخچال جنرال الکتریک سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

حل مشکل hrs در یخچال جنرال الکتریک

حل مشکل hrs  در یخچال جنرال الکتریک نیازمند تجربه و مهارت بالایی است بنابراین به افراد نابلد و کم تجربه در این زمینه اعتماد نکنید. همانطور که اشاره شد این ارور معمولا نشان دهنده بروز مشکل  در عملکرد برد اصلی یخچال است. خرابی این قطعه می تواند مشمول هزینه زیادی شود. در برخی شرایط نیز ممکن است نیاز به تعویض برد یخچال باشد. دکتر ساید با داشتن تکنسین های متخصص و حرفه ای برای تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک و رفع ارور hrs بهترین گزینه است.

کد CC یخچال General Electric

اگر به هر دلیلی دمای فریز یخچال خیلی زیاد شود و بیش از 120 دقیقه بالاتر از حد نرمال خود باشد، کد CC در صفحه نمایشگر به عنوان ارور یخچال جنرال الکتریک قابل مشاهده است. از جمله دلایل تاثیرگذار، باز ماندن زیاد درب یخچال و فریزر است که باعث کاهش سرمای داخل یخچال میشود. برای رفع این ارور درب یخچال و فریزر را کاملا ببندید.

ممکن است واشرهای یخچال مشکل پیدا کرده و به همن دلیل سرما از فریزر خارج میشود. در صورت نیاز، واشرهای درب یخچال را تعویض کنید و هنگام ایجاد ارور، دکمه کنترل سیستم را برای از بین بردن کد خطا فشار دهید.

خطای CI یخچال جنرال الکتریک

هنگامی که یخساز یخچال به درستی کار نکند، CI به عنوان ارور یخچال جنرال الکتریک ظاهر می شود. ممکن است قطعه های کوچک یخ در قسمت جایخی گیر کرده باشند. در این حالت بهتر است اگر قالب یخ با آب پر نشود، شیر ورودی آب را بررسی کنید هر موقع قصد خاموش کردن یخساز را دارید، آب متصل به آن را نیز ببندید. اگر دوباره این کد ظاهر شود، باید مجموعه یخساز را کامل تعویض کنید.

مشکل 89 یا 88 یخچال جنرال الکتریک

از جمله ارورهایی که ممکن است یخچال دچار آن شود، ارور با کد خطای 88 یا 89 است که به علت نوسانات شدید برق یا مسائل و مشکلات الکتریکی به وجود می آید. برای رفع این کد خطا، یخچال را به مدت 5 دقیقه از برق کشیده و مجددا به برق وصل کنید.

ارور pf یخچال جنرال الکتریک

ارور pf یخچال جنرال الکتریک مربوط به قطعی برق است. هنگامی که جریان الکتریکی در یخچال قطع می شود؛ ارور pf در صفحه نمایشگر ظاهر می شود. برای رفع این ارور توصیه می شود دوشاخه یخچال یا پریز برق را بررسی نمایید. چرا که ممکن است به دلیل خرابی این دو قطعه جریان الکتریکی به درستی وارد یخچال نشود.

خطای DF یخچال General Electric

اگر طی 48 ساعت جریانی در مدار یخچال وجود نداشته باشد و یا یکی از قطعات هیتر دیفراست، تایمر، المنت و سنسور مشکلی داشته باشند یخچال فریزر گرم شده و عمل خنک سازی و سرماسازی در یخچال انجام نمیشود. در این صورت ارور یخچال جنرال الکتریک از نوع خطای DF خواهد بود.

خطای DE یخچال جنرال الکتریک

اگر در سیستم یخزدایی یخچال و دیفراست اشکالی به وجود بیاید، کد خطای DE بر روی نمایشگر یخچال نشان داده میشود. در این هنگام یخچال را از برق کشیده و اتصالات را چک کنید. ممکن است سیمکشی برق یا المنت یخزدایی آسیب دیده باشد که در این شرایط باید آنها را تعویض کنید. اجزای سیستم یخزدایی یخچال از جمله ترموفیوز، برد، المنت و فن توسط کارشناس مربوطه بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

مشکل E2 یخچال جنرال الکتریک

ارور E2 به وجود مشکل در برد اصلی اشاره دارد که در هنگام نمایش این کد، باید سریع یخچال را خاموش کرده و با بهترین تعمیرکار یخچال در تهران تماس بگیرید. این ارور یخچال جنرال الکتریک خیلی مهم بوده و در صورت آسیب جدی برد و قابل تعمیر نبودن آن، هزینه بیشتری را برایمان میگذارد.

خطایFF یخچال جنرال الکتریک

هنگامی که دمای یخچال فریزر با دمای مورد انتظار متناسب نباشد FF به عنوان ارور یخچال جنرال الکتریک ایجاد میشود. ممکن است درب یخچال مدت زیاد باز مانده باشد یا واشر یا لاستیک در یخچال خراب شده باشد به این دلایل اگر تا دو ساعت دمای یخچال غیر طبیعی باشد این خطا نمایش داده میشود. چیدن درست وسایل داخل خانه هم منجر میشود سرما در تمام محیط یخچال به خوبی گردش پیدا کند برای حل ارور دکمه سیستم چک را فشار دهید تا خطا حذف شود. برای رفع این ارور می توانید از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید.

کد TC یخچال General Electric

کد TC در واقع جزو ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک محسوب نمیشود. این کد فقط بیانگر این است که Turbo Cool فعال شده است. Turbo Cool سیستم سرمایشی سریع مختص جنرال الکتریک میباشد.

خطای یخچال جنرال الکتریک

کد TF یخچال General Electric

کد tf نیز خطا نبوده و برعکس tc بیانگر فعال بودن حالت Turbo freeze میباشد. اگر این گزینه فعال باشد، فریزر یخچال با سرعت و شدت بیشتری سرما و یخ تولید میکند. برای غیرفعال کردن این کدها کافی است از تنظیمات پنل نمایشگر گزینه مربوطه را خاموش کنید.

سخن پایانی

یخچال جزو لوازم برقی مهم در آشپزخانه است که نمیتوان آن را آسیب دیده رها کرد و باید سریعا تعمیر شود تا مواد غذایی فاسد نشوند. در یخچالهای جنرال الکتریک و همین طور در ساید بای ساید ممکن است در طی چندین سال کارکرد، مشکلات احتمالی به جود بیایند. آگاهی ما از هر ارور و پیشگیری از آنها، از ایجاد مشکلات سنگین جلوگیری کرده و نقش موثری در افزایش طول عمر لوازم برقی دارد. همچنین در صورتی که برای رفع ارورهای یخچال جنرال الکتریک نیاز به مشاوره با مجموعه ای حرفه ای داشتید، میتوانید با مشاورین شرکت تعمیر یخچال دکتر ساید در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *