استفاده طولانی مدت از لوازم برقی، نگهداری نادرست، مصرف اشتباه، قطعی برق و عوامل دیگر، باعث آسیب به لوازم برقی از جمله یخچال می‌شود. به دلیل اهمیت نگهداری مواد غذایی، نسبت به تعمیر یخچال فریزر باید سریعا اقدام شود. البته جای نگرانی ندارد زیرا همه این مشکلات از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات مابه برطرف خواهد شد. نمایندگی مابه در مازندران شعب مختلف دارد تا در صورت وجود مشکل، متخصصین سریع در محل حاضر شده و دستگاه را تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در مازندران

مابه (Mabe) یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید لوازم برقی مانند یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید است. تعمیرکاران متخصص نمایندگی مابه دانش و تجربه تعمیر انواع یخچال فریزر و یخچال ساید را دارند. هم‎چنین به صورت 24 ساعته و در طول هفته آماده پاسخ‌گویی به سوالات و خدمت رسانی به مشتریان هستند.
نمایندگی مابه با داشتن شعب مختلف در مازندران توانسته این امکان را برای مشتریان فراهم کند که در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال مابه آن‌ها اقدام شود. تعمیر یخچال فریزر مابه و هم‎چنین تعمیر ساید بای ساید مابه، همه در محل انجام می‌شود. پس از پایان تعمیرات نیز برگه ضمانت نامه به مشتری داده می‌شود و اگر دوباره سیستم دچار نقص یا ایرادی شود مشتریان می‌توانند از خدمات رایگان نمایندگی تعمیر یخچال مابه استفاده کنند.

هزینه تعمیر یخچال مابه

پس از تماس با نمایندگی یخچال فریزر مابه و بیان ایرادات یخچال به صورت حدودی، از مشکل دستگاه و هزینه تقریبی تعمیر آن باخبر خواهید شد. با مراجعه تعمیرکار یخچال مابه و پس از اتمام تعمیر، هزینه را پرداخت می‌کنید. هزینه‌های تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

تعمیر یخچال مابه در نوشهر و متل قو

به دلیل استفاده گسترده از برند مابه مجموعه دکتر ساید تلاش کرده است تا علاوه بر تهران در مازندران و هم‌چنین مناطق نوشهر و متل قو نیز نمایندگی یخچال مابه را دایر کند تا مشتریان ساکن این منطقه نگران مدت زمان خرابی یخچال یا حمل قطعه به تعمیرگاه مجاز یخچال مابه نباشند. از جمله ویژگی‌های تعمیرکاران نمایندگی مابه، تعهد و تخصص در این حرفه است. بنابراین نگران لوازم برقی خود نخواهید بود.

اهمیت نمایندگی تعمیرات معتبر

استفاده از قطعات بی‌کیفیت و یا تقلبی هنگام تعمیر یخچال مابه، اگرچه هزینه کمی برای مشتریان دارد، اما نه تنها تعمیر دوام زیادی نخواهد داشت بلکه ممکن است به قطعات اصلی یخچال مانند کمپسور و موتور آسیب بزند.
اولویت تعمیرکار یخچال مابه با تعمیر قطعات دستگاه بوده و چنانچه تعمیر هزینه بیشتری نسبت به تعویض داشته باشد یا قطعه به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار قطعه دستگاه را تعویض کرده و از قطعات اورجینال استفاده می‌کند.

خطای یخچال مابه

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در کرج و لواسان

نمایندگی مابه یخچال فریزر و ساید بای ساید همانند سایر لوازم برقی این شرکت، از بهترین قطعات و پیشرفته ترین تجهیزات اسنفاده میکند. بنابراین چنانچه یخچال به مشکلی برخورد باید از تعمیرکار باتجربه و حرفه ای کمک گرفت لذا بهتر است با تعمیرگاه مجاز یخچال مابه در کرج و لواسان تماس حاصل نمایید.