زمانی که یخچال خانه یا محل کارمان خراب می شود به دنبال نزدیک ترین مرکز تعمیر یخچال می گردیم. برای شهروندانی که در محدوده صادقیه و اطراف صادقیه سکونت دارند
،دکترساید نزدیک ترین مرکز تعمیر یخچال در صادقیه می باشد.
تعمیر همه مدل های یخچال اعم از یخچال ساده، یخچال فریزر، دوقلو و ساید بای ساید به سادگی توسط تعمیرکاران دکتر ساید انجام می شود.
در این بین برخی از افراد دارای یخچال ایرانی و برخی دیگر دارای یخچال های خارجی هستند که این مورد هم جای نگرانی ندارد، زیرا تعمیر هر مدل یخچالی از هر برندی توسط تعمیرکاران ما در محدوده صادقیه انجام می شود.

تعمیرات یخچال در صادقیه

برای تعمیر یخچال در صادقیه به کجا مراجعه کنیم؟

یخچال یکی از ضروری ترین لوازم خانه است. یخچال در هر خانه ای به صورت بی وقفه در حال کار کردن است و فقط کافی است که یک 24 ساعت خراب باشد تا دردسرهای زیادی برای خانواده و استفاده کنندگان ایجاد کند.
از این رو بسیار مهم است که در صورت خرابی یخچال هر چه سریعتر اقدام به تعمیر کنید و از نزدیک ترین تعمیر یخچال در صادقیه کمک بگیرید. علاوه بر اینکه اقدام سریع جهت تعمیر یخچال ضروری است می بایست از تعمیرکاران خبره و با تجربه کمک بخواهید.

دکتر ساید، مجموعه ای از تعمیرکاران لوازم خانگی مجرب را گرد هم آورده است و سرویس دهی سریع و 24 ساعته در سراسر تهران دارد این سرویس دهی شامل تعمیر یخچال در غرب تهران و شرق آن و همچنین شمال تا جنوب تهران است.

نکات مراقبت و نگهداری از یخچال ساده و فریزر

هر وسیله ای که تولید و راهی بازار می شود دارای یک دفترچه راهنماست که به ما می گوید که چگونه از آن وسیله یا ابزار نگه داری کنیم تا عمر مفید آن کم نشود. یخچال های معمولی و فریزر هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر دفترچه راهنمای یخچال خود را به درستی مطالعه نکرده اید ما در این بخش تکاتی را عنوان می کنیم تا با رعایت آن ها مراجعه به تعمیر یخچال در صادقیه را به حداقل برسانید و بر عمر مفید یخچال فریزر خود بیفزایید.

تمیز کردن کویل های کنداسور

آیا می دانید وظیفه کویل های کنداسور در یخچال چه چیزی است ؟
آیا می دانید کویل های کنداسور در کدام قست یخچال قرار دارد؟

وظیفه کویل های کنداسور حدف گرماست. آن ها مانند کویل های رادیاتور بزرگ هستند و در پشت یخچال قرار دارند. زمانی که روی این کویل ها گرد و غبار می نشیند عمل حذف گرما به درستی انجام نمی شود. بنابراین می بایست در سال دو بار به وسیله پارچه و قلم مو گردگیری شوند.

تمیز نگه داشتن داخل یخچال

تقریبا همه اعضای خانواده مدام در حال استفاده از یخچال هستند. حال ممکن است در این بین گاهی که عجله داریم برخی از مواد غذایی بریزد و محیط یخچال را آلوده کند. بنابراین بهتر است هر ماه یک بار اقدام به تمیز کردن داخل یخچال و همچنین قفسه ها و درب و دستیگره و واشر درب یخچال کنیم.

تمیز کردن یخ زدگی یخچال

گاهی دیواره داخلی یخچال به ضخامت یک سانتی متر یخ می زند. در این صورت باید سریعا اقدام به تمیز کردن فریزر خود کنید.

مواد غذایی را از یخچال خارج کنید و آن ها را درون یک ظرف قرار دهید می توانید برای مدتی کوتاه از یخچال همسایه خود برای نگهداری مواد غذایی استفاده کنید. خالا یخچال را از برق بکشید و اجازه دهید تا تمام یخ ها ذوب شود. بعد از ذوب شدن یخ ها با یک دستمال تمیز آب یخچال را آبگیری کنید و مجدد یخچال را به برق زده و مواد غذایی را به داخل یخچال منتقل کنید. به همین سادگی یخچال شما رو به راه شد و دیگر نیازی به مراجعه به تعمیر یخچال در صادقیه ندارید.

 

حواستان به واشر یخچال باشد

واشر یا درزگیر درب یخچال همیشه نادیده گرفته می شود. در حالی که این وسیله به ظاهر کم اهمیت می تواند عمر مفید یخچال شما را کاهش داده و در عوض بر میزان صورتحساب برق شما بیفزاید.

لازم هست که به طور مرتب واشر یخچال را چک کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید برای این منظور لازم نیست به تعمیرات یخچال در صادقیه مراجعه کنید.

پارگی و شل شدن و همچنین کثیف شدن باعث اختلال عملکرد واشر درب و در نهایت ورود گرما به داخل یخچال می شود.

سایر نکات نگه داری از یخچال

  • یخچال را کنار اجاق گاز قرار ندهید تا حرارت اطراف یخچال بالا نرود
  • یخچال را حتما در سطح صاف و تراز قرار دهید
  • از قرار دادن ظروف شیشه ای درون یخچال بپرهیزید زیرا ممکن است بر اثر انبساط و انقباض ترک بخورد
  • هنگام  کشیدن پریز یخچال از قسمت سیم نگیرید بلکه از سر دو شاح استفاده کنید.
  • از ترانس برای اتصال یخچال به برق استفاده کنید. نوسانات برقی  می تواند به دستگاه شما آسیب بزند
  • از سیم رابط یا ولتاژ برای اتصال یخچال به برق استفاده نکنید و سیم خود یخچال را مستقیما به برق بزنید.
  • یخچال را در حال ت روشن یا متصل به برق تمیز نکنید
  • از قرار دادن ظرف و مواد غذایی داغ درون یخچال بپرهیزید.
  • زمانی که می خواهید یخچال را جابه جا کنید مواظب باشید تا سیم یخچال آسیب نبیند.
تعمیراتی یخچال در محله صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *