تعمیرات یخچال بلومبرگ تهران

تعمیرات یخچال بلومبرگ یکی از خدمات ارائه شده توسط دکتر ساید است. آیا شما از یخچال برند بلومبرگ استفاده می کنید؟ این نوع یخچال کالایی گران قیمت و البته دارای کیفیت عالی است. یخچال بلومبرگ زمانی که نیاز به تعمیر پیدا می کند نگرانی هایی را نیز برای فرد به دنبال دارد. ممکن است با خود فکر کنید آیا این نوع یخچال دارای تعمیرکار یخچال بلومبرگ حرفه ای هست؟ در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

نگران نباشید عیب یابی و نصب یخچال بلومبرگ به راحتی انجام می گیرد. برای این نوع یخچال باید از قطعات اصل استفاده کرد به این دلیل که اگر قطعات مونتاژ شده و یا تقلبی استفاده شود دیگر هیچوقت مانند قبل راه اندازی نخواهد شد و همیشه دچار مشکلاتی می شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شرق تهران

اگر قطعه ی مورد استفاده تقلبی باشد، با ساختار اصلی یخچال سازگاری نخواهد داشت و هنگام تعمیر نیز از برش و جوش استانداری نمی توان برای آن قطعه استفاده کرد. حتی اگر قطعه مونتاژ شده روی دستگاه قرار گیرد ممکن است برای مدت کوتاهی دوام بیاورد ولی بعد از مدتی کار یخچال دچار اختلال خواهد شد و همین باعث می شود هزینه اضافی و زیادی برای مشتری ایجاد شود.

بنابراین برای تعمیر یخچال بلومبرگ باید از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرد، توجه کنید که این نوع یخچال نباید به هر تعمیرکاری سپرد، تعمیر یخچال بلومبرگ شرق تهران برای نصب و عیب یابی، آماده‌ی ارائه خدمات برای تعمیر یخچال این برند در محل می‌باشد.

تعمیر یخچال بلومبرگ

تعمیرات یخچال بلومبرگ در جنوب تهران

یخچال بلومبرگ در صورت داشتن مشکل نیاز به تعمیرکارانی دارد که تجربه زیادی در پیدا کردن عیب یخچال داشته باشند، تکنیسین های حرفه ای که این حرفه ای بودن را با کار خود نشان دهند. اگر یخچال شما سرد نکند و یا روشن نشود، اگر آب سرد کن دچار مشکل شده باشد و یا هر نوع مشکل دیگری داشته باشد، تعمیرگاه یخچال بلومبرگ در جنوب تهران آماده خدمات رسانی سریع و تعمیر فوری یخچال است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در غرب تهران

شرکت بلومبرگ در تمام ایران و جهان شناخته شده است و البته دارای رضایتمندی بسیار خوبی درباب کیفیت و عملکرد. اما قطعا برند معروف بلومبرگ تنها در جستجوی کیفیت نیست و حتما دارای خدمات پس از فروش نیز هست. خدمات تعمیر یخچال بلومبرگ در غرب تهران توسط تعمیرگاه های رسمی این نوع یخچال انجام می شود، تعمیرکارانی حرفه ای و ماهر که به راحتی هر قطعه از یخچال را تعمیر می کنند و در نحوه تشخیص مشکل بسیار باهوش و حرفه ای هستند.
لازم به یادآوری است که سرعت عمل این تعمیرکاران بسیار زیاد بوده و در مدت زمان کوتاهی با قطعات اورجینال در دسترس و عیب یابی به موقع تمامی نگرانی های مشتری را رفع می کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شمال تهران

تعمیرکاران حرفه ای که در تعمیرات یخچال بلومبرگ  در تهران و شمال تهران مشغول به کار هستند، به صورت حرفه ای هر نوع مشکل یخچال بلومبرگ را تشخیص داده و این نوع یخچال با کیفیت را تعمیر می کنند. حتی در برخی موارد تعمیرکاران به منازل فرستاده می شوند و اصلا نیازی به حضور شما در تعمیرگاه نیست. شما تنها با یک تماس قادر خواهید بود تا مشکل یخچال خود را برطرف کنید.

نکات نگه داری از یخچال بلومبرگ

همه یخچال ها از جمله یخچال بلومبرگ دارای دستورالعمل راهنما هستند با نگه داری صحیح یخچال می توانید عمر مفید یخچال خود را افزایش دهید. در ادامه به نکات مهم نگه داری از یخچال بلومبرگ می پردازیم.

  1. یخچال تنها وسیله برقی است که تمام مدت کار می کند بنابراین بهتر است از ترانس استفاده کنید تا در نواسانات برق شهری دچار آسیب نشود.
  2. بعد از اینکه یخچال را به برق زدید مواد غذایی را داخل آن قرار ندهید و اجازه دهید تا به مدت سه ساعت خالی کار کند تا سرمای داخل یخچال تنظیم شود.
  3. گر یخچال ساید بای ساید خود را تازه خریدید و به برق زدید و یا مدت زمان زیادی است که از یخچال خود استفاده نکرده اید بهتر است چند لیوان اول آب آبسرد کن و یخریز یخچال را دور بریزید چون ممکن است مواد ریز و رسوبات داخل لوله ها در داخل آب وجود داشته باشد
  4. جریان هوا در یخچال بسیار مهم است بنابراین یخچال را بیش از ظرفیت آن پر نکنید. همچنین ظروف را به یکدیگر نچسبانید این کار مانع از گردش هوای سرد در بین مواد غذایی می شود.
  5. زمانی که یخچال بوی نامطبوع می دهد زدودن این بوی نامطبوع زمان بر خواهد بود. بنابراین بهتر است از همان ابتدا مواد غذایی دارای بوی تند را در ظرف های در بسته در یخچال بلومبرگ نگه داری کنید.
  6. از تراز بودن مکان قرار گیری یخچال ساید مطمئن شوید. بسته شدن محکم درب یخچال و یا باز ماندن گوشه یخچال بعد از بسته شدن نشان از تراز نبودن محل قرار گیری یخچال دارد بنابراین این مورد را جدی بگیرید. اگر نمی توانید یخچال را تراز کنید از نمایندگی یخچال بلومبرگ کمک بگیرید.
  7. یخچال فریزر خود را به طور مرتب تمیز کنید
  8. هنگام تمیز کردن یخچال ساید، دو شاخه را از پریز برق بکشید.
  9. اگر می خواهید یخچال را جابه جا کنید احتیاط کنید که سیم یخچال و بدنه آن آسیب نبیند. همین طور درب را فیکس کنید.
  10. بررسی کنید تا سیم اتصال به زمین حتما متصل باشد
  11. یخچال را در مکانی قرار ندهید که در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشد.
  12. برای باز و بسته شدن راحت یخچال فضای کافی در نظر بگیرید.
  13. یخچال را در معرض حرارت و  وسایلی مانند اجاق گاز قرار ندهید.
  14. یخچال بلومبرگ را در نزدیکی رطوبت مانند سینک ظرفشویی قرار ندهید.
  15. سیم یخچال را از سیم آن نکشید
  16. در صورتی که سیم یخچال کوتاه است از بلند کردن سیم یخچال خودداری کنید.
  17. غذاهای داغ در یخچال قرار ندهید
  18. بین طبقه های یخچال از پارچه های از جنس پلاستیک و الیاف استفاده نکنید.
  19. آسیب دیدگی کابل یخچال را جدی بگیرید. در صورت آسیب دیدگی کابل، تعمیر آن را به تعمیرکار یخچال بلومبرگ بسپارید.
  20. لوله‌های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید. این کار موجب بهبود جریان هوا می شود.

سوالات متداول

شماره تعمیرکار یخچال بلومبرگ در تهران

شماره تلفن های ما به قرار زیر است 021-66554292 مرکز تهران 021-66554292 جنوب تهران 021-88283930 شمال شرق تهران 021-88283930 شرق تهران 021-88283930 شمال تهران 021-46292165 غرب تهران

هزینه تعمیر یخچال بلومبرگ چقدر است؟

هزینه های تعمیر یخچال بلومبرگ به عوامل مختلفی بستگی دارد شما می توانید با تماس با مرکز دکتر شاید به شماره 46292165_021 هزینه تقریبی را استعلام بگیرید

در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله مرکز خدمات تعمیر یخچال دکتر ساید این تضمین را می دهد که تمامی قطعات با قطعات اورجینال جایگزین می شود.

تضمین دکتر ساید برای تعمیر درست یخچال و به مشکل نخوردن مجدد یخچال بلومبرگ چیست؟

پس از تعمیر یخچال، تست کارایی یخچال در حضور مشتری انجام میشود. همچنین ضمانت نامه ای شامل ریز خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار ارائه می گردد.