تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

آگاهی درباره تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک، کمک می‌کند تا در موقع لزوم بهترین تصمیم را بگیرید. برد یخچال جنرال الکتریک موظف است تمامی اطلاعات را مورد پردازش قرار دهد. برد یخچال یک یاز قطعات اصلی به شمار می آید؛ از این رو قیمت برد یخچال جنرال الکتریک نسبت به قطعات دیگر گرانتر است. برد به وسیله چند حسگر، از برنامه‌ای که در حافظه IIC به اندازه یک دهم اعداد نوشته شده، فرمان می‌گیرد. لذا، به شما توصیه می‌کنیم، به محض خرابی یخچال برد را مورد واکاوی قرار ندهید. نخست، میزان برقی که به حسگر می‌رسد، کنترل کنید. سپس میزان خروجی جریان که از حسگر به برد متنقل می‌شود، بررسی نمایید. گاهی پیش می آید که علت خرابی از حسگرهای یخچال باشند. همانطور که می دانید، برد یک قطعه الکترونیکی است که حکم مغز را بازی می کند. این قطعه، بخش‌های مهمی چون کمپرسور و فن یخچال جنرال الکتریک را کنترل می‌کند. بنابراین هر موضوعی که بتواند روی یخچال فریزر تاثیر بگذارد، توسط برد مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک را باید به دست تکنسین‌های دوره دیده سپرد. تعمیر این قطعه مهم نیازمند سالها کسب مهارت و تجربه در این زمینه است. شما می‌توانید برای تعمیر مادربرد و یا به طور کلی تعمیر یخچال جنرال الکتریک تنها از کسانی کمک بخواهید که در این زمینه سالها تلاش کرده‌اند و کارنامه موفقی دارند.

انواع برد یخچال جنرال الکتریک

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک، نیاز به مهارت دارد. این قطعه در عملکرد یخچال تاثیرگذار است. بخش‌های دیگری چون کمپرسور، دیسپلی، پروانه‌ها و لامپ‌ها و … به وسیله رشته های دیتا و با کمک برد، کنترل می‌شود. خاموش یا روشن شدن یخچال، میزان دور کمپرسور و میزان برودت یخچال تحت فرمان این قطعه است. چنانچه برد را از یخچال حذف کنیم، یخچال دیگر کارایی نخواهد داشت. کابل دیتا مانند رشته‌های عصبی همه داده‌ها و وضعیت قطعات یخچال را به برد منتقل می‌کند. حتی می‌تواند به صورت برعکس نیز صدق کند. بنابراین اگر یخچال دچار خرابی شد، امکان دارد کابل از کار افتاده باشد. از کار افتادگی بخش‌های دیگر قطعات یخچال نیز به گونه‌ای است که برد با کمک کابل متوجه شده و ارور می‌دهد. این هشدارها معمولا از روی نمایشگر قابل مشاهده است.
پس از مشاهده این ارورها مثل ارور hrs، نیاز به تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک مبرم خواهد بود. این جاست که باید تصمیم بگیرید از چه نوع بردهایی در تعمیر یخچال کمک بگیرید. گاه برد تعمیر می‌شود و گاه نیاز است که آن را عوض کنید. در بین انواع بردهایی که در بازار موجود است، شما باید در پی به دست آوردن برد اصلی و با کیفیت دستگاه باشید. قیمت برد یخچال جنرال الکتریک اصلی نسبت به نمونه های تقلبی و بی کیفیت ممکن است که گرانتر باشد.

درخواست تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

برای درخواست تعمیر برد جنرال الکتریک می‌توان با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. دکتر ساید نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران را بر عهده دارد. و همچنین قیمت برد یخچال جنرال الکتریک نیز در این مجموعه بسیار مناسب است. کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده و خدمات لازم را ارائه خواهند داد. از آن جا که برد یخچال قطعه مهمی است، لذا کسی که برد را تعمیر می کند باید از مهارت و تجربه برخوردار باشد. از طرف دیگر، خرید برد با کیفیت، کار بسیار دقیق و حساسی است. متاسفانه سایت‌ها و افراد زیادی هستند که بردهای بی‌کیفیت را تحت عنوان بردهای اصل به فروش می‌رسانند.
درخواست تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک از آنجا منطقی به نظر می‌رسد، که خرید برد از عهده هر کسی ساخته نیست. لذا بهترین تصمیم، درخواست تعمیر برد است. شما می توانید از خدمات تخصصی فنی کارانی که تجربه بالایی در این حوزه دارند، برخوردار شوید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر به استادکاران تعمیر برد دسترسی پیدا کنید. این خدمات هم از نظر کیفی مطلوب ارزیابی شده است و هم از نظر قیمت برای شما به صرفه تر خواهد بود. در نظر داشته باشید، خرید یک برد جدید مجهول الهویه، بسیار گرانتر از تعمیر برد یخچال خانه شماست.

تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک

برد یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در یخچال محسوب می شود. از این رو برای تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک لازم است به مراکز معتبر مراجعه کنید. چرا که خرابی برد یخچال مسئله مهمی بوده و می تواند به طور کلی عملکرد یخچال را مختل نماید. تکنسین های دکتر ساید دارای تخصص لازم برای تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشند. تعمیرکاران مجموعه ما دوره های ویژه برای تعمیر یخچال فریز جنرال الکتریک را گذارنده و مهارت بالایی در این زمینه دارند.

خاموش شدن ناگهانی یخچال یکی از علت های مهم خرابی برد به شمار می آید. اگر یخچال شما در هنگام کار کردن به صورت ناگهانی خاموش شد به احتمال زیاد برد یخچال شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر داد.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیر برد یخچال ساید جنرال الکتریک

تعمیر برد یخچال ساید جنرال الکتریک در ظاهر کار ساده ای است اما از پیچیدگی های زیادی برخوردار می باشد. اگر کسی تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد می تواند باعث آسیب جدی مثل سوختن یخچال شود. از این رو تعمیر برد یخچال ساید جنرال الکتریک نیز باید توسط نیروی ماهر صورت گیرد. تعمیرکارهای نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تخصص ویژه ای در تعمیر برد یخچال ساید جنرال الکتریک دارند. این افراد دوره های ویژه ای برای آشنایی و تعمیر قطعات یخچال جنرال الکتریک سپری می کنند. تعمیر یخچال ساید بای ساید با یخچال های معمولی به دلیل برخورداری از فناوری جدید مقداری متفاوت می باشد.

برد اصلی ساید جنرال الکتریک

برد یخچال که از آن تحت عنوان قلب یخچال هم نام می‌ برند از بخش ‌های مهم این دستگاه است. زمانی که این قطعه خراب شده یا می‌ سوزد تقریبا کل سیستم از کار می ‌افتد. بنابراین تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک اقدام بسیار مهمی است که باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود. برد یخچال جنرال الکتریک از قابلیت‌ های مختلفی برخوردار است. چند مورد از ویژگی ‌های باارزش آن عبارتند از:

  • کارایی بالا
  • دقت بسیار زیاد
  • عیب یابی آسان
  • قابلیت برنامه‌ ریزی
  • مقاومت خوب در برابر خرابی

برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک

برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک در تنظیم دمای یخچال بسیار موثر است. این قطعه براساس حجم خوراکی موجود در یخچال و موارد دیگر سعی می کند تا دما را به صورت ثابت نگهداری نماید. کنترل مصرف انرژی نیز یکی دیگر از کاربرد های برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک است. به طور کلی می توان گفت این قطعه در سرد نگه داشتن یخچال جنرال الکتریک و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی تاثیر گذار می باشد. خرابی برد اینورتر یخچال جنرال الکتریک در مصرف انرژی بیشتر و همچنین سردی مواد غذایی درون یخچال موثر است. دکتر ساید در تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک نیز به شما کمک می کند.

هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک به عوامل مختلفی از جمله میزان خرابی این قطعه بستگی دارد. غالبا مراکز نامعتبر ممکن است که هزینه کمتری برای تعمیر این قطعه دریافت نمایند. اگر برد یخچال توسط افراد نابلد و کم تجربه صورت گیرد می تواند باعث خرابی و هزینه بیشتری شود. از این رو نمایندگی یخچال جنرال الکتریک یعنی دکتر ساید گزینه بسیار مناسبی برای تعمیر برد به شمار می آید.

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

با توجه به متن فوق دانستیم، تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک بسیار مقرون به صرفه و ایمن تر از خرید برد است. با تعمیر کردن برد به جای عوض کردن آن ضمن کاهش هزینه‌ها، کیفیت کار نیز بهبود پیدا می‌کند. کارشناسان فنی‌کار، در مرحله نخست، برد یخچال را عیب‌یابی می‌کنند. سپس آسیب‌های برد اصلی یخچال مورد بازبینی دقیق قرار می‌گیرد. پس از مشخص شدن آسیب برد، تکنسین مشغول بازسازی قطعه می‌شود. فنی‌کاران تمام سعی خود را می‌کنند تا همه ایرادات قابل مشاهده در برد را رفع نمایند. این تعمیرات با کمک ابزار و تجهیزات نوین و با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.
از نظر قیمت برد یخچال جنرال الکتریک نیز نگران نباشید! اگر این قطعه را از نمایندگی های مجاز جنرال الکتریک تهیه کنید به صرفه تر می باشد. چرا که قیمت برد اصلی ساید جنرال الکتریک در نمایندگی ها کمتر از مراکز غیر معتبر است. این موضوع در مورد قیمت فن یخچال جنرال الکتریک نیز صدق می کند.

اگر برد یخچال شما دچار مشکل شده باشد طبیعی است که مایل باشید از قیمت برد یخچال جنرال الکتریک مطلع شوید. برای استعلام قیمت روز این محصول کافیست با عرضه کننده قطعات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. تعمیر برد یخچال راهکار موثری برای صرفه جویی در هزینه هاست که شما را از خرید قطعه جدید برای دستگاه بی نیاز می کند.

قیمت برد یخچال ساید جنرال الکتریک

برای اطلاع از قیمت برد یخچال ساید جنرال الکتریک می توانید با شماره 02188283930  تماس بگیرید. برد یخچال ساید جنرال الکتریک نیز از لحاظ قیمتی در نمایندگی های این برند مقرون به صرفه تر می باشد. از این رو توصیه می شود برای خرید این قطعه به مراکز معتبر مراجعه کنید. قیمت برد یخچال ساید جنرال الکتریک در دکتر ساید نسبت به دیگر نماینئگی ها مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت برد یخچال فریزر جنرال الکتریک

خرابی برد یخچال ها از جمله یخچال جنرال الکتریک به دلایل مختلفی اتفاق می ‌افتد. در چنین حالتی برای رفع مشکل باید در اولین فرصت برای تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک دست به کار شد. بعضی از عوامل موثر در خرابی این قطعه مهم عبارتند از:

  • نوسانات شدید برق
  • بروز اتصالات داخلی
  • سوختن خازن یا AC برد یخچال
  • ریختن مایعات روی بدنه و پشت دستگاه
  • اتصال در سیم کشی داخلی دستگاه
  • از کار افتادن برد به علت عمر زیاد یخچال

اگر برد دچار عیب شده و قابل تعمیر نباشد لازم است هزینه ای را بابت قیمت برد یخچال جنرال الکتریک بپردازید. قیمت این محصول با توجه به مدل دستگاه مورد استفاده و زمان تعویض قطعه مقادیر متغیری را به خود اختصاص می‌ دهد.

خرید برد یخچال جنرال الکتریک

برای خرید برد یخچال جنرال الکتریک لازم است که به مراکز معتبر از جمله نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مراجعه نمایید. دکتر ساید، نماینده این برند محبوب در تهران است و خدماتی همچون تعمیر ساید جنرال، سرویس و فروش انواع قطعات یخچال جنرال را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که امروزه نمونه های تقلبی این قطعه به وفور در بازار یافت می شوند. برد اصلی ساید جنرال الکتریک را می توایند از دکترساید تهیه نمایید.

فروش برد یخچال جنرال الکتریک

مرکز فروش قطعات لوازم خانگی جنرال الکتریک آخرین قیمت برد یخچال جنرال الکتریک را به خریداران اعلام می‌ کند. چنانچه برد یخچال شما خراب شده توصیه می ‌شود برای رفع مشکل از مرکز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک درخواست کمک کنید. این قطعه عموما با قیمت بالایی در بازار عرضه می ‌شود. بنابراین تعویض آن برای مالک دستگاه به صرفه نبوده و بهتر است ابتدا از خدمات تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک استفاده شود. تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده با مهارت و تجربه بالایی که در زمینه رفع عیب یخچال جنرال الکتریک دارند فورا برای تعمیر قطعه اقدام می‌ کنند. رفع خرابی برد یخچال هزینه‌ های شما را تا حد زیادی کاهش داده و از پرداخت مبالغ بالا جلوگیری می‌ کند.

چنانچه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک امکان ‌پذیر نباشد باید برای تعویض آن اقدام شود. مرکز فروش معتبر برد جنرال الکتریک، قطعات باکیفیت و اورجینال را برای رفع نیاز مشتریان ارائه می ‌کند. امکان دارد شما بخواهید برد یخچال را شخصا از بازار تهیه کنید اما به طور حتم بعد از خرید آن باید از تکنسین مجرب یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید. نمایندگی مجاز جنرال الکتریک آمادگی دارد کلیه خدماتی را که برای برطرف شدن مشکل یخچال نیاز دارید به صورت شبانه روزی در اختیارتان قرار دهد.

نشانه های خرابی برد یخچال جنرال الکتریک

تشخیص خرابی و تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک، یک کار حرفه‌ای است. اما با این همه به شما آموزش می‌دهیم چنانچه برد خراب شد، بتوانید به راحتی آن را عیب یابی کنید. این موارد در خراب بودن برد از علائم مهم می‌باشد:
• خاموش شدن یخچال
• مشاهده خطای HRS
• وقتی یخچال جنرال الکتریک در منظم کار کردن دچار مشکل شود، دستگاه با سر و صدای زیاد کار می کند،
• نور داخل یخچال افت کرده و فن ها دیگر خوب کار نمی کنند
• دستگاه خوب سرد نمی کند
• چنانچه کمپرسور خاموش باشد اما فن ها همچنان کار کنند، به این معنی است که مادربرد مشکل دارد.
گاهی کنده شدن لحیم نیز در خرابی برد تاثیر دارد. بدین معنی تنها یک مشکل کوچک وجود دارد. که بسیار آسان رفع می‌شود. گاهی نیز یکی از دلایل از بین رفتن برد، خرابی قعطه‌ای است که به آن مقاومت می‌گویند. چنانچه مقاومت یخچال شما سوخته باشد، برد از کار می‌افتد.

نقشه برد یخچال جنرال الکتریک

آشنایی با نقشه برد یخچال جنرال الکتریک به شما کمک می کند تا فرایند تعمیر و یا عیب یابی با سرعت بیشتری انجام شود. تعمیرکاران حرفه ای به نقشه برد یخچال جنرال الکتریک آشنایی کامل داشته و می توانند با دقت بالایی نسبت به تعمیر و یا تعویض این قطعه ضروری اقدام نمایند. بنابراین برای تعمیر این قطعه مهم باید از افراد با تجربه کمک بگیرید. چرا که نقشه برد یخچال دارای پیچیدگی های خاصی می باشد که فهم آن ها کار هرکسی نیست.

تعویض برد یخچال جنرال الکتریک

تعویض برد یخچال جنرال الکتریک یک کار تخصصی بوده که نیازمند تجربه و مهارت بالا می باشد. همانطور که اشاره کردیم برد به عنوان قلب یخچال شناخته شده و از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو تعویض این قطعه مهم به دست افراد کم تجربه می تواند آسیب جدی تری را به همراه داشته باشد. بنابراین لازم است از یک تعمیرکار متخصص برای تعویض برد یخچال جنرال الکتریک کمک بگیرید. مجموعه دکتر ساید بهترین تعمیرکار یخچال در تهران را در اختیار دارد و آماده خدمت رسانی به تمامی مناطق تهران می باشد.

سوالات متداول

برای درخواست تعمیر برد یخچال، با چه شرکتی تماس بگیرم؟

برای درخواست تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک یا هر یخچال دیگری می‌توان مستقیما با شماره 02188283930 که در این سایت موجود است، تماس بگیرید.

چگونه از قیمت فن یخچال جنرال الکتریک اطلاع پیدا کنیم؟

برای اطلاع دقیق از قیمت فن یخچال جنرال الکتریک می توانید با دکتر ساید تماس بگیرید. تا مشاورین ما بتوانند به شما کمک کنند.

قیمت برد یخچال جنرال الکتریک بیشتر است یا تعویض آن؟

قیمت تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک در مقایسه با خرید برد و تعویض آن بسیار کمتر است. زیرا نیازی به جستجو برای پیدا کردن برد با کیفیت ندارد.

تعمیر فن یخچال جنرال الکتریک چه مدت زمان می برد؟

تعمیر فن یخچال جنرال الکتریک در کمتر از دو ساعت انجام می شود. از زمانی که شما با دکتر ساید تماس می گیرید و درخواست نیروی تعمیرکار می کنید در عرض 2 الی 3 ساعت تعمیرکار به آدرس گفته شده اعزام خواهد شد و بلافصله فرایند تعمیر فن یخچال جنرال الکتریک آغاز می شود.

روند تعمیر برد یخچال فریزر جنرال الکتریک به چه صورت است؟

کارشناسان فنی‌کار، در مرحله نخست، برد یخچال را عیب‌یابی می‌کنند. سپس آسیب‌های برد اصلی یخچال مورد بازبینی دقیق قرار می‌گیرد. پس از مشخص شدن آسیب برد، تکنسین مشغول بازسازی قطعه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *