تماس با جنوب تهران

021-66554292

تماس با سراسر تهران

021-86110960

تماس با غرب تهران

021-46292165

تماس با مرکز تهران

021-66552791

تماس با شرق تهران

021-88283930

تماس با شمال تهران

021-88283930

دکتر ساید مجموعه تخصصی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل است. چناچه هر یک از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید با پر کردن فرم یا تماس با شماره های زیر در کمتر از 2 ساعت بهترین تعمیرکار مجموعه به آدرس گفته شده مراجعه کرده و خدمات تعمیر در محل را آغاز می کند.

درخواست فوری تعمیرکار

نام و نام خانوادگی

یخچال پروفایل آمریکایی یکی از لوازم خانگی های پرطرفدار در ایران محسوب می شود. در تولید این یخچال ها از قطعات بسیار با کیفیتی استفاده شده است. اما با این حال هر وسیله خانگی پس از چندین سال استفاده نیاز به سرویس و یا تعمیر پیدا می کند. برای تعمیر یخچال پروفایل بهتر است از نمایندگی های این برند کمک بگیرید. دکتر ساید نمایندگی یخچال پروفایل در تهران است و خدمات سرویس و تعمیر یخچال پروفایل آمریکایی، یخچال ساید پروفایل و… را در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران انجام می دهد.

یخچال پروفایل

یخچال پروفایل یکی از زیرمجموعه های برند آمریکایی جنرال الکتریک است که شهرت جهانی دارد و در دنیا شناخته شده است. شرکت جنرال الکتریک در سال 1889 از ترکیب شرکت توماس ادیسون با دو کمپانی دیگر به وجود آمد و از آن زمان تا کنون از با کیفیت ترین محصولات کشور ایالات متحده می باشد.
همزمان با رشد بازار یخچال های آمریکایی در کشورهای دیگر، از جمله ایران، کمبود نمایندگی های تعمیر این یخچال ها و نیروی متخصص نصب، راه اندازی و تعمیر آن ها نیز از مشکلاتی بود که در رابطه با استفاده از این نوع یخچال های به وجود آمد. مسئله کمبود نیروی تخصصی برای تعمیر لوازم الکترونیکی مدرن و وارداتی به قدری جدی بود که بسیاری از مصرف کنندکان را بابت خرید و استفاده از آن ها، علی رغم کیفیت بالا، دچار تردید می کرد.
به همین دلیل در سال های اخیر تعداد بیشتری از شرکت های تخصصی تعمیر یخچال به آموزش تکنسین های حرفه ای تعمیر یخچال پرداخته اند. فعالیت این شرکت از طرفی نیز به رونق بازار یخچال های آمریکایی در کشور کمک کرده است؛ زیرا مصرف کنندگان دیگر به دلایلی مانند نبود خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات، بابت استفاده از محصولات خارجی نگران و مردد نیستند.

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال پروفایل کار ساده ای بنظر می رسد اما انجام این کار به ظاهر ساده اگر توسط تعمیرکار مبتدی صورت گیرد می تواند خسارت های سنگینی را به همراه داشته باشد. تعمیر یخچال پروفایل، جزو تعمیرات کاملا حرفه ای است و هر کسی قادر به تعمیر تخصصی آن نیست. تیم آموزش دیده و حرفه ای دکتر ساید که نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران را بر عهده دارد، با سالها سابقه درخشان و عالی در زمینه تعمیرات این برند خوشنام یخچال فریزر، جهت برطرف نمودن نیازهای هموطنان عزیز تمام تلاش و سعی خود را کرده است تا رضایت تک تک مشتریان را در این خدمات کسب نماید.
مواقعی که یخچال فریزر پروفایل به تعمیر نیاز دارد شامل: صفحه نمایشگر یخچال کار نمی کند. برخی از قسمت های یخچال برفک می زند. صفحه نمایش یخچال ارور می زند. صداهای غیر معمولی و ناهنجار از یخچال می آید. در قسمت جامیوه ای یخچال آب جمع خواهد شد. قسمت آبسردکن و یخساز به خوبی کار نمی کند. در زیر یخچال مقدار فراوانی آب جمع می شود.

تعمیر یخچال در منزل

تعمیر انواع یخچال پروفایل

جالب است بدانید که تعمیرات یخچال پروفایل، جزو تعمیرات کاملا حرفه ای است و هر کسی قادر به تعمیر تخصصی آن نیست. تیم آموزش دیده و حرفه ای دکتر ساید، با سالها سابقه درخشان و عالی در زمینه تعمیرات این برند خوشنام یخچال فریزر، جهت برطرف نمودن نیازهای هموطنان عزیز تمام تلاش و سعی خود را کرده است تا رضایت تک تک مشتریان را در این خدمات کسب نماید.

مواقعی که یخچال فریزر پروفایل به تعمیر نیاز دارد شامل: صفحه نمایشگر یخچال کار نمی کند. برخی از قسمت های یخچال برفک می زند. صفحه نمایش یخچال ارور می زند. صداهای غیر معمولی و ناهنجار از یخچال می آید. در قسمت جامیوه ای یخچال آب جمع خواهد شد. قسمت آبسردکن و یخساز به خوبی کار نمی کند. در زیر یخچال مقدار فراوانی آب جمع می شود.

تعمیر یخچال ساید پروفایل

تعمیر یخچال ساید پروفایل یکی دیگر از خدماتی است که مجموعه دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال پروفایل ارائه می دهد. از این رو اگر یخچال ساید پروفایل شما دچار خرابی و یا آسیب شد می توانید با دکتر ساید تماس بگیرید. تمامی قطعاتی که در فرایند تعمیر ساید پروفایل توسط تکنسین های ما به عنوان نمایندگی یخچال ساید بای ساید استفاده می شود اصل و اورجینال می باشد.

نمایندگی یخچال پروفایل در تهران

دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال پروفایل در تهران در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته به تمامی مناطق 22 گانه تهران آماده خدمت رسانی می باشد. تکنسین های دکتر ساید در اولین فرصت (کمتر از 2 ساعت) به آدرس اعلام شده توسط شما اعزام شده و فرایند تعمیر یخچال پروفایل در منزل را آغاز می کنند.

نمایندگی یخچال پروفایل در شمال تهران

اگر به دنبال نمایندگی یخچال پروفایل در شمال تهران هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن تعمیر یخچال پروفایل شما صورت گیرد توصیه می کنیم تا با شماره 02188283930 تماس بگیرید. دکتر ساید برای تعمیر یخچال پروفایل در شمال تهران مناطق زیر را تحت پوشش قرار می دهد.

میرداماد
جردن
شمیرانات
دروس
پارک وی
شهرک غرب

دربند
دزاشیب
محمودیه
پل رومی
پاسداران
ظفر

فرمانیه
کامرانیه
چیذر
زعفرانیه
منظریه
ازگل
ملاصدرا

لواسانات
نیاوران
ولنجک
الهیه
تجریش
شریعتی
سعادت آباد

تعمیر یخچال پروفایل در غرب تهران

تعمیر یخچال پروفایل در غرب تهران یکی از خدمات اصلی مجموعه دکتر ساید می باشد. برای تماس با نمایندگی یخچال پروفایل در غرب تهران با شماره  02146292165 تماس بگیرید.

شهرآرا
پاتریس
جلال آل احمد
سردار جنگل

شهرک آپادانا
شهرزیبا
شهرک آزادی
مرزداران

جنت آباد
پونک
صادقیه
اکباتان
میدان المپیک

آیت الله کاشانی
باغ فیض
بلوار فردوس
آریا شهر
شهرک راه آهن

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

نمایندگی یخچال پروفایل در شرق تهران

نمایندگی یخچال پروفایل در شرق تهران تمامی مناطق ذکر شده پایین را تحت پوشش قرار می دهد. برای اطلاع از هزینه تماس تعمیر یخچال پروفایل با شماره 02188283930 تماس بگیرید.

دماوند
نیروهوایی
سید خندان
نظام آباد
مجیدیه

تهران پارس
پیروزی
رسالت
نارمک
امام حسین

فلسطین
توانیر
یوسف آباد
گاندی
امیرآباد

گیشا
فاطمی
آرژانتین
عباس آباد
مطهری
سهروردی

تعمیر یخچال پروفایل در جنوب تهران

دکتر ساید به عنوان نمایندگی یخچال پروفایل در جنوب تهران خدمات سرویس یخچال را نیز ارائه می دهد. برای تماس با مجموعه ما 02166554292 تماس گیرید.

میدان قزوین
منیریه
حسن آباد
بعثت
افسریه

جمالزاده
کارگر
راه آهن
مولوی
شوش

جیحون
آذربایجان
انقلاب
مهرآباد
استاد معین

ستارخان
توحید
جمهوری
رودکی
مرتضوی
نازی آباد

هزینه تعمیرات یخچال پروفایل

هزینه تعویض فن اواپراتوربین 1.200.000 تا 3.800.000 هزار تومان
هزینه فن کندانسوربین 1.400.000 تا 3.500.000 هزار تومان
هزینه تعمیر بردبین 1.200.000 تا 2.800.000 هزار تومان
تعویض شیر برقیبین 1.200.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض کمپرسور به همراه شارژ گازبین 6.500.000 تا 12.500.000 هزار تومان
هزینه شارژ گازبین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض فیلتر پشتیبین 250.000 تا 650.000 هزار تومان
فیلتر داخلیبین 550.000 تا 850.000 هزار تومان
تعویض المنتبین 850.000 تا 2.200.000 هزار تومان
تعویض سنسور و ترمودیسکبین 350.000 تا 1.800.000 هزار تومان
تعمیر یخسازبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض پدال آب سردکنبین 850.000 تا 2.500.000 هزار تومان
تعویض دریچه دمپربین 1.500.000 تا 4.500.000 هزار تومان
تعویض ترموستاتبین 550.000 تا 1.250.000 هزار تومان
تعویض تایمربین 550.000 تا 2.200.000 هزار تومان

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال پروفایل

یخچال فریزر پروفایل یکی از برندهای با کیفیت و زیرمجموعه ی جنرال الکتریک آمریکاست. به دلیل پیچیدگی بالا در تولید این یخچال ها، توصیه می شود در هنگام خرابی از هرگونه تعمیر و دست به آچار شدن بپرهیزید و البته از تماس با افراد غیر متخصص در تعمیرات یخچال پروفایل نیز خودداری نمایید. یخچال پروفایل همانقدر که با کیفیت است، تعمیرات آن نیز کار بسیار تخصصی و دشواری است.
ما در دکتر ساید در تلاش بوده ایم که نیاز همشهریان عزیز را در تعمیرات پروفایل، با ارائه خدمات حرفه ای برطرف کنیم و تجربه چندین ساله ما بیانگر رضایت مشتریان عزیز است.

تعمیرات یخچال پروفایل در محل

حتما می دانید که وسایل برقی به خصوص وسایل برقی سنگین مانند یخچال، هر چه کمتر جابجا شوند، کمتر در معرض خرابی قرار می گیرند. به همین دلیل زمانی که یخچال خراب می شود، تعمیرکار در محل حاضر شده و تعمیرات یخچال پروفایل را در منزل شما انجام می دهد. این کار سلامت یخچال شما را هرچه بیشتر تضمین می کند.

تشخیص زمان تعمیر یخچال پروفایل

❱ صفحه نمایشگر یخچال پروفایل، خاموش شده است و یا خطا (Error) نشان می دهد. هر اروری نشان دهنده یک مشکل خاص در قسمتی خاص از اجزای یخچال است. یکی از ارورهای رایجی که در یخچال های آمریکایی رخ می دهد، ارور HRS است. این ارور نشان دهند اختلالات در برد یا کندانسور یخچال است.
❱ بعضا در قسمت های مختلف یخچال برفک ایجاد می شود؛ شایع ترین دلیل برفک زدن یخچال، برفک زدایی نکردن از یخچال در دراز مدت است.
❱ صفحه نمایش یخچال فریزر، ارور نشان می دهد. یکی از شایع ترین ارورهایی که در یخچال فریزرهای آمریکایی پدیدار می شود، ارور HRS است. وقتی این ارور پدیدار می شود، یخچال دیگر کار نمی کند و تنها لامپ های ال ای دی درون آن روشن می شوند. این ارور یکی از پرهزینه ترین ارورهایی است که می تواند در یخچال پروفایل ظاهر شود.
❱ در زیر یخچال ما آب جمع شده است. این یعنی سرما دهی یخچال ما از کار افتاده یخ مواد غذایی در فریزر در حال ذوب شدن است.
❱ صداهای زیاد و غیر معمولی از یخچال شنیده می شود. این می تواند به خاطر فن و جمع شدن یخ دور تیغه های آن باشد.
❱ زیر جامیوه ای یخچال آب جمع می شود.
❱ یخساز و آب سرد کن به درستی کار نمی کنند.

عیب یابی در تعمیر یخچال پروفایل آمریکایی

هنگامی که یخچال دچار یکی از مشکلات شد، اولین مرحله عیب یابی آن است. در ابتدا باید از اتصال برق اطمینان پیدا کرد؛ دو شاخه را چک کنید که از پریز برق جدا نشده باشد. اگر یخچال صدای غیر معمولی می دهد، یک علت شایع آن فن یخچال است. وقتی یخچال به درستی تراز نباشد آب در قسمت اطراف فن جمع شده و کم کم منجمد می شود. در صورت شنیدن این صدا، یخچال را از پریز جدا کنید، صبر کنید که یخ ذوب شده و سپس یخچال را قبل از وصل کردن به برق، تراز کنید.

جلوگیری از خرابی یخچال پروفایل

❱ از قرار دادن یخچال در مجاورت وسایل گرماده مانند اجاق گاز پرهیز کنید.
❱ حتما یخچال را با فاصله از دیوار قرار دهید.
❱ دقت داشته باشید که یخچال از کف نیز باید با زمین فاصله داشته باشد.
هیچگاه وسایل داغ را مستقیما در یخچال قرار ندهید. اگر مجبور به این کار شدید، حتما در ظرف را ببندید و روی آن را بپوشانید. بخارهای داغ برای یخچال بسیار مضر هستند.
❱ دقت داشته باشید که یخچال حتما تراز باشد.
❱ از تمیز کردن یخچال با وسایل زبر و تیز خود داری کنید. برای این کار بهتر است از پارچه نرم استفاده کنید.
❱ هر چند وقت یک بار یخچال را برفک زدایی کنید.
❱ از باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال خودداری کنید.
❱ از قرار دادن وسایل سنگین بر روی یخچال پرهیز کنید. این کار باعث فشار به بدنه و نیز بر هم خوردن تراز یخچال می شود که خود عامل جمع شدن آب و انجماد آن در قسمت پشت فن یخچال است.
❱ نوسانات برق شهری به شدت برای وسایل برقی مضر است. سعی کنید همیشه از یک محافظ برق استاندارد برای یخچال خود استفاده کنید.

مزیت های تعمیر یخچال پروفایل با دکتر ساید

همانطور که گفته شد مجموعه دکتر ساید به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل با بهره گیری از متخصصین مجرب در زمینه تعمیرات یخچال پروفایل و نیز استفاده از دانش روز، سعی دارد بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه کند. بعضی از ویژگی های تیم دکتر ساید:

1. استفاده از افراد متخصص در زمینه تعمیرات یخچال پروفایل
2. انجام تمامی تعمیرات تخصصی در منزل شما
3. استفاده از قطعات با کیفیت برای تعویض قطعات فرسوده و خراب یخچال
4. قیمت منصفانه
5. پاسخگویی 24 ساعته
6. انجام تعمیرات پروفایل در کمترین زمان ممکن

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل

همانطور که میدانید تمامی مصرف کنندگان انواع لوازم خانگی خارجی (یخچال و …) آرزوی سلامتی این محصولات را دارند. در صورت خرابی یخچال، بایستی با نمایندگی رسمی پروفایل تماس حاصل فرمایند. شایان ذکر است بدانید که در نمایندگی رسمی پروفایل نرخ هزینه های تعمیر و سرویس، بر مبنای نرخ اتحادیه انجام می شود.

در حقیقت به علت رقابت بسیار شدیدی که در بین تعمیرات یخچال پروفایل وجود دارد. این نمایندگی در پی برنامه ریزی بسیار قوی جهت مشتری مداری است.

برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل عبارتند از:
این نمایندگی در به روز بودن اطلاعات متخصصان به وسیله آموزش های حرفه ای، استفاده از قطعات اورجینال، ضمانت نامه خدمات تعمیر و بدون بازگشت، نصب قطعات اصل، فعالیت به صورت شبانه روزی، اعزام نیروهای کاملا آموزش دیده و حرفه ای به مقصد مشتری، ارائه خدمات تضمینی با بالاترین کیفیت و …. در حال فعالیت است.

ارور hrs اچ ار اس

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل با کادری کاملا مجرب و آموزش دیده آماده ارائه هرگونه خدمات شامل سرویس، تعمیر و شارژ گاز یخچال فریزر پروفایل شما می باشد. در صورتی که یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند، تکنسین های حرفه ای و با سابقه ما می توانند با مراجعه به محل مورد نظر جهت عیب یابی و سرویس یخچال فریزر پروفایل با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و بدون نیاز حمل به تعمیرگاه کار تعمیر انجام دهند.

شما عزیزان جهت تعمیرات یخچال پروفایل در هر ساعت از شبانه روز و حتی تعطیلات رسمی می توانید با کارشناسان آموزش دیده ما در نمایندگی یخچال فریزر پروفایل تماس نمایید. و جهت حل مشکل اقدام کنید.

مجموعه حرفه ای دکتر ساید به دلیل کیفیت بسیار بالا، سرعت عمل و همچنین قیمت های مقرون به صرفه در قیاس با دیگر نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل، ساید بای ساید و … موجبات برتری و محبوبیت آن شده است.

تعمیر ساید پروفایل

تخصص اصلی مجموعه تعمیرات یخچال پروفایل، تعمیر یخچال فریزر پروفایل، تعمیر ساید پروفایل و … دیگر برندهای وارداتی به کشور می باشد. هیچ تفاوتی ندارد یخچالی که در اختیار دارید چه تکنولوژی دارد یا متعلق به چند سال پیش است. به علل تخصص بالای تکنسین های ما در این نمایندگی کار تعمیر یخچال پروفایل به صورت کاملا حرفه ای و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. به جرات میتوان گفت که تمامی قطعات در حین تعمیر با ضمانت اصالت تهیه می شوند.
مراحل تعمیر ساید پروفایل به صورت زیر می باشد.
1: هنگام هرگونه مشکل یا خرابی فورا با تعمیرات ساید بای ساید پروفایل تماس گرفته و یا به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
2: بعد از ثبت کردن اطلاعات بر اساس نوع مشکل پیش آمده، میزان خرابی و قطعه معیوب کارشناسان ماهر مشکل یخچال فریزر را به تکنسین مربوطه منقل می نمایند.
3: تعمیرکاران بعد از بررسی های انجام شده زمان حضور در محل مورد نظر را تعیین می نمایند.
4: تکنسین ها در زمان تعیین شده در محل حاضر می شوند و بعد از عیب یابی به رفع مشکل یخچال فریزر میپردازند.

سوالات متداول

آیا هزینه تعمیر یخچال پروفایل قبل از تعمیر دریافت می شود؟

هزینه تعمیر یخچال پس از بررسی کارشناسان دکتر ساید قبل از شروع فرایند تعمیر به شما اعلام می شود و در صورت موافقت شما پروسه تعمیر آغاز می شود. در نهایت پس از تعمیر کامل دستگاه می توانید هزینه را پرداخت نمایید.

چه مدت طول میکشد تا تعمیرکار در محل حاضر شود؟

از زمانی که شما با دکتر ساید تماس می گیرید و درخواست تعمیر یخچال در منزل خود را می دهید کمتر از 2 ساعت زمان می برد تا تعمیرکار به آدرس گفته شده برسد. از این رو فرایند تعمیر یخچال زمان بر نبوده و نیازی نیست که نگران خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال باشید.

سرویس یخچال نیز جزوه خدمات دکتر ساید است؟

بله؛ سرویس یخچال یکی از خدماتی است که دکتر ساید ارائه می دهد. اگر می خواهید یخچال شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است هرچند وقت یکبار برای سرویس یخچال اقدام کنید. با این کار قطعات دستگاه شما به صورت کامل بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر داشته باشد به شما اطلاع داده می شود.

دکتر ساید برای تعمیر یخچال فاکتور رسمی صادر می کند؟

از آنجایی که دکتر ساید نمایندگی تعمیرات یخچالپروفایل می باشد در صورت نیاز به تعمیر یخچال، فاکتور رسمی نیز برای شما صادر می شود تا در صورت نیاز بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.